loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 109 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

عاشقانه های امروز

 

هرگز گمان مبر ، زخیال تو غافلم
گر مانده ام خموش ، خدا داند و دلم
.
.
.
عاشقانه های امروز
Romance Today
.
.
.
ﺩﺭﺩ ﻫـﺎﻳﻢ ﺩﻟﻨـﺸﻴﻦ ﻣـﯽ ﺷـﻮﻧﺪ . . .

ﻭﻗـﺘﯽ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺗــــــﻮﻳـی . . .
.
.
.
عاشقانه های امروز
Romance Today
.
.
.
تو نمیتونی اینو بدونی...
من چقد دوست دارم دیوونـــــــه
جای تو با هیچی پر نمیشه
قلبم آخرای زندگیشـــــــــــــــــــــه
عاشقت شدن یه اشتباه بود
اشتبامو دوست دارم همیشـــــــــــه
من به یاد اون به یاد اونه
غیر ممکنه اینو بدونـــــــــــــــــــــــــــــــــه
میچکونه اشکو دونه دونه
بدون اون چه سخته موندم تو خونـــــــــــــــــه
.
.
.
عاشقانه های امروز
Romance Today
.
.
.
میخواستم کمی ...

فقط کمی ....

دوستت داشته باشم .

از دستم در رفت ....

عاشقت شدم ...

تقصیر من نبود ب خدا ...
.
.
.
عاشقانه های امروز
Romance Today
.
.
.
غرورت رو به خاطر کسی که دوسش داری بشکن ؛

ولی ،

نذار کسی که دوسش داری به خاطر غرورت

دلش بشکنه ...
.
.
.
عاشقانه های امروز
Romance Today
.
.
.
من و تو

وقتی کنار همیم


قشنگترین ترکیب دنیایم...
.
.
.
عاشقانه های امروز
Romance Today
.
.
.
تو را داشتن را به چــــه تشبیه کنم ؛
به بــــهار
یا به آبی زلال دریــــا
ســـــاده تر می گویم
تــو تمام حس های خوب منی
.
.
.
عاشقانه های امروز
Romance Today
.
.
.
کاش

همه چیز

دست به دست هم میداد

تا تو

دست به دست من بدهی
.
.
.
عاشقانه های امروز
Romance Today
.
.
.
نــگاهم کــه مــی کنی لال مــی شـوم............

آخــر چــشم هایت حــرف نــدارنـد..............
.
.
.
عاشقانه های امروز
Romance Today
.
.
.
آدمــــا...
یادشــــون میـــــره...
بعــــدم...
"یادشـــــون" میرهـــ....
.
.
.
عاشقانه های امروز
Romance Today
.
.
.
تـــو
هــــر روز
خـــــوب تــــر می شــــوی . . .
و مــــن . . .
هــــر لحــظــه
عـــاشــــق تـــر . . .
ایـــن هــمه دوســت داشــتنــی بـــودنـــت
دارد از ســـرم ، ســـر مــی رود . . .
خـــوب مــــــن ، کــمی آرام تـــر . . .
کــمی کنــدتـــر . . .
مهـــــربـان بـاش . . .
بگــــذار بــه پــایــــت بــرســــم . .

 

برچسب ها Romance Today ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها