loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 191 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

جملات عاشقانه غمگین


شق

ع=عزت

ش=شهامت-شجاعت

ق=قلب یا قتل قلب!؟
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
گناه من نیست که بعد از تو "او" می آید ... تقصیر قوانین دستوریست.
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
این روزها آهنگ های بی کلام گوش می دهم...

اخر حس من به تو در هیچ ترانه ای نیست!
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
یه وقتایی انقد عاشقتم که اصلا از یادم میره

که تو حتی دوسمم نداری !!!
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
ماه من عاشق شدی فکر منو نکردی

صدتا ستاره دورته دورم چرا بگردی

ماه من تبریک میگم بخاطر عشق جدید

راستی جواب نامه هام هیچوقت ب دستم نرسید
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
همہ میگن:
توش چے دیدے کہ
عاشقش شدے؟
آخہ اینم سوالہ
کہ تو میپرسی؟!
اگہ قرار بود توام ببینے‌،
کہ تو عاشقش میشدے
مــن
اخـــم کردن تـــو رو...
به خنـــدیدن با کســی دیــگه، عوض نمیکــنم...
مــن
روزای سخــت با تـــو رو،
با روزای خــوب کنار کســی دیگه عــوض نمیکــنم...
مــن
حـتی نداشــته هایــت را،
با داشتــه های کسـی دیگه عــوض نمیکنــم...
مــن
حتــی اگه نباشــی هم،
جاتـــو با کســی عوض نمیکنــم...
مــن
یه تار مــو که هیـــچ،
حتــی خاطراتتو با دنــیا عوض نمیکــنم...!
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
هنوزم دوست دارم

انگار که در ابتدای متولد شدنم

قسم خورده بودم

که هرگز از یادت نبرم
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
جمله میگم هرکی قبول داره لایک کنه َََََِِ<<عشقت که کنارت باشه دنیا هر چقدر هم بد بچرخه بازم واسه تو ارومه>>
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
ودم فراموشت کرده ام
اما
دلم
گاهی سراغت رامیگیرد!!
دل است دیگر،
عقل که ندارد.
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
ﺑـَﻌﻀـﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻋﯿﻦ ﺑـﺎﺭﻭﻥ ﻣـﯽ ﻣـﻮﻧﻦ

ﺍﻭﻟﺶ ﮐـﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻬﺖ ﻃﺮﺍﻭﺕ ﻣﯿﺪﻥ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯿﺪﻥ

ﻭﻟﯽ ﺁﺧﺮﺵ …

ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺑﺎ ﮔِﻞ ﻭ ﺷﻞ یکی ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻥ .

••• ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺻﻔﺖ ﺑﺎﺵ •••

ﺗﻮ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺧﺎﮐﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﮔِﻞ ﺑﺸﯽ …!
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
عــشق اون نیست که وقـــتی دیدیـــش دلـــت بلــرزه ؛
عشـــق اونــه که وقتی نمـــیــبینـیــــش دلـــت میـخواد کــــَـــنده شه
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
فاجعــــه یعنى
آنقدر در تو غــرق شـــده ام
که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت میـــکنم
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .
هنر اینه که پرنده جَلدت بشه ، نه اینکه پرهاشو قیچی کنی . . .
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
ﻫﯽ ﻏﺮﯾﺒﻪ ...

ﺭﻭﯼ ﮐﺴﯽ ﺩﺳﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺩﻧﯿﺎﻣﻪ

ﺑﯽ ﻭﺟﺪﺍﻥ

ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻬﺶ ﻧﮕﻮ ﻋﺰﯾﺰﻡ

ﺳﺨﺘﻤﻪ ...
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
Sad love phrases
.
.
.
من جز تو ن میتونم ب کسی دل ببندم 💑و ن عاشقش شم 💏و ن دوستش داشته باشم❤

من فقط دستایه تورو 👐و بغل تورو👫 بداخلاقیا😶و غرغرایه😒 تو رو دوس دارم ن کسه دگ

هیچکسم نمیتونه جاتو تو دلم بگیره💖

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها