loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 240 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

عاشقانه های جدید

 

از روزی که

تصمیم به رفتن گرفته ای

بلاتکلیفی بین ما موج میزند

مثلا همین دل من

نمیداند با تو بیاید؟

یا پیش من بماند؟
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
من رو نمی خواست

بتی که از من ساخته بود رو می خواست

واسه همین هر وقت خودم بودم دعوا داشتیم
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
دلبندم

من دلم فقط روی دلِ تو بند می شود
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
دلــــــــتنـگم

بــــــــرای او نـــه

برای منه قبــــل از او

چقــــدر قشنـــگ بــــودم
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
چشمانت

زیباترین درس ایست که خوانده ام

چه معلم خوبیست نگاهت
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
واسـم دعــا کنــید

یه بیماری خیلی نــادر دارم

هر کیو می بینم فـک می کنم آدمـه
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
به سلامتی پسری که گفت :

اگه بمونی می شی مادر دخترم

اگه بری می شی اسم دخترم
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشم هایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم

یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
نه قرص و نه شربت و دوا

هیچ کدام تاثیر ندارند به مانند سلام

برگرد که بی تو نفسم می گیرد

اکسیژن بی عطر تو سمّ است برام
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
همه می گویند سخت گیرم

راست می گویند

همین است که انقدر سخت

به تو گیر داده ام
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
گریه کار کمی است برای توصیف نداشتنت

دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر می کنم
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
خدا را چه دیدی ؟

یک روز بیشتر

ساعتی لحظه ای با من بمان

شاید خنده ای پشت لب هایت

قطره ای پشت پلک هایت جا مانده باشد
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
در سرم تویی

در چشمم تویی

در قلبم تو

من ، عکس دسته جمعی توام
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
توبه نمی کُنم

من برای به تو رسیدن

از گُرگ هم سمج ترم
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
لا به لای ساز نفس هایت ، پنهان می شوم

اشک می شوم ! تا بمانم … تا نرانی مرا …

من آه می کشم و تو انگ می زنی!

و این غم انگیز ترین آهنگ دنیاست…
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
به آنهایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید دوستت دارم

بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کرده اید به دلتان

بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان کوتاه تر از عمر شکوفه هاست

شما بگویید ، حتی اگر نشنوند
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
هر انسانی یک بار

برای رسیدن به یک نفر دیر می کند

و پس از آن برای رسیدن به کَسان دیگر

عجله ای نمی کند
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
همه بهانه هایم از نبودن توست

اگر باشی

از هزار و یک بلاهم بهانه نمی گیرم
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
به تو بدهکارم

دست کم یک جان ، برای هر لبخند
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
سرم را پنهان می کُنم

در گودی گلویت تمام غم ها راه گُم می کُنند
.
.
.
جملات عاشقانه | اس ام اس عاشقانه
sms love
.
.
.
ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﮔﻔﺘـــــــــــﻪ ﺍﻧﺪ : ﺩﻭﺭﻱ ﻭ ﺩﻭﺳــــﺘﻲ

ﻳﺎ ﻃﻌــــﻢ ﺩﻭﺳـــــﺘﻲ ﻧﭽﺸﻴـــﺪﻩ ﺍﻧﺪ

ﻳﺎ ﺩﺭﺩ ﺩﻭﺭﻱ ﻧﮑــــــﺸﻴﺪﻩ ﺍﻧﺪ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها