loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 184 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه | جملات عاشقانه جدید

 

عاشقـــــــانه های مــــرا بـــه خـــــودت نگیـــــر، مخـــــاطب مــــن، معشـــــوقـــه ایــست کـــه وجـــودش را به دنیـــــایی نمیـــــدهــــم…
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
sms love
.
.
.
تو

نداشته منی ..!

وقتی تو نباشی

به چه کارم می آید

این همه آسمان …
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
sms love
.
.
.
دوســ ــت دارم قلبــ ــتــو در بیــ ـــآرمــ . . .

بــ ــآ همیــ ــטּ دســ ــتــآمــ . . .[!]

بــعــ ــد آتیــشــ ــش بزنــ ــمــ . . .

تـ‌ـ ــآ ببینــ ــے ایــטּ روزایے ڪہ گذشــ ــتــــ . . .

دلــ ــم چقــ ــد ســ ــوخــ ــتـــ . . .

واســ ــہ نبــودنــ ــتــــ . . .
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
sms love
.
.
.
نه اینکه مغـــــــــــــــــرورباشم نه…

ولــــــــی لـــیــاقـــت مـــیــــخـــواد

رو گــــوشـــــــــی بــــــعضــــــیا بــــــزنــــــه :

You have 1 newmassag from ………
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
sms love
.
.
.
س از من

هرکسی تو را در آغوش بگیرد

در گودی کمرت

دستانی را احساس خواهد کرد

که من جا گداشته ام...!!!
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
sms love
.
.
.
عشق من
ﺍﺯ ﻣﻦ ﻧﭙﺮﺱ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﺣﺪ ﻭ ﻣﺮﺯی ﺑﺮﺍی ﺣﻀﻮﺭ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ
ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪنی ﻧﯿﺴﺖ
ﺧﻮﺍستنی ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮی ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ
ﺗﻮ ﺗﮑﺮﺍﺭ نمی ﺷﻮی ، ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
sms love
.
.
.
“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام . . .
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
sms love
.
.
.
عــــــــشـــــق یعنی
.
.
.
.
.
وقت بی حوصلگی، حوصله منُ داشته باشه...
.
.
.
جملات عاشقانه غمگین
sms love
.
.
.
فَقَط یک عشق میتواند معجــــــــزه کنـــد
این معجزه هست که خودش خبر ندارد و من بی اختیار هواایـــــش را دارم
آری عــشق معـجزه میکنـــد
.
.
.
جملات عاشقانه
sms love
.
.
.
یه روزی یه نفر میاد تو زندگیت،که می فهمی؛
اون چیزی که تورو، روی زمین نگه داشته..
جاذبه ی زمین نیست!
وجود اونه..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها