loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 218 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

 

متولدین فروردین

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

امروز کار یا شریک رمانتیک شما در مورد مسئله مشغولیت ذهنی دارد و نمی خواهد آن را با شما در میان بگذارد. اینکه از او بخواهید در این مورد حرف بزند کارساز نیست و احتمالاً شما باید در نهایت خودتان گمانه زنی کنید. دوست شما احتمالاً نگران سلامت یکی از اعضای خانواده اش است که باید جراحی شود. فکر نکنید او شما را کنار گذاشته است. وقتش که برسد او با شما حرف خواهد زد. صبور باشید. در مورد حیات رمانتیک هم یک چیزی یا یک کسی هست که حتماً باید به جلو رانده شود. انرژی امروز کائنات تضمین می کند که شما نفس راحتی خواهید کشید. شاید نگرش تان عوض شود، یا از کسی یا چیزی حوصله شما سر برود و دیگر تحملش را نداشته باشید. ولی مسئله هرچه باشد، در کل شما تغییری را تجربه خواهید کرد و آنچه تا بحال آزارتان می داد دیگر برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

 

متولدین اردیبهشت

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

کارهای اداری و کاغذبازی های طولانی و آزاردهنده امروز وقت شما را می گیرند. شاید نیاز باشد به همه اینها دقت کنید، بنابراین اگر برایتان مقدور است صبح اول وقت این کار را بکنید که نیروی بدنی و نفس تان تازه است. شاید این کار نوعی قرارداد باشد، یا تجدید بیمه نامه یا کاری دیگر، ولی نترسید از اینکه از فردی آگاه در مورد چیزهایی که نمی دانید سوال کنید. انرژی امروز کهکشان ها نشان می دهد که چهره ای از گذشته امروز کاتالیزوری واقعی می شود. شما به آن نیاز دارید تا مسئله خاصی را پیش ببرید. شاید رابطه شما چیزی درباره شما نشانتان داده است که قبلاً متوجه آن نبودید. امروز با شفافیت زیاد می بینید که زمان اقدام و عمل کردن است تا بتوانید پیشرفتی در این زمینه داشته باشید.

 

متولدین خرداد

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

شما امروز مقاله جالبی در روزنامه می خوانید که به شما الهام می دهد تا خودتان مطلبی بنویسید. امروز ذهن شما کاملاً آماده داستان نویسی و صحنه سازی و خلق شخصیت های پیچیده و جالب است. شما این داستان را برای کودکان می گویید یا حتی شاید تصمیم بگیرید آن را تبدیل به رمان کنید. ایده هایتان را پیاده کنید و دوباره فردا نگاهی به آنها بیندازید. اگر می خواهید ادامه دهید، حالا این کار را بکنید. روش معمول شما برای غلبه بر مشکلات اینگونه است که تظاهر کنید این مشکلات وجود ندارند و در افکار خود برای آنهایی جائی نمی گذارید. انرژی امروز کائنات شما را تشویق می کند تا نگاهی به مشکل مربوط به فرد موردنظر خود بیندازید زیرا تابحال او را نادیده می گرفتید تا ببینید که آیا می توانید در زندگی او نقشی داشته باشید یا خیر. اعتراف به این موضوع می تواند برای هر دوی شما حس آزادی و راحتی بیشتری بیاورد.

 

متولدین تیر

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

یک وسیله مهم گم شده شاید کاغذ یا مدرکی بوده که امروز پیدا کردنش وقت کل اعضای خانواده را می گیرد. شاید در ابتدا همه ناراحت و ناامید باشند، زیرا فکر می کنند بالاخره این مدرک باید جایی در خانه باشد، ولی پیدایش نمی کنند. این وسیله همان جایی پیدا می شود که اصلاً انتظارش را ندارید و اصلاً تصورش را هم نمی کنید که آنجا باشد. راهنمایی: احتمالاً در یکی از وسایل دیگر شما پنهان است. انرژی امروز کهکشان ها باعث می شود که شما از خود بپرسید عزیزترین فرد در زندگی شما که همیشه مظهر مهربانی و ایثار بی پایان بوده چرا ناراحت است و چرا مثل ربات رفتار می کند و احساسی نشان نمی دهد. شاید مشکل اینجا باشد که هر دوی شما به زمان بیشتری نیاز دارید تا به مسائلی که آزارتان می دهند فکر کنید. وقتی درون خود را صاف کردید، همه چیز به حالت قبل برمی گردد.

 

متولدین مرداد

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

چیزی یا کسی گم شده است. شایعه آن مثل برق و باد می پیچد و همه به بدترین چیزها فکر می کنند. گوش دادن به شایعات شاید رویه معمول شما نباشد، ولی با این حال شما هم از خودتان این سوالات را می پرسید. دوستان و همکاران شما وقتی می بینند این فرد/این چیز پیدا شده حس آرامش آمیخته با ناامیدی خواهند داشت. در هر صورت این معما حل شده است! رویکرد شما نسبت به موانع و مشکلات این است که آنها را بزرگ کنید و از کاه کوه بسازید یا اینکه مانند یک کودک بزنید زیر گریه! انرژی امروز کهکشان ها بدان معناست که اصلاً درست نیست هیچیک از این راه ها را بروید و ما چنین توصیه ای نمی کنیم. شما و عشقتان باید رو در رو قرار بگیرید و با صحبت کردن راجع به مسائل آنها را حل کنید و به هم نزدیکتر شوید.

 

متولدین شهریور

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

امروز کارهای اداری دارید که باید انجام دهید و این برای آینده مالی شما تفاوت زیادی ایجاد می کند. شاید این کار اداری و کاغذبازی، یک قرارداد یا توافقنامه باشد. هرچه باشد، شاید بخواهید قبل از اجرا یا امضای آن تحقیقاتی کنید و کمک بگیرید. زبان این قراردادها برای شما آشنا نیست و بعضی از ماده های آن برایتان معنا ندارد یا حداقل حس خوبی درباره آنها ندارید. این شما را ناامید کرده، ولی مهم است که امروز آن را به انجام برسانید. آیا داستان های پلیسی را دوست دارید؟ اگر اینطور است، شاید امروز این داستان ها به کارتان بیایند و نقش شرلوک هولمز را بازی کنید. یک وسیله گم شده، مشکل ذهنی یا اسراری به هر شکل باعث می شوند کنجکاوی شما جلب شود و به دنبال کشف حقیقت باشید. این روش خوبی برای تمرین دادن به نیروی مشاهده است. همچنین شهود و ادراک درونی نیز نقش مهمی در موفقیت در این کار بازی می کنند. از این پلیس بازی لذت ببرید.

 

متولدین مهر

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

مطالعه موضوعات روانشناسی امروز برایتان بسیار جالب می شود. کشف های جدیدی که در رسانه ها داشته اید علاقه شما را برانگیخته اند و شما را وادار کرده اند که به کتابخانه سری بزنید و کتاب های مربوط به این موضوع را پیدا کنید. زمان خوبی برای پیگیری این موضوع است. ذهن شما آماده است تا آن را درک کند و این موضوع را برای اطرافیان شما از جمله خود شما روشن می کند. اگر امروز مسائل برای شما و طرف مقابل تان در این رابطه آنطور که دوست داشتید پیش نرفت جنجال راه نیندازید و خودتان را نخورید. انرژی امروز کائنات بدان معناست که دنیا برایتان چیزهای زیادی دارد و شما باید هرچه می خواهید از آن طلب کنید. ولی یادتان باشد که قبلاً مسائل بین خودتان را حل کنید. اگر این مسئله شما را اذیت می کند، احتمالاً دارید راه درست را می روید.

 

متولدین آبان

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

علوم اسرارآمیزی همچون شیمی، شخصیت شناسی و ستاره شناسی امروز برایتان خوشایند می شوند. شما دوست دارید فکر کنید که انسان خاکی و واقع گرایی هستید، ولی امروز رشته هایی از دانش را می یابید که واقع گرایانه نیستند ولی مقاومت ناپذیرند. شما یکی از این رشته ها را مطالعه می کنید و دوست دارید آن را امتحان کنید. از آنچه کشف می کنید شگفت زده می شوید. انرژی امروز کهکشان ها نشان می دهد که شاید شما نتوانید آسیبی که بر رابطه خاص شما وارد شده را جبران کنید. شما با خودتان در تقلا و کشمکش هستید و نمی دانید آیا باید یک روز به خودتان وقت بدهید یا اینکه صبر کنید تا همه چیز خود به خود بهتر شود. ولی هنوز در دل می دانید که باید چه کار کنید و جسارت انجام این تغییر را دارید.

 

متولدین آذر

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

یک فعالیت گروهی منجر به صحبت هایی می شود که موضوع آنها اسرار مشهور حل نشده است. همه آن معماهایی که از کودکی شنیده بودید و مشکلات اسرارآمیز دیگری که ناگهان توجه همه شما را جلب می کنند و باعث می شوند که صحبت ها و بحث های داغی در مورد نحوه حل آنها و راه حل ها و پاسخ های آنها داشته باشید. شاید بخواهید در ذهنتان ایده هایی که هر کس مطرح می کند را بالا و پائین کنید. هر راه حل احتمالی به شما در مورد فرد پیشنهاد دهنده چیزهایی یاد می دهد. شما از خودتان می پرسید آیا بالاخره می توانید راهی برای مشکلی که بین شما و عشقتان (یا فردی که مدتی است تحسینش می کنید) بیابید یا خیر. انرژی امروز دنیا شما را تشویق می کند تا نگاه دقیق تری به آنچه یک مشکل بزرگ می نامید بیندازید. شاید در گذشته این مشکل برایتان بزرگ تلقی می شده، ولی اگر دید دقیق و جدیدی نسبت به آن داشته باشید می توانید نقطه ضعف آن را بیابید. سپس می توانید اقدام مقتضی را صورت دهید.

 

متولدین دی

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

یکی از همکاران جوان شما باعث می شود که موقعیت شغلی شما در شرایط عجیب و غریبی قرار بگیرد و این شما را شوکه می کند. شما از این فرد خوشتان می آید و از خودتان می پرسید که دلیل این کار او چیست. شایعات زیادی وجود دارد، ولی نباید به آنها توجهی نمایید. شاید او مشکل سلامتی دارد ولی هیچکس از جمله خود او نمی خواهد درباره آن حرف بزند. انرژی امروز کائنات نشان می دهد که نظر به اینکه شما نسبت به بعضی اصول بسیار سرسخت هستید، یک رویداد، گفتگو یا بینش و دیدگاه ممکن است شما را مجبور کند موضع خود را نگه دارید. شما و عشقتان هر دو می دانید و آگاه هستید که چقدر تغییر دیدگاه در مورد این مسئله مهم است و نگرش جدید شما قطعاً باعث می شود که همه چیز برای هر دوی شما بهتر شود.

 

متولدین بهمن

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

اتفاقات معنوی باعث می شوند که شما تجربه درمانی قدرتمندی داشته باشید. ضربه های روانی در گذشته امروز رو می شوند و شما باید آنها را پردازش و آزاد کنید، زیرا قبلاً آنها را سرکوب می کردید. این باعث می شود که شما مبهوت و شگفت زده شوید ولی نگران نباشید. در نهایت دانش و بینش های جدیدی بدست می آورید که جای حرف های بی اساس را می گیرند. در حال حاضر بهتر است کمی پیاده روی کنید تا ذهنتان باز شود و بتوانید با فکر شفاف مسئله را حل کنید. اگر یک مشکل خاص دائماً در مسیر رساندن شما به فردی بسیار عزیز قرار می گیرد، پس شاید انرژی امروز کائنات برای کمک به غلبه کردن بر مشکل شما به کار بیاید. فقط باید از دیدگاه و چشم انداز جدیدی به موضوع بنگرید و این بدان معناست که باید دوباره و دوباره برگردید و راه حلی بیابید که به نظر می رسد مشکل را از همه نظر حل می کند. به آنچه می یابید ایمان داشته باشید.

 

متولدین اسفند

فال روزانه پنجشنبه 5 فروردین 1395

روابط رمانتیک امروز از لحاظ عمق و شدت تقویت می شوند. اگر مجرد هستید شاید با کسی ملاقات کنید که به نظرتان فرد خاصی است. در هر صورت بهتر است که از این تجربه لذت ببرید. امروز مسائل مالی شما را ناراضی می کنند، به خصوص اگر به فازی بحرانی رسیده باشند. راه حل های بنیادی و پیاده کردن آنها به شما کمک می کنند تا به حالت نرمال برگردید. انرژی امروز کهکشان ها ممکن است شما را کمی ناراحت کند، ولی بیشتر از آنکه برایتان مشکل زا باشد، مسائل زیادی را حل می کند. شما و عزیزترین فرد زندگی تان باید قبل از آشتی کامل خوب در مورد همه چیز بحث و دعوا کنید تا همه سنگ ها را وابکنید. در نهایت به توافق کامل خواهید رسید. بعداً می توانید برای این تجدید تعهد نسبت به یکدیگر جشن بگیرید و از با هم بودن لذت ببرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها