loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 325 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

 

گاهی
هوس میکنم
در آغوشت حل شوم !
باهمه سردیت،
هنوز
برایم گرمترین حس دنیایی …!
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
Words of love
.
.
.
ایـنـکـــه
میـان دسـتـانَـت
لـحـظـه ای‌ چـشـــم هــــایــــم را بـبـنــــدم…
و دنـیــــا بـــه سکـوت صـــدای‌
نَـفَـس هــایَـت فــــرو رَوَد
نمیــــدانــــــی‌ …
چه هـیـجـــانــــی‌ ست …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
Words of love
.
.
.
 در هوای تمام شعرهایم
جا مانده ای!
خودت را که میگیری از بیت هایم،
هوای جملاتم ابری میشود…
با من بمان، تا پاییز شعرهایم
با تو اردیبهشت شود…
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
Words of love
.
.
.
چطور بگم دوستت دارم تا قلبم آروم بگیره ؟
به کی بگم تورو دارم تا از حسودی بمیره ؟
.
.
.
اسمس عاشقانه جدید
Words of love
.
.
.
اگر تو نبودی من کاملاً بیکار بودم
هیچ کاری در این دنیا ندارم
جز دوست‌ داشتن تو
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
Words of love
.
.
.
مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است
 
زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی است . . .
.
.
.
متن عاشقانه جدید
Words of love
.
.
.
مهربانی را قسمت کنیم ٬ من یقین دارم به ما هم میرسد
 
آدمی گر ایستد بر بام عشق ٬ دستهایش تا خدا هم میرسد . . .
.
.
.
پیامک عاشقانه جدید
Words of love
.
.
.
در محفل خود راه مده همچو منی را ٬ افسرده دل افسرده کند انجمنی را
 
ما افسرده دلان ساکن کوی غم و دردیم ٬ در عشق شکست خورده ولی توبه نکردیم . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها