loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 256 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه

 

مثل ستاره تو قشنگی،
اما تنها فرقی که داری، اون ها زیادن تو تکى!.
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
ماه را خاموش می کنم تا بتابد چشمانت !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
دوست داشتنت برفیست سنگین
میبارد
مینشیند
یخ میبندد و با هیچ آفتابی آب نمیشود !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
دوستت دارم ، همین ؛
این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش ، حتی نمی توانی میزانش را تخمین بزنی !
بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
سکوتت را دوست دارم تو در سکوت،
معنایِ دیگری داری،
معنای خوب آرامش . . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
” منـی ” کـه کنـارش
” تـو ” نباشـی
” تـومـنی ” نـمـی ارزد …!
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
از من تا وجودت فاصله فقط چند کیلومتر “دوستت دارم” است !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
دلم میخواهد عاشق باشد
عقلم میخواهد عاقل باشد
این میگوید زود باش
آن میگوید دور باش
احساسم این روزها دوشیفت کار میکند
و حقوقش را از من میگیرد . . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
من یک فردم ؛ زوجم تو باش !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
همه بر سر زبانند و تو در میان جانی …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
یادت برایم همانند قصه سیگار پیرمردیست که سالهاست میگوید نخ آخر است …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
هــزار بـار آمـدم خطــت بزنم از قلبم
خود خودت را
یــادت را
اسمــت را
امــا
فقط قلبــم پر شد از خط خطی های عاشقانـه !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
” دل ”
اتفاقی ترین اشتباه دنیاست !
بسته میشود آنجا که نباید
کنده میشود از جایی که نباید . . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
عشق خیالی من ، خودت نیستی
ولی هنوز عشق خیالیت در رگهایم جریان دارد
و قلبم میتپد با عشقی که تو در رگهای من جا گذاشتی
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
تو هم شده ای انقلاب زندگی من…حالا هر آنچه در زندگی من است تاریخ دارشده… قبل از”تو”… بعد از “تو”…
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
عاشقانه به خواب میروم تا برایم زنده شوی…
باز هم گلی به گوشۀ جمالت…
که گاهی در خواب…
به من سر می زنی…
خیالت کافی ست…
برای پرورش رویاهای عاشقانه ام… !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
با مهربانیت معجزه میکنی ؛ من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
لبخند تو گونه غم هایم را
همیشه سرخ می کند
- این سیب ها -
هدیه برای تو …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
هیچ کجا هم جاییست !
همانجاییست که بی تو میشود بود …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
با تو خواهم بود
هرکجا که باشی
و ذهنت را سرشار از امید خواهم کرد
و دیگر هیچ گاه غم به سراغت نخواهد آمد
حتی اگر الان
بعد از ظهر دلگیر جمعه باشد…
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
برایم مثل بهار می مانی
آمدنت را همیشه تحویل می گیرم …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
تو را دوست داشتن تنها کارِ من است !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
لحظه‌ های با تو بودن ، از عمرم حساب نمی شوند !
از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت . . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
بعضی وقتا کسی تو زندگیت هست که اصلا لازم نیست تو آغوشت بگیره ، فقط با نگاه گرمش بدون حتی گرفتن دستات میتونه قلبتو بوسه بارون کنه !!!
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
از روزی که دلم بیت المقدس تو شد ، سنگ میزنم به هر اشغالگری …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
نه دست هایت توى جیبم است
نه سرت روى سینه ام
در این گرانى شب هایى که باران
تمامِ ستاره ها را از آسمان شسته است
نمى شود دِل به آسمان زد و براى آرزوهایت
شهاب چید!
کمى برایم آغوش قرض مى دهى!؟
مى خواهم ناز ات را بخرم اما
دل و جیب ام عجیب خالى ست!
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
می شود کمی بخندی به حوض آب ؟
میخواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
دوستی با تو برایم بوی ریحان می دهد
بی تو اما باغ ریحان بوی زندان می دهد
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
به چـشـمـهـایـت بگــو
نـگـاهـم نـکـنـنـد
بـگـو وقـتـی خـیـره ات مـی شـوم
سرشـان بـه کـار خـودشـان بـاشـد … !
نـه کـه فـکـر کـنـی خـجـالـت مـی کـشـم هـا
نـه !
حـواسـم نـیـسـت
عـاشـقـت مـی شـوم . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
من تورا ازخاطرنمیبرم باهربهانه ای،شاید این فراتر ازدوست داشتن باشد
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
بالاخره خنده هاى۱نفربایدچیزى راآب کند…
یاخنده هاى تو،قندرا…
یاخنده هاى من،غم را…
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
می شود کمی بخندی به حوض آب ؟
میخواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
بهشت نمیخواهم اگر بخواهی مرا روی زمین ببوسی !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
کنارِ تو کودک میشوم
هر بار پیشِ تو هزار بار متولد میشوم !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
به چشم هایت بگو…
انقدر برای دلَم رجز نخوانند …
من اهل جنگ نیستم ….
شاعرم!
خیلی که بخواهم گرد و خاک کنم…
شعری می نویسم
آنوقت
اگر توانستی…
مرا در آغوش نگیر …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
مـــــــــــیان این همــــــــه “اگـــر”
تــــو چـــــــــــقدر “بایدی”
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
آبشار نگاهت

مه شرجی گرفته
انگار
بخار می شوم
تر …
خیس خیس
از آب خیس تر
.
.
.
اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه
words of love
.
.
.
بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به “تو” نگاه میکنم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها