loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 552 یکشنبه 26 دی 1395 نظرات (2)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! گاهی بهترین تولدها آنهایی هستند که هیچ انتظاری در مورد آنها نداشته اید. برای تولدتان هیچ برنامه ای نریزید و مطمئن باشید که تبدیل به روزی به یاد ماندنی خواهد شد. شاید این استراتژی در مورد سالی که در پیش رو دارید نیز صدق کند و اگر بدون برنامه ریزی خاصی پیش بروید و تنها تمام تلاشتان را بکار بگیرید بهترین نتایج ممکن را بدست بیاورید. مطمئن باشید که خداوند خودش شما را به بهترین راه ممکن هدایت خواهد کرد. کافی است گوش به زنگ باشید و به محض این که شانس در خانه تان را زد در را به روی آن باز کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. به ویژه در ماه اول عملگرا، باهوش و مسئولیت پذیر باشید تا زمینه یک سال سرشار از موفقیت را فراهم کنید. اگر هنوز نتوانسته اید عشقتان را بیابید ممکن است تا نیمه های سال با او آشنا شوید، پس امیدتان را از دست ندهید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه دوشنبه 27 دی 1395

امروز خبرهایی جالب ولی بسیار گیج کننده خواهید شنید. با وجود این که از مورد اطمینان بودن منبع خبر مطمئن هستید، این اطلاعات جدید به قدری برایتان عجیب هستند که پذیرفتن آنها برایتان سخت خواهد بود. امروز مکالماتی که با دیگران دارید برایتان گنگ و مبهم هستند و نمی توانید به احساس واقعی طرف مقابلتان پی ببرید، خیلی به خودتان فشار نیاورید و به آنچه احساستان به شما می گوید اعتماد کنید. در هر صورت شما تنها واقعیت ها را به زبان بیاورید، همیشه گفتن حقیقت بهتر از مخفی کردن آن است. امروز بخت با شما یار است و خواهید توانست از فرصت هایتان بیشترین بهره ممکن را ببرید، فقط یادتان باشد در این مسیر عشقتان را از خودتان ناراحت نکنید.

 

.

message-fa بازدید : 492 یکشنبه 26 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی بی نظیر برای فعالیت های اجتماعی و پیدا کردن دوستان جدید خواهد بود. شاید روابط خود را با بعضی از دوستانتان قطع کنید، اما جایگزین های بهتری برای آنها پیدا خواهید کرد. برای رسیدن به اهداف کاریتان باید یک برنامه دقیق و حساب شده داشته باشید و بر اساس همان پیش بروید. یک مسئله کاری در بهمن برایتان پیش خواهد آمد، مواظب باشید گول نخورید. وقتی شک دارید سوال بپرسید و با احتیاط گام بردارید. ممکن است به صورت ناگهانی فردی در سر راهتان قرار بگیرد که باعث شود از این که نیمه گمشده تان را پیدا کرده اید اطمینان حاصل کنید. با این حال بهتر است این رابطه را خیلی سریع پیش نبرید و به خودتان فرصت دهید تا یکدیگر را بیشتر بشناسید. البته نباید وسواس و حساسیت بیش از اندازه نیز به خرج بدهید، وگرنه هیچ گاه نخواهید توانست عشق واقعی را بیابید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه یکشنبه 26 دی 1395

امروز بسیار هیجان زده هستید و نمی توانید بفهمید که چه اتفاق هایی در انتظارتان هستند. با وجود تمایلی که امروز به ثبات و آرامش حس می کنید، کارهای پر زحمت و خسته کننده نیاز شدیدی به تغییر و تحول در شما ایجاد خواهند کرد. سعی نکنید کنترل امور را در دست بگیرید و این کار را به دیگران محول کنید و مطمئن باشید که یک نفر پیدا خواهد شد که کار صحیح را انجام دهد. این که توانایی ها و نا توانی های خودتان را بشناسید نشان دهنده آگاهی و دانش واقعی است. سعی کنید همراه با عشقتان به کارها و فعالیت هایی بپردازید که زمانی همراه با هم از انجام دادن آنها لذت می بردید ولی مدت هاست آنها را فراموش کرده اید.

 

 

message-fa بازدید : 429 شنبه 25 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر واقعا می خواهید خوش بگذرانید، امروز که روز شماست بهترین فرصت برای این کار است. مهم نیست تنها هستید یا که تولد خود را با دوستان و اقوام تان می گذرانید، هر کاری که برایتان لذت بخش است را انجام دهید. بازی با کودکان هم می تواند روحیه شما را تغییر و احساس جوان بودن رابه شما منتقل کند. از همین امروز وقت بیشتری برای اولویت های زندگی خود بگذارید. قلب تان را از هر چه تاریکی است دور و فضا را برای اتفاق های خوب باز کنید. امسال سالی پر از شادی و عشق برای شما است. از تک تک لحظات آن لذت ببرید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه شنبه 25 دی 1395

شاید کار کردن با شیوه های قدیمی را ترجیح دهید اما امروز یکی از دوستان تان شما را با یک تکنولوژی آشنا می کند که کارتان راحت تر از قبل خواهد شد و سریع تر می توانید پروژه های نیمه تمام خود را به اتمام برسانید. ذهن شما آماده است و خلاقیت لازم را دارید، تنها کافی است آن را به کمک مهارت های فنی خود گسترش دهید. به فکر ایجاد تغییری در رابطه عاطفی خود هستید، اگر از شرایط کنونی راضی می باشید، آن را یک پله به جلو ببرید. مطمئن باشید که این کار به نفع هردویتان است و حس امنیت تان را نسبت به قبل افزایش خواهد داد.

 

 

message-fa بازدید : 495 چهارشنبه 22 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! جشن تولدتان را کمی به تاخیر بیندازید و تمام توان و انرژی خود را روی کار و تجارت متمرکز کنید. اگر همه چیز به خوبی پیش برود طی چند ماه آینده چیزهای مهمتری برای جشن گرفتن خواهید داشت. گاهی باید جشن گرفتن را کمی به تعویق بیندازیم تا بتوانیم جشنی بهتر داشته باشیم. انتخاب با خودتان است ولی اگر امروز کارهایتان را در اولویت قرار دهید نتایج بسیار بهتری به دست خواهید آورد. قورباغه تان را قورت بدهید و کاری که اولویت دارد را انجام دهید. . امسال با خودتان قرار بگذارید که اگر بیشتر از دیگران به خودتان اهمیت نمی دهید و خودتان را نسبت به آنها در اولویت قرار نمی دهید حداقل خودتان را برابر با آنها در نظر بگیرید. به نیازهای خود اهمیت بدهید تا شاد و قوی باشید و بتوانید برای همه چیز آماده باشید. عشق همین نزدیکی هاست، آنقدر نزدیک که چشم هایتان برای دیدن آن با مشکل مواجه شده اند!

 

متولدین فروردین

فال روزانه جمعه 24 دی 1395

حتی اگر کارهای بسیاری برای انجام دادن داشته باشید هم امروز از توانایی خود در انجام غیر ممکن ها اطمینان دارید. با وجود این که اعتماد به نفس فعلیتان به شما انرژی خواهد بخشید، ولی به احتمال زیاد دلیل خاصی برای آن وجود ندارد. شما متوجه این هستید که باید مسئولیت هایتان را بیشتر جدی بگیرید، ولی چیزی در درونتان به شما اطمینان می دهد که همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. خوشبختانه به احتمال خیلی زیاد حس ششمتان به شما راست می گوید و به صورت معجزه آمیزی کارهایتان با موفقیت همراه خواهند بود. امروز ممکن است به همکار جدیدی معرفی شوید که احساس بدی در شما ایجاد می کند، کمی صبور باشید و زود قضاوت نکنید.

 

 

message-fa بازدید : 294 چهارشنبه 22 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز روز شما است و هیج کسی نمی تواند خوشی این روز را از شما بگیرد. برای خود شمع روشن و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. فکر گذشته و آینده را از خود دور کنید و تمرکزتان را تنها بر زمان حال بگذارید تا خاطره این سال تا همیشه در یادتان بماند. امسال، سالی پر از عشق و عاشقی برایتان است. اگر مجرد هستید، شریک زندگی خود را در یکی از میهمانی پیدا می کنید، اگر هم متاهل اید، با همسرتان رابطه ای بهتر از قبل برقرار خواهید کرد. اگر چه عشق تنها اولویت زندگی شما نیست اما تغییرات مثبتی را به زندگی تان می دهد که در موفقیت های دیگر شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. از روزتان نهایت لذت را ببرید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه پنجشنبه 23 دی 1395

امروز سعی کنید به اطراف خانه بروید و کمی با همسایگان تان ارتباط برقرار کنید. حرف زدن با آنها در مورد کار و حرفه مورد علاقه تان، می تواند اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار دهد. احترامی که آنها نیز برایتان قائل اند بر روحیه شما تاثیر مثبت می گذارد. پس سعی کنید از روز خود نهایت لذت را ببرید. اگر شما و شریک زندگی تان سعی کنید تا چند ماه آینده به سمت هدف تان قدمی بزرگ بردارید، موفقیت شما حتمی خواهد بود. فقط یادتان باشد که با برنامه ریزی حرکت کنید.

 

 

message-fa بازدید : 317 سه شنبه 21 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 22 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر فکر می کنید که تولد شما مانند دیگر روزها عادی می گذرد، سعی کنید تغییری به آن بدهید. کارهایی را که به آنها علاقه دارید انجام دهید، غذاهایی که دوست دارید را بخورید و افرادی را که در کنارشان احساس آرامش می کنید، ملاقات کنید. شاید چند روز یا چند ماه دیگر از این که روز تولد خود را مانند دیگر روزها گذرانده اید، پشیمان شوید. کارهای کوچک هم می تواند تاثیرات بزرگی بر زندگی تان بگذارند، پس ساده از آن نگذرید. خرداد، زمان مناسبی برای پیشرفت کاری شما است. با کمی خلاقیت می توانید به مراد دلتان برسید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه چهارشنبه 22 دی 1395

در این روزها تمایل شما به خواندن کتاب یا مقاله های علمی و تاریخی بیشتر از قبل شده است. قدرت ریسک پذیری تان نیز افزایش یافته طوری که دوست دارید دست به کارهایی بزنید که تا به حال تجربه نکرده اید. نگران نباشید، گاهی لازم است محدودیت را کنار گذاشته و تنها برای دل خود زندگی کنید. پس از روزهای پیش رو نهایت لذت را ببرید. زندگی عاطفی شما دچار تغییر خواهد شد. شاید بد نباشد در این مورد با شریک زندگی تان نیز گفتگو کنید تا او هم ایده های خود را بازگو کند.

 

 

message-fa بازدید : 290 دوشنبه 20 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از امروز که روز خاصی برای شماست استفاده کنید و از فردی که به او علاقه دارید بخواهید که امشب را در کنار شما بگذراند. بهترین لباس خود را به تن و رستورانی رمانتیک که غذاهای خوبی نیز دارد رزرو کنید و روز تولدتان را به زیباترین شکل ممکن به پایان برسانید. خاطره این شب تا سالها همراه شما خواهد بود، پس از آن نهایت لذت را ببرید. اگر چه تا به حال چشمانتان را بسته و از اطراف بی خبر بودید اما توصیه می کنیم از این به بعد با دقت بیشتری به اطراف نگاه بیاندازید. راههای زیادی برای پیشرفت وجود دارند، پس فرصت های خود را نادیده نگیرید و به سادگی از دست ندهید. در ماه فروردین، انتظار خبری خوش از عشق زندگی تان باشید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه سه شنبه 21 دی 1395

یکی از دوستان تان از شما می خواهد تا در مشکلات مالی به او کمک کنید. این موضوع آنقدرها هم که شما فکر می کنید بزرگ نیست. بهتر است به جای این که شما برای او تصمیم بگیرید، به او کمک کنید تا خود برای زندگی اش تصمیم بگیرد. با بیان حقایق و نشان دادن راههای گوناگون، او بهتر و راحت تر می تواند صلاح زندگی خود را پیدا کند. این کار شما در آینده ای نزدیک مورد قدردانی قرار خواهد گرفت. اگر اخیرا برای رابطه عاطفی خود بیش از توان تان انرژی گذاشته اید، وقت آن است که کمی دست نگه دارید و به خودتان نیز اهمیت دهید.

 

 

message-fa بازدید : 237 دوشنبه 20 دی 1395 نظرات (0)

 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان کاری که مدت هاست دوست داشته اید اتفاق بیفتد را عملی کنید. فرقی نمی کند که این ار مربوط به مسائل شخصی، عاطفی، حرفه ای و یا اجتماعی باشد. آنچه اهمیت دارد این است که در روز تولدتان قدمی برداشته باشید تا این کار در تمام طول سالی که پیش رو دارید ادامه داشته باشد. اگر همین حالا دست به کار شوید تا نیمه های اردیبهشت ماه ثمره تلاش هایتان را دریافت خواهید کرد. به حقیقت پیوستن رویاها زمان می برد، ولی تنها رویاپردازی کافی نیست و باید بالاخره از یک جایی دست به کار شد. آیا برای این که نتیجه تمام زحماتتان را ببینید آماده اید؟ امسال زمان برداشت ثمره زحماتتان فرا رسیده است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که به دیگران نشان دهید که طی این مدت چه چیزهایی کسب کرده اید. در ماه های گرم امسال منتظر یافتن گرمای عشق باشید ولی منطقتان را به کلی کنار نگذارید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه دوشنبه 20 دی 1395

امروز آنقدر به منطقی بودن اهمیت می دهید که تمام رویاها و خواسته هایتان را رها کرده و به فکر به کار گرفتن انرژیتان در مسیری هستید که در حداقل زمان ممکن نتایجی قابل لمس در اختیارتان قرار دهد. احساس نیاز شدیدی به استقلال در وجود خود احساس می کنید و شاید در مسیر رسیدن به آن با وجود تمام تلاشتان برای منطقی بودن، برخی رفتارهای غیر منطقی از خودتان نشان دهید. ولی این نکته را به یاد داشته باشید که نباید افرادی که شما را حمایت می کنند آزرده خاطر کرده و پل های پشت سرتان را خراب کنید. تا جای ممکن سعی کنید که حرف هایتان را با خونسردی تمام و بدون دعوا راه انداختن بیان کنید.

 

message-fa بازدید : 290 چهارشنبه 15 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 16 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! این اواخر به شدت کار کرده اید و خیلی کم خوابیده اید، پس از روز تولدتان استفاده کنید و به خودتان یک استراحت درست و حسابی بدهید و چیزهایی که نیاز دارید را به خودتان هدیه بدهید: خواب و استراحت! بد نیست علاوه بر این برای خودتان هدیه گران قیمتی که در حالت عادی حاضر نیستید برای خودتان بخرید را نیز بخرید. امسال خانه و خانواده تأثیر زیادی روی زندگی شما خواهند داشت. دیدگاه خود را نسبت به برخی مسائل باید منطقی و عملگرا کنید و از خیال های باز دارنده دست بردارید. در این صورت با برنامه ریزی خواهید توانست به هر چه که می خواهید برسید. فرصت کاری که در بهمن ماه برایتان پیش می آید را جدی نگیرید، چرا که ممکن است به آن خوبی که شما فکر می کنید نباشد، جانب احتیاط را رعایت کنید. ماه های آخر سال سرشار از فعالیت های اجتماعی و دوستی های شیرین خواهد بود.حتی شاید عشقی شیرین نیز در راه باشد!

 

متولدین فروردین

فال روزانه پنجشنبه 16 دی 1395

آنقدر درگیر نقشه ها و برنامه هایتان هستید که ممکن است جاه طلبی هایتان نگذارند به نیازهای ضروریتان توجه و رسیدگی کنید. شما همیشه افراط می کنید ولی در هر زمینه ای باید تعادل را حفظ کرده و دست از زیاده روی بردارید. امروز تمایل زیادی به هیجان و ماجراجویی دارید و این هیجان طلبی کنترل منطق شما را در دست خواهد گرفت. هر کاری که می کنید احتیاط را فراموش نکنید و این مسئله را به یاد داشته باشید که به حریم شخصی دیگران تجاوز نکنید. برای پیدا کردن کسی که قلبتان را بلرزاند همه جا دارید می گردید، ولی بهتر است چشمتان را باز کرده و اطرافتان را هم نگاهی بیندازید، شاید عشق در یک قدمیتان باشد.

 

 

message-fa بازدید : 279 چهارشنبه 15 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تولدتان را جدی گرفته و یک جشن درست و حسابی به راه بیندازید. شما ارزش این را دارید که به خودتان این هدیه را بدهید. گاهی لازم است به خودتان یادآوری کنید که چقدر ارزشمند هستید و روز تولدتان آنقدر زیباست که باید جشن گرفته شود. برای خودتان ارزش قائل شوید و به خود احترام بگذارید تا دیگران نیز همین رفتار را با شما داشته باشند. اگر در جستجوی عشق زندگیتان هستید باید یاد بگیرید که به خودتان فرصت دهید تا فرد مورد نظرتان را بیابید و تنها برای فرار از تنهایی تسلیم هوس های زودگذر نشوید. برای پیشرفت در زمینه کاریتان باید ببینید آیا اصلا کاری که دارید انجام می دهید را دوست دارید؟ شاید وقت آن رسیده است که تحولاتی را در زمینه حرفه ایتان ایجاد کنید و مسیر تازه ای را در پیش بگیرید. اگر تازه می خواهید وارد بازار کار بشوید پیش از هر چیز دیگری علایقتان را در نظر بگیرید تا بتوانید در کاری که می خواهید انجام دهید موفق باشید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه چهارشنبه 15 دی 1395

امروز همچون فنری که فشرده شده سرشار از انرژی هستید و اگر سعی در کنترل این انرژی و حفظ سکون همیشگیتان را داشته باشید شاید با یک لحظه غفلت شما این فنر به تندی و سرعتی بیش از همیشه از جا بپرد. امروز فکر می کنید که باید در برنامه های کاریتان تغییراتی ایجاد کنید و دلتان می خواهد که تحولات ایجاد شده در اهدافتان را با همکارانتان در میان بگذارید. حرف زدن در مورد آینده تان اولین قدم به سوی چیزهایی است که می خواهید بدست بیاورید. اگر فکر می کنید این روزها بین شما و عشقتان رابطه سرد و خشکی وجود دارد، انتظار نداشته باشید اتفاقی غیر منتظره بیفتد و رابطه عاطفیتان را متحول کند.

 

 

message-fa بازدید : 284 یکشنبه 12 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز فرصت این را خواهید داشت که بین اعضایی از خانواده تان را که برای مدت ها با هم قهر بوده اند وساطت کرده و آنها را آشتی دهید، از این فرصت استفاده کنید. هیچ چیزی را سعی نکنید با زور به دست بیاورید و با جریان زندگی پیش بروید و ببینید چه چیزهایی در انتظارتان هستند. البته که باید تلاش خودتان را هم بکنید ولی بیش از اندازه پافشاری نکنید، شاید چیز بهتری در انتظارتان باشد. امسال شانس بسیاری برای پیشرفت در زمینه کاری خواهید داشت. هیچ نیازی نیست که تلاش کنید موفقیت های خودتان را دست کم گرفته و یا مخفی کنید. به ویژه در ماه اول عملگرا، باهوش و مسئولیت پذیر باشید تا زمینه یک سال سرشار از موفقیت را فراهم کنید. دیگر وقت آن فرا سیده است که تکلیف رابطه اطفی خودتان را روشن کنید، اگر از انتخاب خود مطمئن هستید هر چه زودتر دست به کار شده و برنامه ازدواجتان را بچینید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه دوشنبه 13 دی 1395

شما در تلاش برای جدا شدن از وابستگی های عاطفیتان احساس می کنید که در طوفانی بی امان گرفتار شده اید. امروز باید تصمیم سختی بگیرید که برای شما می تواند ناراحت کننده باشد. گرفتن تصمیم درست زندگی شما را تغییر خواهد داد. خوشبختانه شما می توانید وضعیت موجود را با دقت و بصیرت مورد بررسی قرار دهید و بی هیچ ترس و وحشتی به سوی آینده گام بردارید. برخی چیزها را در رابطه با گذشته باید فراموش کرد اما به یاد داشته باشید کجای کار اشتباه کرده اید تا مبادا اشتباهات گذشته خود را تکرار کنید. به ویژه در زمینه تربیت بچه ها و شروع شراکت های تازه با نگاه به گذشته درس های خوبی می توانید بگیرید.

 

message-fa بازدید : 285 شنبه 11 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تولد شما مصادف با آغاز سال نوی میلادی است و چه چیزی بهتر از آن؟! این را به فال نیک بگیرید و سال خود را با انرژی زیاد آغاز کنید. امروز هدیه ای دریافت خواهید کرد که شما را بسیار غافلگیر می کند. خبر خوبی نیز به شما می رسد، اگر چه برای آن باید تا ماه فروردین صبر کنید اما تغییراتی به زندگی شما می دهد که بسیار خوشحال تان خواهد کرد. از امروز به بعد شما تغییراتی را در شخصیت خود مشاهده می کنید که هم خود و هم دیگران از آن خشنود و راضی هستند. جذابیت شما و به همان نسبت محبوبیت تان برای دیگران بیشتر خواهد شد. روز تولدتان روز مناسبی برای شروع یک رابطه عاشقانه است بنابراین اگر به فکر شروع رابطه ای هستید، قدم اول را بردارید و پا پیش بگذارید. سال خوبی در انتظارتان است، از تک تک لحظات آن نهایت لذت را ببرید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه یکشنبه 12 دی 1395

شاید امروز صبح با کمی بی حوصلگی از خواب بیدار شوید اما نگران نباشید زیرا پس از چند ساعت دوباره انرژی خود را به دست خواهید آورد. امروز باید زمان و تلاش زیادی را برای انجام کارهایتان بگذارید به خصوص کارهایی که انجام آنها را به تعویق انداخته اید. بهتر است آنها را به اتمام برسانید و پرونده شان را ببندید تا فضا برای پذیرفتن کارهای جدید باز شود و موفقیت های تازه ای به دست آورید. صبح را حسابی کار کنید و باقی روز را به استراحت بگذرانید.

 

message-fa بازدید : 286 جمعه 10 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 11 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تولدتان برای شما شروع تازه ای خواهد بود و انگار دوباره از مادر متولد شده اید. شما پوست قدیمیتان را انداخته اید و سر زنده و سر حال شده اید و آماده اید تا رشد کرده و تبدیل به فرد تازه ای شوید. از فرصتی که دارید استفاده کنید و با داشتن برنامه و رویکردی کاربردی قدم به قدم به سوی اهدافتان پیش بروید و امسال یکی یکی آنها را به دست بیاورید. اگر به اندازه کافی تلاش کنید ثمره زحمات خود را خیلی زودتر از آن چه فکرش را بکنید به دست خواهید آورد. کاری که زمستان امسال آغاز خواهید کرد تا اردیبهشت شروع به نتیجه دادن خواهد کرد و نشانه های موفقیت را خواهید دید. امسال شما انرژی کافی و منطق لازم برای ایجاد تحولاتی اساسی در زندگیتان را خواهید داشت. اگر می خواهید در زمینه روابط عاطفی نیز به موفقیت برسید باید تکلیفتان را با خودتان روشن کنید و ببینید در انتظار چه چیزهایی هستید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه شنبه 11 دی 1395

تغییراتی در زندگی عاطفیتان دارند به وجود می آیند که ذهن شما را به پیچیدگی های رابطه تان مشغول کرده اند. این تغییر غیر منتظره می تواند شروع تازه ای برای شما باشد که شما را از پیله ای که به دور خودتان پیچیده اید بیرون خواهد آورد. خودتان را محدود نکنید و فرصت هایی که در انتظارتان خواهند بود را با آغوش باز پذیرا باشید. مسئولیت های بسیار زیادی که در رابطه با خانواده، کار و دوستانتان دارید امروز شما را حسابی به خود مشغول کرده اند. شاید احساس کنید که تمام بار سنگین دنیا روی دوش شما قرار داده شده است. شما خسته اید! شاید لازم باشد تعهدات خود را بار دیگر از نظر بگذرانید، شاید مهربانی ذاتیتان باز هم برایتان دردسرساز شده است!

 

 

message-fa بازدید : 310 پنجشنبه 09 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تولدتان برای شما همراه با موفقیت های کاری و تجاری خواهد بود. امکان دارد معامله بزرگی برایتان فراهم شود که آینده شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد، از روز تولدتان لذت ببرید، ولی آنقدر به جشن و تفریح نپردازید که این فرصت را نبینید. وقتی موقعیتی به سراغتان می آید باید نسبت به آن عکس العمل نشان دهید، ولی مجبور نیستید بلافاصله آن را به نتیجه برسانید. قبل از هر کاری باید آنها را به دقت بسنجید و ببینید ارزش ریسک کردن را دارند یا خیر. اگر فعالیت های تجاری و معاملاتتان را درست انتخاب کنید تا تابستان سال آینده نتایج کاهایتان را خواهید دید. امسال با خودتان قرار بگذارید که اگر بیشتر از دیگران به خودتان اهمیت نمی دهید و خودتان را نسبت به آنها در اولویت قرار نمی دهید حداقل خودتان را برابر با آنها در نظر بگیرید. به نیازهای خود اهمیت بدهید تا شاد و قوی باشید و بتوانید برای همه چیز آماده باشید. عشق همین نزدیکی هاست، اگر چشم هایتان را خوب باز کنید آن را خواهید دید!

 

متولدین فروردین

فال روزانه جمعه 10 دی 1395

اگر مشغول به تحصیل هستید و این اواخر نسبت به درس هایتان کوتاهی کرده اید بهتر است وقت بیشتری برای مطالعه بگذارید؛ شما به هیچ عنوان علاقه ای به گرفتن نمره های پایین ندارید و این موضوع شما را به شدت عذاب می دهد، پس تا دیر نشده است دست به کار شوید و درس هایی که انبار شده اند را هر چه سریعتر بخوانید. فکر گرفتن یک مهمانی بزرگ و دعوت کردن دوستان یا اعضای خانواده ذهن شما را به خود مشغول کرده است و در خیالتان حتی جزئیات این مهمانی را نیز برنامه ریزی کرده اید، ولی بهتر است کمی منطقی برخورد کنید و اگر لازم می دانید این آخر هفته را به خودتان، عشقتان و زندگیتان رسیدگی کنید.

 

 

message-fa بازدید : 304 پنجشنبه 09 دی 1395 نظرات (0)

 

 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر مدت هاست در فکر پیش بردن پروژه ای که در سر دارید بوده اید و یا در گرفتن تصمیمی تعلل می کرده اید یا رابطه عاطفیتان را بلاتکلیف نگهداشته اید، اکنون زمان آن رسیده است که دست به کار شوید و تکلیف خودتان را مشخص کنید. در روز تولدتان تصمیم بگیرید که حرکت کنید و دیگر به تردیدهایتان اجازه ندهید جلویتان را بگیرند. این دست و آن دست کردن و تردید به دل دادن بزرگ ترین دشمن امسال شماست، پس هر کاری لازم است انجام دهید تا این شیطان را از خود دور کنید. در ماه های اردیبهشت و خرداد خواهید توانست کمی سرعت خود را کم کرده و نفسی تازه کنید. البته این ماه ها بهترین فرصت برای بررسی وضعیتتان و برنامه ریزی برای آینده تان خواهند بود. امسال با خودتان قرار بگذارید که اگر بیشتر از دیگران به خودتان اهمیت نمی دهید و خودتان را نسبت به آنها در اولویت قرار نمی دهید حداقل خودتان را برابر با آنها در نظر بگیرید. به نیازهای خود اهمیت بدهید تا شاد و قوی باشید و بتوانید برای همه چیز آماده باشید. عشق همین نزدیکی هاست، اگر چشم هایتان را خوب باز کنید آن را خواهید دید!

متولدین فروردین

فال روزانه پنج شنبه 9 دی 1395

امروز صبح انگار یک چیزی عوض شده است و به طور غیر منتظره ای انرژی خیلی زیادی در وجود خود احساس می کنید. شما با انگیزه بسیاری به فکر به دست آوردن اهداف و خواسته هایتان هستید و حاضرید برای رسیدن به آنها هر بهایی که لازم باشد را پرداخت کنید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که تحت فشار قرار دادن و بیرحمی نسبت به خودتان و قربانی کردن آسایش و راحتیتان اصلا گزینه خوبی نیست. امروز شاید مجبور شوید بیش از آنچه دوست دارید در خدمت دیگران باشید؛ از طرفی کارها و وظایف خودتان را باید انجام دهید و از طرفی هم دوست دارید طبق معمول نقش قهرمان را برای دیگران ایفا کنید. برای قهرمان بازی کارهای خودتان را پشت گوش نیندازید.

 

.

message-fa بازدید : 240 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)

 

 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 6 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما سالی همراه با تصمیمات بزرگ و اتفاقات ناگهانی خواهد بود. با شروع این سال جدید از زندگیتان موج بزرگی از تغییرات وارد زندگی شما خواهد شد. فرصت ها و موقعیت های بسیار خوبی برایتان ایجاد خواهند شد که افراد و تجربه های تازه ای را وارد زندگی شما خواهند کرد. در فروردین ماه در محل کارتان جسور و با اعتماد به نفس باشید، حتی اگر در ابتدا این کار برایتان سخت باشد در نهایت زمینه ساز پیشرفت های کاری بزرگی برای شما خواهد بود. اگر در بهار امسال به نظرتان رسید که دیگران تقاضاهای بیش از حد و غیر منطقی از شما دارند به قضاوت خود اعتماد داشته باشید و در مقابل آنها محکم باشید. امسال بی آن که تسلیم خستگی شوید، برنامه کاری و سلامتیتان را در اولویت قرار دهید. بدین صورت موفقیت های بسیاری خواهید داشت و از لحاظ مالی وضعیت بهتری به دست خواهید آورد که می تواند زمینه سخاوتمندی بیشتر را برای شما فراهم کند. با فرا رسیدن نیمه های تابستان اوضاع زندگیتان ثبات بیشتری پیدا خواهید کرد.

متولدین فروردین

فال روزانه دوشنبه 6 دی 1395

درست زمانی که احساس می کردید همه چیز بر علیه شما دست به دست هم داده است اوضاع شروع به تغییر کرده و رو به بهبود پیش می روند. شما به این موضوع پی خواهید برد که هیچ لزومی ندارد که بخواهید شخصیت واقعیتان و خواسته ها و نیازهایتان را از دیگران مخفی کنید. هر چقدر که به روحیات واقعی و شخصیت حقیقی خود بیشتر وفادار باشید دوستان و همراهان بیشتری پیدا خواهید کرد. با وجود این که شور و هیجان بسیاری برای شروع ماجراجویی های جدید احساس می کنید، به نفعتان است که امروز بدون تفکر و برنامه ریزی قبلی دست به کاری نزنید و یادر میانه راه به یک باره تغییر جهت ندهید. حداقل برای یک روز هم که شده دست نگه دارید.

 

 

message-fa بازدید : 219 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)

 

 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از همین امروز که تولدتان است، تغییراتی در زندگی تان رخ خواهد داد. افرادی که در گذشته در زندگی شما بوده اند، دوباره به زندگی تان باز خواهند گشت اما سعی کنید که آنها را عاقلانه انتخاب کنید زیرا آنها همان آدم های قبل هستند و به ندرت تغییر می کنند. اگر بتوانید آنها را به درستی انتخاب کنید، زندگی شخصی تان از این رو به آن رو خواهد شد و روزهای خوش و پر از خاطره ای را در انتظار خواهید داشت. در ماه بهمن از جانب یکی از دوستان تان سورپرایز خواهید شد.

 

متولدین فروردین

فال روزانه سه شنبه 7 دی 1395

ذهن تان به شدت درگیر است و دوراهی های بسیاری در مقابل تان وجود دارد. اخیرا از تصمیمی که در مورد رابطه عاطفی تان گرفته شده، عصبانی هستید و نسبت به شریک زندگی تان سرد شده اید. اما بهترین کار این است که احساسات خود را کنترل کنید تا بتوانید منطق خود را برای حل مشکلات به کار گیرید. اگر از رابطه عاطفی خود خسته شده اید، کمی عقب نشینی کنید. در این صورت می توانید با زاویه دید جدیدی به آن نگاه و روش های جدیدی را برای برقراری یک رابطه مستحکم تر، به کار گیرید. هیچ دری به تاریکی باز نمی شود پس ناامید نشوید.

 

message-fa بازدید : 295 شنبه 04 دی 1395 نظرات (0)

 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از همین امروز که تولدتان است سعی کنید به پیشنهادها و نصیحت های دیگران بیشتر گوش دهید زیرا می توانند راهای تازه و موثری را به شما نشان دهند. البته لازم نیست راهی را که آنها نشان تان می دهند بروید، بلکه این خود شمایید که در نهایت باید تصمیم بگیرید اما راهنمایی آنها نیز می توانند در این راه به شما کمک کند. شما فرد توانایی هستید پس اعتماد به نفس داشته باشید و محکم قدم بردارید. اگر همین حالا کار خود را آغاز کنید، در ماه فروردین نتایج خوب آن را خواهید دید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه یکشنبه 5 دی 1395

امروز را مانند یک پروانه در هر کجا که دوست دارید پرواز کنید زیرا روز فوق العاده ای برای شما است. احساس بدی که اخیرا داشته اید، همه تبدیل به انرژی های مثبت می شوند. هر چه در احساسات خود سیاست بیشتری به خرج دهید، به نفع تان خواهد بود. اگر چه ترجیح می دهید به جای عقل بر احساسات خود تکیه کنید اما امروز را مراقب باشید زیرا ممکن است این کار به رابطه عاطفی شما لطمه وارد کند. اگر می خواهید قدمی بردارید و وارد مرحله دیگری از رابطه شوید، بهتر است قبل از هر کاری با شریک زندگی خود مشورت کنید.

 

 

message-fa بازدید : 242 شنبه 04 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 4 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما در مرکز گروه بزرگی از دوستان وخانواده قرار دارید، پس یادتان باشد که باید در مرکز زندگی خود نیز قرار داشته باشید. به نیازهای خود اهمیت بدهید تا شاد و قوی باشید و بتوانید برای همه چیز آماده باشید. در دی ماه به سلامتی خود اهمیت بدهید و اگر به رفتن نزد دکتر نیاز داشتید حتما این کار را بکنید. در فروردین ماه در محل کارتان جسور و با اعتماد به نفس باشید، حتی اگر در ابتدا این کار برایتان سخت باشد در نهایت زمینه ساز پیشرفت های کاری بزرگی برای شما خواهد بود. اگر در بهار امسال به نظرتان رسید که دیگران تقاضاهای بیش از حد و غیر منطقی از شما دارند به قضاوت خود اعتماد داشته باشید و در مقابل آنها محکم باشید. امسال بی آن که تسلیم خستگی شوید، برنامه کاری و سلامتیتان را در اولویت قرار دهید. بدین صورت موفقیت های بسیاری خواهید داشت و از لحاظ مالی وضعیت بهتری به دست خواهید آورد که می تواند زمینه سخاوتمندی بیشتر را برای شما فراهم کند.

 

متولدین فروردین

فال روزانه شنبه 4 دی 1395

امروز ذهنتان درگیر این موضوع است که چطور می توانید بین زندگی خانوادگی و اجتماعی خود تعادل ایجاد کنید و به هر دوی آنها به اندازه کافی رسیدگی کنید. دلتان می خواهد جای خودتان را در این دنیا پیدا کنید و بفهمید برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان به چه چیزهایی نیاز دارید. در حال حاضر پرداختن به این پرسش های کلیدی می تواند همچون عامل محرکی عمل کرده و شما را به حرکت وا دارد. شاید به نظر دیگر رفتار شما در این مورد بسیار جدی و خشن باشد، ولی هر کاری که خودتان فکر می کنید برای روبراه شدن اوضاع لازم است را انجام دهید. استفاده از قدرت تمرکزتان شما را قادر می سازد از موانعی که به نظر همه غیر قابل عبور می آیند رد شوید.

 

 

message-fa بازدید : 277 پنجشنبه 02 دی 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی بی نظیر برای فعالیت های اجتماعی و پیدا کردن دوستان جدید خواهد بود. شاید روابط خود را با بعضی از دوستانتان قطع کنید، اما جایگزین های بهتری برای آنها پیدا خواهید کرد. به جای آن که به مسائل کوچک و بی اهمیتی که دنیای رسانه برای منافع خود در چشمتان بزرگ کرده است بپردازید به چیزهایی کوچکی اههمیت بدهید که خوشحالی واقعی و طولانی مدت را برای شما به ارمغان خواهند آورد. خوشبختی واقعی را نمی توانید با هیچ میزانی از پول بخرید. برای رسیدن به اهداف کاریتان باید یک برنامه دقیق و حساب شده داشته باشید و بر اساس همان پیش بروید. ممکن است به صورت ناگهانی فردی در سر راهتان قرار بگیرد که باعث شود از این که نیمه گمشده تان را پیدا کرده اید اطمینان حاصل کنید. با این حال بهتر است این رابطه را خیلی سریع پیش نبرید و به خودتان فرصت دهید تا یکدیگر را بیشتر بشناسید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه جمعه 3 دی 1395

امروز برایتان با آرامش و راحتی آغاز خواهد شد، ولی با پیش رفتن روز سرتان شلوغ خواهد شد و هیچ کاری جز بالا بردن سرعتتان از دستتان بر نمی آید. ایده های زیادی به ذهنتان خطور می کنند که هر یک از آنها آنقدر هیجان انگیز است که نمی دانید کدام یک از آنها را باید دنبال کنید. بسیار هیجان زده هستید، ولی بهتر است قبل از هر کاری وظایف روزمره تان را به انجام برسانید و بعد از آن به دنبال این ماجراجویی ها بروید. از موفقیت هایتان لذت ببرید و به خودتان افتخار کنید. امروز ممکن است بین شما و عشقتان به دلیل عصبانیت غیر عادی یکی از دو طرف درگیری به وجود بیاید، بهتر است تا زمانی که خشمتان فروکش نکرده است هیچ حرفی در مورد این موضوع نزنید.

 

 

message-fa بازدید : 273 پنجشنبه 02 دی 1395 نظرات (0)

متولدین فروردین

فال روزانه پنج شنبه 2 دی 1395

امروز به طور کلی باید برای شما روز خوب و لذت بخشی باشد. دیگران از شخصیت شما لذت می برند و شما احساس می کنید که به خاندانی اشرافی تعلق دارید. زیباترین لباس هایتان را بپوشید و به ظاهر خودتان رسیدگی کنید. این کار همیشه باعث می شود که حس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. شما پادشاه امروز و تمام روزهای دیگر زندگی خود هستید، پس قوانین آن را خودتان تعیین کنید و در انجام این کار خلاق، شرافتمند و انعطاف پذیر باشید و زیادی سخت گیری نکنید. امروز با پرداختن به چیزهای مختلفی که حواستان را پرت می کنند هر لحظه از شاخه ای به شاخه دیگر می پرید، ولی با این کار شاید رئیستان را در محل کار از خودتان عصبانی کنید.

 

 

message-fa بازدید : 328 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال فرصت های تازه ای پیش رویتان قرار می گیرد و ایده های جدیدی به ذهن تان می رسد که می تواند در پیشرفت کارتان موثر باشند. سعی کنید حال که خلاقیت تان در اوج است، کار امروزتان را به فردا نیاندازید و از این زمان نهایت استفاده را بکنید زیرا به زودی به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت. اگر اکنون دست به کار شوید، تا آخر سال موفقیت شما حتمی خواهد بود. اگر در موردی کارتان پیش نرفت، از اصرار بی جا خودداری کنید و بگذارید هر چیز در زمان خودش اتفاق افتد. به زودی فردی شما را به خود جذب می کند و لحظات شیرینی را در کنار او خواهید گذراند.

 

متولدین فروردین

فال روزانه سه شنبه 30 آذر 1395

سعی کنید امروز از عالم خیال خود پایین بیایید و به جهان اطراف تان بیشتر توجه کنید. برای دیگران مهم است تا به حرف هایشان گوش دهید و میان کلام شان نپرید. سعی کنید به جای یک گوینده، یک شنونده خوب باشید. امروز با واقعیات زیادی روبه رو خواهید شد که متعجب تان خواهد کرد. زمان خوبی است تا به پیاده روی بروید و با طبیعت آشتی کنید. از این که مدام خصلت واقعیتان را از دیگران پنهان کنید، خسته شده اید اما امروز قدرت و اعتماد به نفس لازم را پیدا می کنید تا خود واقعی تان را نشان دهید. نگران نباشید دیگران نیز از شخصیت شما استقبال خواهند کرد.

 

message-fa بازدید : 312 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سعی کنید در روز تولدتان کاری تازه و متفاوت انجام دهید، این کار می تواند قدم لازم برای در پیش گرفتن مسیر تازه ای در زندگیتان باشد که مدت ها در جستجوی آن بوده اید. این قدم دریایی از موقعیت های مختلف را برای شما فراهم خواهد ساخت. با وجود این که گاهی تحت فشار مسئولیت های زیادی که دارید ممکن است در صورت تفریح کردن احساس گناه کنید، بهتر است به این احساس خود غلبه کنید، همه ما به تفریح و استراحت نیاز داریم. درست است که باید به مسئولیت هایی که دارید رسیدگی کنید، ولی تا جای ممکن از پذیرفتن مسئولیت های غیر ضروری خودداری کنید. با محدود کردن مسئولیت های اضافی میزان استرس موجود در زندگیتان را کاهش خواهید داد. همراه با کاهش استرس خواهید توانست به فرصت هایی پی ببرید که همیشه وجود داشته اند ولی به خاطر سرعت زیاد زندگی روزمره و فشار کاری قادر به دیدن آنها نبوده اید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه دوشنبه 29 آذر 95

توضیح دادن برنامه هایتان برای خانواده و دوستانتان هرچند برای پیش بردن کارهایتان ضروری است، امروز وقت زیادی از شما خواهد گرفت، ولی شما مجبور نیستید که تمام جزئیات تک تک کارهایتان را با آنها در میان بگذارید. مطمئن باشید خود آنها هم به اندازه کافی دغدغه فکری دارند و دیگر تمایل چندانی به شنیدن ریز برنامه های شما ندارند. به جای اتلاف انرژیتان برای توضیح و توجیه کارهایتان آن را برای مدیریت زمانتان به صورت کاربردی به کار بگیرید. داشتن یک زندگی آرام نه تنها شما، بلکه اطرافیانتان را نیز تحت تأثیر قرار داده و مایه آرامش بیشتر آنها را نیز فراهم می سازد. در نتیجه رابطه عاطفیتان نیز بهبود خواهد یافت.

 

 

message-fa بازدید : 268 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شانس و اقبال از طریق دوستانتان به سراغ شما خواهد آمد، پس سعی کنید تا جای ممکن برای فعالیت های اجتماعی و بودن در کنار دوستانتان وقت بگذارید. چه به دنبال عشق باشید و چه در جستجوی پول، آن را در میان دوستانتان و آنهایی ککه تفکری شبیه به خودتان دارند خواهید یافت. با وجود این که گاهی تحت فشار مسئولیت های زیادی که دارید ممکن است در صورت تفریح کردن احساس گناه کنید، بهتر است به این احساس خود غلبه کنید، همه ما به تفریح و استراحت نیاز داریم. درست است که باید به مسئولیت هایی که دارید رسیدگی کنید، ولی تا جای ممکن از پذیرفتن مسئولیت های غیر ضروری خودداری کنید. با محدود کردن مسئولیت های اضافی میزان استرس موجود در زندگیتان را کاهش خواهید داد. همراه با کاهش استرس خواهید توانست به فرصت هایی پی ببرید که همیشه وجود داشته اند ولی به خاطر سرعت زیاد زندگی روزمره و فشار کاری قادر به دیدن آنها نبوده اید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه یکشنبه 28 آذر 1395

امروز تمرکز شما از دنیای بیرون به دنیای درونتان تغییر جهت داده است و پس از گذراندن یک تعطیلات شلوغ و پر انرژی ترجیح می دهید در دنیای آرام درونتان فرو بروید، اما کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید در انتظارتان هستند. امروز ممکن است از این که نمی توانید خودتان را با سرعت زیاد دیگران هماهنگ کنید، ناراحت باشید. تلاش های شما برای هماهنگ شدن با آنها تنها باعث آشفتگی و سردرگمی شما خواهد شد. خودتان را اذیت نکنید، شما مجبور نیستید سرعت خودتان را با آنها تنظیم کنید، پس با آرامش با جریان زندگی پیش بروید و قبل از اینکه بخاطر مسئله ای پیش پا افتاده و بی اهمیت از عصبانیت به سقف بچسبید از یک تا ده بشمارید.

 

 

message-fa بازدید : 297 جمعه 26 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تولدتان برای شما روزی فوق العاده خواهد بود و همه دلشان می خواهد این روز را برای شما به روزی فوق العاده تبدیل کنند و جشن بگیرند. این روز برای خودتان و برای همه انرژی مثبت امید و خوشحالی به همراه خواهد داشت. شما در حال حاضر قدرت ایجاد تغییرات مثبت و اساسی در زندگی خود را دارید، تنها کاری که باید بکنید این است که دست به کار شده و قدم در راه بگذارید. شاید فعلا ندانید چکار ی خواهید بکنید و تردیدهایی در دلتان وجود داشته باشد. تا آخر پاییز باید در زمینه کاری همچنان به سختی به تلاش کردن ادامه دهید تا بتوانید نتایجی که انتظارش را دارید به دست بیاورید. اکنون زمان بیکاری و تنبلی نیست، استراحت را برای بعد بگذارید. زمستان برای شما زمان خوبی برای خرید و فروش و فعالیت های تجاری خواهد بود. در زمینه روابط عاطفی چه مجرد باشید و چه متاهل سال هیجان انگیز و خوشایندی را در پیش خواهید داشت.

 

متولدین فروردین

فال روزانه شنبه 27 آذر 1395

شما از این که دنبال روی دیگران باشید زیاد خوشتان نمی آید، ولی امروز برعکس همیشه ترجیح می دهید کمی به حال خودتان گذاشته شوید و اجازه دهید دیگران کنترل امور را در دست بگیرند. ولی در نهایت احساس بیقراری خواهید کرد و ترجیح خواهید داد به عنوان فردی فعال و موثر دست به کار شوید. ولی بهتر است در کار دیگران دخالت نکنید و سرتان به کار خودتان باشد و سکاندار زندگی خودتان باشید. اگر مسائل کاری ذهنتان را درگیر کرده اند بد نیست در خلوت و به صورت جدی به آنها فکر کنید. شاید خطرهایی شما را تهدید کنند، ولی در زمینه حرفه ای اتفاقات خوبی در انتظارتان هستند، پس با دقت و درایت برای آنها برنامه ریزی کنید.

 

 

message-fa بازدید : 280 پنجشنبه 25 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان ممکن است عشق خیی ناگهانی به سراغتان بیاید. شاید این اواخر آنقدر تنها مانده باشید که فکر کنید تنهایی در سرنوشت شما نوشته شده است و باید تا همیشه تنها باقی بمانید، ولی اگر خودتان اجازه دهید شرایط دارد تغییر پیدا می کند. شخصی که حتی فکرش را هم نمی کردید به صورت خیلی اتفاقی و ناگهانی سر راهتان قرار خواهد گرفت. البته خیلی زود هم تسلیم نشوید، اول ببینید احساستان چه می گوید و سپس به خودتان وقت بدهید تا طرف مقابلتان را بشناسید. به او به اندازه کافی وقت بدهید تا خودش را ثابت کند، ولی بیش از اندازه خودتان را معطل نکنید. تا رسیدن بهار اگر از طرفتان اطمینان نیافته بودید بهتر است این رابطه را هر چه زودتر قطع کنید. مطمئنا قرار نیست تنها مسئله مهم امسالتان عشق و عاشقی باشد، موفقیت های مهم کاری و تحصیلی نیز در انتظارتان هستند، به شرط آن که با اعتماد به نفس کاذب بیخیال تلاش و کوشش کافی نشوید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه جمعه 26 آذر 95

امروز همه روی شما حساب می کنند و انتظار دارند کارها و وظایفتان را به نحو احسن انجام دهید. این که بخواهید تنها کارها را از سر خودتان باز کنید و آنها را از لیست وظایف امروزتان خط بزنید کافی نیست و باید در انجام مسئولیت هایتان رفتاری متعهدانه از خودتان نشان بدهید. این کار شاید امروز برای شما کمی خسته کننده و حتی زمانبر باشد، ولی نتایجی که بعدا به دست خواهید آورد ارزش زمانی که صرف می کنید را دارد. امروز خواهید توانست مشکلات اقتصادی خود را با کمک فردی که از لحاظ سنی از شما بزرگتر است حل کنید و با گوش دادن به توصیه های او خواهید توانست نگرشی منطقی و کاربردی با اثراتی پایدار نسبت به این مسائل پیدا کنید.

 

 

message-fa بازدید : 260 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)

 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی، بالاخره یکی از آرزوهای شما به واقعیت می پیوندد و شما به چیزی که مدت ها انتظارش را می کشیدید، خواهید رسید. این موضوع شما را به شدت غافلگیر می کند زیرا از آن ناامید شده بودید. یادتان نرود که به همان اندازه که ما برخی اوقات به توجه و حمایت دیگران احتیاج داریم، به همان اندازه نیز گاهی محتاج تنهایی هستیم بنابراین شرایط دیگران را درک کنید و دست از پیش داروی بردارید. اگر شرایط مالی کاری که آغاز کرده اید، به خوبی پیش نمی رود، نگران نشوید زیرا به زودی پولی دست تان می آید که تغییر بزرگی به زندگی تان خواهد داد. بهمن، ماه فوق العاده ای برایتان خواهد بود، خودتان را آماده کنید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه پنجشنبه 25 آذر 1395

یک ایمیل یا تماس تلفنی به شما می شود که کمی گیج تان می کند. شما آن فرد را نمی شناسید، به اطلاعاتی که او به شما داده است نیز شک کرده اید و احساس می کنید که صحت ندارند. حتی اگر این موضوع صحت داشته باشد، مطمئن باشید در مورد آنچه شما شنیده اید، اغراق شده است. اگر این موضوع برایتان مهم است، بهتر است به دنبال حقیقت باشید و قضاوت بی جا نکنید. اگر دوستی دارید که ترجیح می دهد رابطه خود را با شما در حد یک رابطه معمولی ادامه دهد، بپذیرید. اصرار بیش از حد کار به جایی نمی برد. خدا را چه دیدید، شاید این شرایط موقتی باشد و به مرور زمان همه چیز مطابق خواسته شما تغییر کند.

 

 

message-fa بازدید : 258 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما عاشق هنر هستید اما همیشه از خلق اثر هنری هراس داشته اید. بد نیست امروز که تولدتان است کمی خلاقیت خود را به نمایش بگذارید، شاید این شروعی برای خلق آثار هنری بیشتر و حرفه ای تری در آینده باشد. با این روش فکر شما نیز بازتر می شود و ایده های جدیدی در زمینه های دیگری مانند کار، تحصیل و.. به ذهن تان خطور می کند. در ماه بهمن زندگی شما دچار تغییر و تحول خواهد شد و بالاخره پس از ماهها یا حتی سالها نتیجه تلاش های خود را خواهید دید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه سه شنبه 23 آذر 95

خودتان را به خاطر موضوعات کوچک و بی ارزش ناراحت و نگران نکنید. اگر با اطرافیان تان یا حتی عزیزان تان کمی بحث و مشاجره داشتید، بهتر است دنیال آنها را نگیرید و از آنها بگذرید زیرا این اتفاق ها موقتی و گذرا هستند. اگر فکر می کنید که زندگی شما به تغییری احتیاج دارد، برای ایجاد آن درنگ نکنید. به روابط عاطفی خود و رفتار افرادی که دورتان را گرفته اند دقیق تر نگاه کنید. اگر در حال حاضر حوصله ندارید و نمی توانید با شریک زندگی تان ارتباط خوبی برقرار کنید، درباره حس و حال این روزهایتان با او صحبت کنید. کمی تنهایی و آرامش برای شما ضروری است.

 

 

message-fa بازدید : 277 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (0)

 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز را خوش بگذرانید تا کل سال شاد باشید. امروز بهترین زمان است تا چیزهای کهنه را دور بریزید و خود را برای ورود چیزهای جدید آماده کنید. اگر کار نیمه تمامی دارید، به اتمام برسانید و به سراغ ایده های جدید بروید. اگر می خواهید در زندگی خود پیشرفت کنید، باید تغییراتی به آن دهید زیرا تکرار شما را به هیچ کجا نمی رساند. تمام چیزی که به آن احتیاج دارید، ذخیره کردن انرژی برای کل سالتان است. در ماه اسفند با فردی آشنا خواهید شد که زندگی شما را از این رو به آن رو می کند، خود را برای روزهای خوب و روشن آماده کنید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه یکشنبه 21 آذر 1395

امروز روز فوق العاده ای برای افراد ماجراجو و کنجکاوی چون شما است پس به دنبال هر چه ذهن تان را مشغول کرده است بروید. اگر چه در حال حاضر زیاد به فکر عشق و عاشقی نیستید اما امروز دوست دارید کمی رمانتیک باشید. اگر می خواهید فردی را ملاقات کنید، نگرانی های خود را دور بریزید و درنگ نکنید زیرا امروز بهترین زمان برای گفتگو است. فعالیت های جدید و گروهی می تواند شما را سر ذوق بیاورد پس بد نیست به مکان های فرهنگی یا باشگاههای ورزشی سری بزنید.

 

 

message-fa بازدید : 240 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (0)

 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر فکر می کنید که تولد شما مانند دیگر روزها عادی می گذرد، سعی کنید تغییری به آن بدهید. کارهایی را که به آنها علاقه دارید انجام دهید، غذاهایی که دوست دارید را بخورید و افرادی را که در کنارشان احساس آرامش می کنید، ملاقات کنید. شاید چند روز یا چند ماه دیگر از این که روز تولد خود را مانند دیگر روزها گذرانده اید، پشیمان شوید. کارهای کوچک هم می تواند تاثیرات بزرگی بر زندگی تان بگذارند، پس ساده از آن نگذرید. بهمن، زمان مناسبی برای پیشرفت کاری شما است. با کمی خلاقیت می توانید به مراد دلتان در هر زمینه ای برسید.

متولدین فروردین

فال روزانه شنبه 20 آذر 1395

به زودی یک مسافرت می روید. در طول مسیر با فردی آشنا خواهید شد. خجالت را کنار بگذارید و با او صحبت کنید زیرا چیزهای زیادی از او یاد خواهید گرفت و حتی ممکن است دوستی شما تا سالها ادامه یابد. آرامش خود را حفظ کنید و لبخند همیشگی را فراموش نکنید. از سفر خود نیز نهایت لذت را ببرید. با تغییری که در زندگی شما رخ می دهد، اعتماد به نفس تان افزایش خواهد یافت و ایده های جدیدی به ذهن تان خطور می کند طوری که دیگران نیز برای حل مشکلات شان به شما رجوع می کنند. اگر چه این راه کمی خستگی دارد اما در نهایت می ارزد.

 

 

message-fa بازدید : 236 پنجشنبه 18 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 19 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال در روز تولدتان آنقدر سرتان شلوع است که وقتی برای اهمیت دادن به روز تولدتان و یا زندگی شخصیتان ندارید. اشکالی ندارد چنین وضعیت هایی همیشگی نیستند و این وضعیت موقتی است. اگر مشغول کار هستید و دارید پول در می آورید مگر راهی بهتر از این هم برای گذراندن روز تودتان وجود دارد؟ همیشه برای جشن گرفتن وقت هست. بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله و رسیدن به نتایج دلخواهتان خواهد توانست هرچقدر که دلتان می خواهد جشن و پایکوبی کنید. در آستانه شروع سال جدید زندگیتان نگران آینده خود هستید و همه چیز برایتان در هاله ای از ابهام است. این ابهام شما را دچار استرس و نگرانی کرده است و زمانی که مجبور به گرفتن تصمیماتی مهم می شوید که اطلاعات کافی در رابطه با آنها ندارید این نگرانی بیشتر نیز خواهد شد. نگران نباشید، خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید همه چیز روبراه خواهد شد.

 

متولدین فروردین

فال روزانه جمعه 19 آذر 1395

شما امروز ترجیح می دهید به جای این که مسئولیت کارها را به عهده بگیرید صبر کنید تا یک نفر دیگر رهبری و مدیریت را در دست بگیرد و پیش قدم شود. برای این که کسی کاری به کارتان نداشته باشد و به حال خودتان رها شوید شاید حتی بخواهید توانایی هایی که دارید را کم اهمیت جلوه دهید. امروز ممکن است در رابطه عاطفی شما به رغم تمام ثباتی که در آن وجود دارد مشکلاتی به وجود بیاید که در واقع ناشی از رفتارهای اغراق آمیز شما است. اگر می خواهید آینده رابطه تان را تضمین کنید اهمیت داشتن نیت خوب و احترام دو جانبه را فراموش نکنید. امروز در خانه بمانید و با بچه ها بازی کنید یا همراه با همسرتان روی کاناپه لم داده و تلویزیون تماشا کنید.

 

 

message-fa بازدید : 350 چهارشنبه 17 آذر 1395 نظرات (0)

متولدین فروردین

فال روزانه پنج شنبه 18 آذر 1395

امروز درک بسیار خوبی از اطرافیان دارید و از نظر احساسی رابطه بسیار خوبی می توانید با آنها برقرار کنید. باید خودتان هم لذت بیشتری از عشق و احساساتتان داشته باشید تا بتوانید حس های خوب را به اطرافیان نیز متقل کنید. برای فردی که دوستش دارید غذا درست کنید. یا در مورد عمق عواطف خود حرف بزنید. به همه کسانی که برایتان مهم هستند، نشان دهید تا چه اندازه برایتان مهم هستند. ارتباط های مثبت برقرار کنید و در مسایل خانه جدی تر باشید. هیچ وقت برای تغییر دیر نیست و اگر با خانواده خوب نبوده اید، امروز بهترین فرصت است. اگر در مسایل عاطفی با خانواده مشکل دارید، آنها را روشن کنید که شریک عاطفیتان را دوست دارید.

 

 

message-fa بازدید : 212 چهارشنبه 17 آذر 1395 نظرات (0)

متولدین فروردین

فال روزانه چهارشنبه 17 آذر 1395

کارهای بسیار زیادی که امروز در پیش رو دارید انتخاب این که کدام یک را باید ابتدا انجام دهید برای شما سخت کرده اند. امروز به رویا پردازی در مورد چیزهایی می پردازید که در حالت عادی حتی به خودتان اجازه نمی دهید به آنها فکر کنید. شما با تمام وجود به دنبال هیجان هستید پس سعی نکنید این همه انرژی که وجودتان را فرا گرفته است را سرکوب کنید، در غیر این صورت منفجر خواهید شد. به جای کنترل این هیجانات درونی راهی سالم مانند فعالیت بدنی و ورزش برای آزاد سازی آنها پیدا کنید و نهایت استفاده را از این همه انرژی ببرید. اگر به تنهایی احتیاج دارید بعد از کار به خانه بروید و کمی با خودتان خلوت کنید. سعی کنید کتاب بخوانید و زودتر از شب های دیگر بخوابید.

 


 

message-fa بازدید : 297 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)

فال روزانه سه شنبه 16 آذر 1395

 

 

 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 16 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سعی کنید در روز تولدتان از افرادی که روزمره با آنها سروکار دارید، دوری و فردی را که بیش از همه برایتان ارزش دارد، ملاقات کنید. سعی کنید محدودیت هایی را که برای خود و روابط تان با دیگران ساخته اید، بشکنید و مرزهای جدیدی برای خود تعریف کنید. افراد جدید، موقعیت و فرصت های جدیدی نیز با خود به همراه دارند که می توانید از آنها بهترین استفاده را بکنید. این کار باعث می شود که نسبت به تغییرات نیز کمی انعطاف پذیرتر باشید و فضای زندگی تان را برای پیشرفت بازتر کنید. در اواخر سال با فردی آشنا می شود که تغییرات بزرگی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. خود را برای ورودش آماده کنید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه سه شنبه 16 آذر 1395

یک درگیری میان شما و یکی از همکاران تان رخ داده که شما را در مورد پیشرفت شغلی آینده تان نگران کرده است. از آنجا که در حال حاضر نمی توانید در مورد این موضوع نظر دهید، سعی کنید خودتان را کنترل کنید و زمان تان را صرف نگرانی و فکر های بی جا نکنید. مشکلات مالی شما به زودی برطرف می شوند و همه چیز همان گونه که انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. البته این موضوع کاملا به خود شما و تصمیماتی که می گیرید، بستگی دارد. اگر فکر می کنید عشق تان از شما فاصله گرفته، شما نیز کمی در تنهایی به آنچه واقعا می خواهید، بیشتر فکر کنید.

 

 

message-fa بازدید : 295 یکشنبه 14 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان به ریشه های خود نگاهی بیندازید و ببینید از کجا به کجا رسیده اید. از کسانی که ریشه شما را کاشته اند و آن را پرورش داده اند سپاسگزار باشید. آیا برای این که نتیجه تمام زحماتتان را ببینید آماده اید؟ امسال زمان برداشت ثمره زحماتتان فرا رسیده است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که به دیگران نشان دهید که طی این مدت چه چیزهایی کسب کرده اید. از دیدن تحسین و تایید دیگران احساس بسیار خوبی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد و در گرمای تحسین و قدردانی آنها غرق خواهید شد. با این حال هنوز کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید و این بدان معنا نیست که می توانید لم داده و با خیال راحت دستتان را زیر سرتان بگذارید؛ در واقع باید با تلاش و پشتکاری بیش از همیشه پیش بروید. حفظ کردن برنامه هایتان و پایبندی به اصولی که برای خودتان دارید شاید در ابتدا مشکل به نظر برسد، ولی اگر این کار را انجام دهید تا قبل از فرا رسیدن فصل بهار نتیجه زحماتتان را خواهید دید.

 

متولدین فروردین

فال روزانه دوشنبه 15 آذر 1395

امروز اصلا حال و حوصله درگیری با دیگران را ندارید و اگر کسی حتی به شخصی دیگر چیزی بگوید ممکن است خیلی شدید و غیر منطقی نسبت به او عکس العمل نشان دهید. به احتمال زیاد این موضوع ریشه در مشکلات این چند وقت اخیر دارد که باعث شده است بسیار حساس و عصبی شوید. آتش فشانی از احساسات بیان نشده در درونتان وجود دارد که هر لحظه ممکن است فوران کند. اگر بخواهید دری را به زور باز کنید آن در گشوده نخواهد شد. به آرامی در بزنید تا درهای روبرویتان خود به خود باز شوند. امروز ذهنتان خیلی خوب کار می کند. کارها را در جهتی مثبت پیش ببرید و به سوی خوشبختی بشتابید.

 

message-fa بازدید : 239 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 14 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی هستید که دوست دارید همیشه دیگران را راضی نگه دارید اما بهتر است امروز فقط به خودتان توجه کنید. تا زمانی که مدام به دیگران بیاندیشید، از خودتان غافل خواهید بود. بهتر است آنچه در زندگی شما آزارتان می دهد را از خود دور کنید و فضا را برای ورود چیزهای جدید و خوشایند آماده کنید. شک و دودلی بدترین شرایطی است که می توانید تجربه کنید پس تمام تمرکز خود را به کار گیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاد کنید. آنچه بیشترین ارزش را برای شما دارد، در بالای لیست زندگی خود قرار دهید و سعی کنید وقت بیشتری برای آن بگذارید. شاید ایجاد تغییرات در حال حاضر برایتان سخت باشد اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، قدم اول را همین حالا بردارید. ماه بهمن شرایط زندگی شما آنطور که دوست دارید، پیش خواهد رفت و از این بابت احساس غرور و اعتماد به نفس خواهید کرد.

 

متولدین فروردین

فال روزانه یکشنبه 14 آذر 1395

امروز همه چیز به نظرتان عجیب و غریب می آید. احساس می کنید که شاید بد نباشد مسائل را کمی جدی تر بگیرید و از زاویه دید دیگری به آنها نگاه کنید. عدم تمرکز شما ممکن است بزرگ ترین دشمن این روزهایتان باشد پس کمی بیشتر برای خودتان وقت بگذارید. ورزش هایی چون یوگا می تواند به شما کمک کند. به دنبال راهی هستید تا عشق زندگی تان را سورپرایز کنید، تخیلات قوی شما می تواند در این راه به شما کمک کند. اگر اخیرا در روابط عاطفی خود دچار مشکل شده اید، این کار تاثیر خوبی بر هردوی شما خواهد گذاشت طوری که همه چیز بعد از آن به خوبی پیش خواهد رفت. پس هر چه سریع تر برای آن اقدام کنید.

 

 

message-fa بازدید : 302 جمعه 12 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در روز تولدتان تمام بارهایی که در طول سال گذشته بر دوشتان بوده اند و با سنگینی خود سرعت شما را کم کرده و جلوی پیشرفتتان را گرفته اند دور بیندازید. وقتی این کار را انجام دهید احساس خواهید کرد که سنگینی تمام بارهای دنیا از شانه تان برداشته شده است. گاهی باید از پوست قدیمیتان خارج شوید و برای رشد و تبدیل شدن به آن کسی که می خواهید باشید پوست بیندازید و تولد امسالتان فرصتی فوق العاده برای این کار است، پس فرص را غنیمت بشمارید. هر روز نمی توان بار گذشته را رها کرد و تنها بخی روزها برای این کار مناسب هستند. با انجام این کار امروز را به تولدی دوباره برای خودتان تبدیل خواهید کرد. همراه با فرا رسیدن فصل زمستان فرصت های بیشتری برای شما به وجود خواهند آمد و اگر مجرد باشید احتمال یافتن عشق از هر چیز دیگری بیشتر است. داشتن ایده ها و نگرش های تازه همیشه جذاب است، ولی اثر آنچه در تولد امسالتان در شما به وجود می آید بیش از هر زمان دیگری می تواند باشد.

 

متولدین فروردین

فال روزانه شنبه 13 آذر 1395

امروز داشتن ایده های بزرگ برای رسیدن به موفقیت کافی نیست، زیرا حتی اگر برنامه های خیلی خوبی هم داشته باشید در صورت عملی نکردن آنها و وقت نگذاشتن برای اجرای آنها به نتیجه مورد نظرتان نخواهید رسید. اگر کارها به سرعتی که انتظار دارید پیش نرفتند تسلیم نشوید. حرف زدن د مورد مشکلتان به شما کمک خواهد کرد که راحتتر در مورد قدم بعدیتان تصمیم بگیرید، به شرط آن که فردی که با او مشورت می کنید قابل اعتماد باشد و حقیقت را بدون هیچ قصد و غرضی به شما بگوید. اگر به تازگی رابطه عاطفی ناموفقی را پشت سر گذاشته اید بهتر است قبل از آغاز رابطه ای تازه به خودتان کمی فرصت داده و سنگ هایتان را با خودتان وا بکنید.

 

message-fa بازدید : 269 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! همراه با فرا رسیدن تولدتان پروژه کاری که مدت زیادی درگیر آن بوده اید و برای آن زحمات بسیاری کشیده اید به نتیجه خواهد رسید. شاید کمی طول بکشد که از لحاظ اقتصادی نتیجه آن را ببینید ولی نگران نباشید، آنچه به دست خواهید آورد ارزش این انتظار را دارد. دیگران را هم در جریان این موفقیت خود بگذارید و آنها را در شادیتان شریک کنید. از روز تولدتان با شاد کردن دیگران شادی را تا آخر سال مهمان خانه خودتان خواهید کرد. اکنون در زندگی خود به مرحله ای از بلوغ و آگاهی رسیده اید که می توانید آن را از خیلی جهات مورد استفاده قرار دهید. شما اکنون چیزهای زیادی برای یاد دادن به دیگران دارید و آنها می توانند از درس هایی که گرفته اید و اشتباه هایی که در طول مسیر کرده اید چیزهای زیادی فرا بگیرند. . در اواخر امسال دوست های جدیدی پیدا خواهید کرد که از همراهی و وقت گذراندن با آنها لذت خواهید برد و با آنها احساس نزدیکی خواهید کرد.

 

متولدین فروردین

فال روزانه جمعه 12 آذر 1395

امروز منتظر هستید که هر اتفاق کوچک بی ارزشی را برای خودتان بزرگ کنید و از آن یک ماجرای حسابی بسازید. خودتان فکر می کنید که دارید در مورد مسائل امروز خیلی منطقی رفتار می کنید، ولی اگر خوب دقت کنید می بینید که اینطور نیست. شما در حال حاضر می توانید فرصت های موجود در هر موقعیتی را ببینید. این بدان معنی نیست که می توانید همه آنها را به کار بگیرید، ولی همین که تمام تلاشتان را بکنید هم به این که زندگی بهتری داشته باشید کمک خواهد کرد. چشم و گوشتان را خوب باز کنید تا نشانه هایی که در اطرافتان مشاهده می کنید را درک نمایید. حتما وقت گذراندن با خانواده و دوستانتان را در برنامه امروزتان قرار دهید.

 

 

message-fa بازدید : 259 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)

 

فال روزانه پنج شنبه 11 آذر 1395

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 11 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال خلاقیت شما در اوج قرار دارد و می توانید در زیمنه های هنری موفقیت زیادی به دست بیاورید. هنر همیشه با عشق همراه است و کمک می کند تا روابط بین فردی عمق بیشتری پیدا کنند، پس در انتظار فرصت هایی که برایتان به وجود خواهند آمد باشید و آنها را به سادگی از دست ندهید. همچنین این احتمال وجود دارد که نتیجه فعالیت های خلاقانه شما برایتان منافع مادی نیز به همراه داشته باشد. به ویژه در اوایل فصل زمستان این فرصت ها بیشتر خواهند بود. حواستان باشد آنقدر غرق در موفقیت در رسیدن به اهداف خود نشوید که زحماتی که برای رسیدن به آنها کشیده اید را فراموش کنید. اگر تعهد و تمرکز خود را حفظ کنید برداشت محصول زحمت هایتان ادامه خواهد یافت. سعی کنید در فصل بهار زمان بیشتری را در کنار خانواده تان بگذرانید، این کار علاوه بر اثرات مثبتی که روی سلامت روانی شما خواهد داشت باعث شادی عزیزانتان نیز خواهد شد.

متولدین فروردین

فال روزانه پنج شنبه 11 آذر 1395

امروز هر بار که سرتان را بچرخانید یک نفر با پپیشنهاد و نقشه تازی ای به سراغتان می آید و هر یک از این پیشنهادها جذاب تر از دیگری به نظرتان می رسد. شاید با خودتان فکر کنید که ای کاش تمام ساعات و انرژی دنیا را در اختیار داشتید تا به همه این دعوت های خوشاند پاسخ مثبت بدهید. با این حال مسئولیت ها و وظایفی به عهده تان هستند که این کار را برایتان غیر ممکن می کنند و این موضوع برایتان اصلا خوشحال کننده نیست. با این همه باید در نظر داشته باشید که برای عوض کردن زندگیتان باید اولویت هایتان را هم عوض کنید. همیشه برای رسیدن به موفقیت باید بعضی چیزها را قربانی کرد و بعضی دیگر را هم منتظر گذاشت.

 

 

message-fa بازدید : 246 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)

فال روزانه چهارشنبه 10 آذر 1395

 

 

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز صبح وقتی که بیدار شوید احساسی متفاوت خواهید داشت، ولی شاید در ابتدا نتوانید بگویید دقیقا چه چیزی حس می کنید. کمی که بگذرد متوجه خواهید شد که این تغییرات درونی و نامحسوس دارند به شما انرژی مثبت می بخشند و دیگران نیز جذب این حالت جدید شما شده اند. همه دلشان می خواهد که در روزتولدتان در کنار شما باشند. در ابتدای این سال جدید از زندگیتان ممکن است در رابطه با مسائل مربوط به خانه و خانواده کمی بی تفاوت باشید و کند عمل کنید. اما با فرا رسیدن فصل بهار خواهید توانست به مشکلات و مسائل خود با سرعت و به درستی واکنش نشان دهید. برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود باید هرچه زودتر برنامه ریزی کنید. اگر هم برنامه های قبلیتان به تغییرات نیاز دارند این تغییرات را در آنها ایجاد کنید و با قدرت تمام به سوی دست یابی به خواسته هایتان پیش بروید. تا نیمه های تابستان راه برای شروع یک رابطه عاطفی باز خواهد شد و در کنار کسی که دوست دارید روزهای خیلی خوبی را خواهید گذراند.

متولدین فروردین

فال روزانه چهارشنبه 10 آذر 1395

امروز برای آنهایی که به احساس همدردی شما نیاز دارند کمی وقت بگذارید و به حرف دلشان گوش کنید. ذهنتان امروز خیلی خوب کار می کند و می توانید برای مشکلات همه راه حلی پیدا کنید و هر کسی که به توصیه هایتان گوش کند موفق خواهد شد. امروز به نظر می رسد که جذابیتی بیشتر از روزهای دیگر دارید که حسابی به کارتان می آید. با وجود این که خودتان تفاوت چندانی احساس نمی کنید، دیگران فکر می کنند درخششی تازه پیدا کرده اید. کیهان موقعیتی فوق العاده در اختیارتان قرار داده است، این که از آن به درستی استفاده کنید یا خیر به خودتان بستگی دارد. البته مواظب باشید پایتان را از حد و حدودتان فراتر نگذارید، در غیر این صورت خیلی زود به مشکل برخواهید خورد.

 

 

تعداد صفحات : 19

درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها