loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 225 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

کره خر چيست!!؟؟؟
.
.
.
.
کسي ک از سوپري کره ميخرد:-)
.
.
.
جوک های جدید سری خرداد 94
sms jok
.
.
.
دیروز دوساعت برقمون قطع شد
گوشیمم شارژ نداشت
.
.
تو این دوساعت چیزای زیادی فهمیدم
فهمیدم یه هفتس داریم خونه رو نقاشی میکنیم
داداش بزرگم ۲ ساله ازدواج کرده
بابام چهار ماهه بازنشسته شده
خواهر کوچیکم کنکور قبول شده
و جالتر اینکه یه برادرزاده ۵ ماهه دارم که اسمشو رامین گذاشتن !!
.
.
.
جوک های جدید سری خرداد 94
sms jok
.
.
.
سلامتی عشقم که تمام زندگیشو بخاطر من میده...اولویت زندگیش منم...همیشه پیشم هست و تنهام نمیزاره و من نفسشم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تابلوعه دارم دروغ میگم یا نه؟؟؟
.
.
.
جوک های جدید سری خرداد 94
sms jok
.
.
.
 جلسه رفتم کلاس زبان فرانسه فقط یه چیز یاد گرفتم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اونم اینکه هیچی زبون مادری نمیشه

والا
.
.
.
جوک های جدید سری خرداد 94
sms jok
.
.
.
سکوت بلندترین گریه یه دختره
وقتی بهت بی محلی میکنه میفهمی که واقعا شکسته
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
اون وقته که تو هم باس بری دست و پاشو بشکنی که دیگه ازین لوس بازیا درنیاره
.
.
.
جوک های جدید سری خرداد 94
sms jok
.
.
.
وضع انقده داغونه که
هر فرمی بهم میدن
بالاش دنبال یوزرنیم پسورد
میگردم :/
.
.
.
جوک های جدید سری خرداد 94
sms jok
.
.
.
نمیدونم دیگه چقدر باید منتظر بمونم تا استعدادام و نبوغم مثل انیشتین و ادیسون بعد گذشت چند سال شکوفا بشه
.
.
.
.
کم کم دارم نگران میشم
ینی دنیا از کشف من ناتوان میمونه؟؟؟؟؟
.
.
.
جوک های جدید سری خرداد 94
sms jok
.
.
.
هيچوقت معنى و مفهوم ضرب المثل (( كاسه ى داغ تر از آش )) رو نميفهميدم
.
.
.
تا اين كه تكنولوژى منو با ماكروفر آشنام كرد...
.
.
.
جوک های جدید سری خرداد 94
sms jok
.
.
.
ﺗﻮ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻣﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﻪ ﺳﻪ ﮔﺮﻭﻩ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻭﺍﺟﺒﻪ:
ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ
ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﯼ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺁﺑﯽ...
.
.
.
جوک های جدید سری خرداد 94
sms jok
.
.
.
ما یه عمو داریم فقط خبر مرگ میده


هروقت زنگ میزنه اول لباس مشکی میپوشیم بعد جواب تلفونو میدیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها