loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 307 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

متولدین فروردین

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

امروز انرژی بسیار خوب و زیادی دارید که نیروی بسیاری به شما می بخشد و باعث می شود تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. امروز هر کاری را آغاز کنید به خوبی می توانید آن را به انجام برسانید. همیشه به یاد داشته باشید که خودتان را دوست و به کارهایی که انجام می دهید ایمان داشته باشید. اگر نمی توانید امروز را در کنار عشقتان سپری کنید خیلی غمگین نباشید. بهتر است از انرژی های خوب امروز برای استراحت استفاده کنید. بدون اینکه به خود سخت بگیرید، از زیبایی ها لذت ببرید.

 

متولدین اردیبهشت

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

امروز شاید کمی به احساسات خود سخت بگیرید. از اینکه شاید در میان حرف زدن هایتان ناگهان برافروخته و عصبی شوید، تعجب نکنید. احساسات زیادی در وجود شما هست که گاهی به ذهنتان فشار می آورند. اگر ایده ای برای کار یا حرفی با فردی که دوستش دارید در ذهنان سنگینی می کند، آن را به زبان بیاورید. اطرافیان نیاز دارند تا حرف های شما را بشنوند. در مورد مسایل عاشقانه، اگر دوست دارید نظر فرد موردعلاقه تان را به خود جلب کنید، امروز بهترین زمان برای این کار است. می توانید در کنار یکدیگر آرامش خوبی را تجربه کنید.

 

متولدین خرداد

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

یک روز عالی در انتظار شما است. قدرت فیزیکی بسیاری دارید و می توانید در فعالیت های گروهی متعددی شرکت کنید. از اینکه حرف بزنید و نظر دهید، هیچ هراسی نداشته باشید. شما به خوبی از عهده انجام همه کارها بر می آیید و قبول کردن هر نوع مسوولیتی هیچ نوع هراسی برای شما ندارد. با دیگران ارتباط نزدیک برقرار کنید. با فرد مورد علاقه خود نیز رابطه خوبی خواهید داشت و می توانید در کنار یکدیگر، لحظه های شادی را تجربه کنید. اگر کسی را دوست دارید نیز امروز بهترین فرصت برای مطرح کردن این مساله با اوست.

 

متولدین تیر

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

امروز بهترین زمان برای عقب ایستادن و متوجه شدن این مساله است که شما انسان زودباوری نیستید. از انرژی های امروز نهایت استفاده را ببرید و پروژه ای که در دست اجرا دارید را تکمیل کنید. از اینکه با سرعت یا هیجان کارهایتان را به انجام برسانید، ناراحت نباشید. شما کاری را اشتباه انجام نخواهید داد و دیگران نیز این مساله را متوجه خواهند شد. از نظر عاطفی نیز امرو زدر حالت امنیت کامل قرار دارید. می توانید بدون هراس در مورد احساسات خود با معشوق حرف بزنید. حتی می توانید با فراغ بال با یکدیگر به خرید و تفریح بروید و وقتتان را به شادی سپری کنید.

 

متولدین مرداد

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

اگر دوست دارید خودی نشان بدهید، امروز بهترین زمان است. شاید در نظر دیگران کمی خودخواهی به نظر برسد اما شما استعدادها و توانایی های بسیاری دارید و بهتر است از آنها بهره بگیرید. هیچ اشکالی هم ندارد که گاهی خودخواه ظاهر شوید. از اینکه ایده های خود را مطرح کنید و به صحت و کاربردی بودن آنها اصرار داشته باشید، هیچ هراسی به دل راه ندهید. به حرف اطرافیان نیز بها ندهید. در کنار فرد مورد علاقه خود لحظه های خوبی را تجربه خواهید کرد. می توانید با یکدیگر به دل طبیعت بروید و از زیبایی ها لذت ببرید.

 

متولدین شهریور

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

امرزو تقریبا همه تلاش می کنند تا از شما دوری کنند. همچون ماشین بخار هستید که کوره ای از زغال سنگ را در خود نهان دارد. اما اینها باعث نمی شوند که در ادامه مسیری که برای خود تعیین کرده اید دچار ناامیدی شوید. شما با دقت و ایمان استوار به جلو پیش می روید. شاید در این راه کمی هم کلافه و عصبی بشوید. امروز به فردی علاقه مند می شوید که موقعیت خوبی دارد. می توانید با او مکالمه بسیار خوب و ارزشمندی داشه باشید و برای محقق کردن ایده های کاری خود از او کمک بگیرید. این آشنایی می تواند به صمیمیت بیشتر نیز بینجامد.

 

متولدین مهر

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

امروز با همه وجود تمایل دارید کارهای خود را به انجام برسانید. شاید در ابتدای راه کمی موانع سر راه ظاهر شوند، اما به واسطه انرژی های خوب و مثبتی که امروز برایتان به ارمغان آورده است، می توانید به جلو پیش بروید. از چیزی هراس نداشته باشید و ایده های خود را نیز مطرح کنید. در مورد مسایل عاطفی، با انجام فعالیت های جالب و مثبت می توانید لحظه های خوبی برای خود و فرد مورد علاقه تان به وجود بیاورید. با جریان رویدادهای امروز همگام شوید تا لحظه های شادی داشته باشید.

 

متولدین آبان

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

امروز انرژی بسیاری دارید اما نمی دانید از آن چگونه استفاده کنید. مشورت کردن با دیگران نیز در این مسیر هیچ کمکی به شما نمی کند و حتی موجب گیج‌تر شدنتان نیز می شود.بهترین کار این است که به خود و ندای درونی خود اعتماد کنید. هیچ موردی برای ترس وجود ندارد. فکرهایی که در سر دارید را اجرایی کنید تا به نتیجه برسید. در مورد مسایل عاطفی نیز باید با اعتماد دوطرفه به جلو پیش بروید. شاید امروز دایم به همه چیز شک کنید اما این تفکرات منفی را از خود دور کنید تا رابطه تان لطمه ای نبیند.

 

متولدین آذر

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

امروز هر ایده یا فکری که در سر دارید را به مرحله اجرا در بیاویرد. شاید موانع خارجی یا احساس شک در وجود شما باعث شما کمی در حرکت به جلو دچار تردید بشیود، اما به آنها بها ندهید. به خودتان اعتماد داشته باشید و بدانید که انرژی های امروز نیز در جبهه شما هستند تا به آمال خود برسید. یکی از موثرترین کارهای برای تکمیل پروزه ها، شاد بودن است. با فکر شاد و باز می توانید فعالیت های مفیدتری داشته باشید. امروز را به فرد مورد علاقه خود به تفریح و استراحت سپری کنید. با هم به رستوران موردعلاقه تان بروید و غذاهای خوشمزه سفارش دهید.

 

متولدین دی

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

از اینکه با افراد غریبه ارتباط برقرار کنید هراسی نداشته باشید. دیگر وقت آن است که بر ترس اجتماعی خود غلبه کنید. ارتباطات بیشتر، فکرها و ایده های بیشتری به ذهن انسان متبادر می کنند و باعث پیشرفت بیشتر آدم ها می شوند. شما باید از این فرصت ها بهره بگیرید و با اعتماد به نفس، ایده های خود را در مورد کار با افرادی که شایستگی آن را دارند، مطرح کنید. کمی از منِ درونی خود بیرون بیایید. شب فوق العاده عالی یا خاصی را با شریک عاطفی خود تجربه نخواهید کرد. اما همه چیز در حد نرمال و عادی خوب پیش می روند. سعی کنید با محبت بیشتر، بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شوید.

 

متولدین بهمن

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

انرژی های بسیاری در مسیر زندگی امروز شما قرار دارند. با هوشیاری از همه آنها به نفع خود و پیشبرد اهداف خود بهره بگیرید. فرصت ها را از دست ندهید. هر کاری لازم است انجام دهید. انرژی فکری و جسمی شما امروز زیاد است و می توانید از عهده هر مسوولیتی به خوبی بر بیایید. از نظر احساسی نیز بسیار قوی هستید. می توانید برای خود و شریک عاطفی خود فرصت های رمانتیک بسیاری ایجا کنید و در آرامش این دوست داشتن، از زندگی لذت ببرید.

 

متولدین اسفند

فال روزانه چهارشنبه 2 تیر 1395

امروز فکر می کنید از نظر احساسی خیلی استوار نیستید. شاید دلیل آن این باشد که بخشی از صداقت خود را از دست داده اید. امروز برای شما مملو از انرژی های مثبت است. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و کارهای نیمه تمام را تکمیل کنید. می توانید احساسات خود را نیز به سمت بهبود سوق دهید. از همین رابطه ای که با فرد موردعلاقه تان دارید، راضی باشید و کمی از هیجانات منفی خود کم کنید. این باعث می شود تا با آرامش و شادی بیشتری از بودن در این عشق لذت ببرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها