loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 1053 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)


جوک تیکه جدید


از پسره پرسیدم چرا موهات سیخ سیخیه؟
گفت یکیشون سفید شده بقیه به احترامش وایسادن
به خدا تو زندگیم اینقد قانع نشده بودم :)

.

.

.

جوک جدید فک و فامیله داریم!

.

.

.

دیدین تو این تبلیغا وقتی آخر شون زنه کارشون تو آشپزخونه تموم میشه بچه ها میدوئن میپرن تو بغل مامانشون؟؟
عاقا ما هم اومدیم اینکار رو بکنیم مادرمون ترسید همچین با لگد زد شیکمم با کمر رفتم تو دیوار مهره های شیش و هشتم از حلقم زدن بیرون و همونجا تو افق محو شدن!!!!!!!!!!!!
الانم این پستو از تو بیمارستان براتون میذارم :|

.

.

.

مطالب جالب از زبان مهران مدیری

.

.

.

یکی از مطالب جالب از زبان مهران مدیری:
شما که از عوارضی رد میشی(میخوای بری مسافرت) داری میری که یا بکشی یا کشته بشی
بعضیام رو رخت خوابشون حال نمیکنن , پشت فرمون میخوابن
یعنی عینا همینه

.

.

.

اس ام اس تابستون

.

.

.

عاقا هوا خودش میدونه گرمه
انقدر بهش نگید ناراحت میشه!!

.

.

.

جوک جدید شهریور 93

.

.

.

انقدر درازی کاذب دیدم الان شک دارم زرافه کلیپس میزنه یا کفشاش پاشنه بلنده...
شما چی میگین؟؟

.

.

.

جوک ورزشی

.

.

.

تلسکوپ چیست؟
وسیله ای است که پرسپولیسی ها به وسیله ی آن به صدر جدول نگاه میکنند.....!!!!

.

.

.

جوک خنده دار جدید

.

.

.

(خاک برسرت برو ببین نصف لنگ توئه ولی چه درامدی داره) چیست؟؟
..
واکنش پدر بنده وقتی ازمطب یه دکتر جوون میاد که خیلیم طول کشیده نوبت شه خطاب به شخص خودم!!!
اصن داستانیه!!!

.

.

.

کل کل دربی

.

.

.

در آستانه ببازی استقلال و پرسپولیس قیمت ایزی لایف به شدت گران شد.
کارشناسان دلیل این افزایش قیمت را
تقاضای زیاد پرسپولیسی ها برای روز دربی میدانند !

.

.

.

جک گوشی آیفون

.

.

.

کسایی که آیفون دارن باید بدونن که آیفون هم "موبایل" محسوب میشه
یعنی میتونید بگید گوشی ،
لازم نیست بگید دارم با آیفونم آهنگ گوش میکنم!

.

.

.

جوک ضد دختر

.

.

.

دختر بهم پي ام داده ماشين که عکسش تو البومته مال خودته؟ گفتم: آره. گفته: ميخوره پسره خوبي باشي! گفتم: البته بي پول شدم فروختم، گفته: ولي فکر کنم به درد هم نخوريم... گفتم البته باز پول دستم اومد يه مدل جديدتر گرفتم! برگشته بهم ميگه چرا با احساسات پاک يه دختر بازي ميکني اخه......

.

.

.

جوک دوستانه جدید

.

.

.

ﺍﺯ ﺧـــﺪﺍ ﮐـﻪ ﭘـﻨـﻬـﻮﻥ ﻧـﯿـﺴﺖ
..
ﻭﻟـﯽ ﺧـﺪﺍ ﺭﻭ ﺻـﺪ ﻫــﺰﺍﺭ ﻣـﺮﺗـﺒـﻪ ﺷـﮑـﺮ ﮐـﻪ ﺍﺯ ﺷـﻤـﺎ ﭘـﻨـﻬـﻮﻧـﻪ !!!!...
ﻭﮔـﺮﻧﻪ ﺍﻵﻥ ﮐـﻞ ﺍﯾــﺮﺍﻥ ﻣـﯿـﺪﻭﻧـﺴﺘـﻦ (^!^)

.

.

.

خنده دار

.

.

.

ازم دعوت شده تو فیلم “انسان هاى خوشبخت” بازى كنم،

در نقش موكت یا دسگیره در :|
حالا مــوندم کدومــو انتخاب کنم

.

.

.

جوک پرسپولیسی

.

.

.

به یه پرسپولیسی میگن شما چندم جدولیت؟
میگه والا از بالا بگم گم میشین ولی از پایین که بری بالا سوم یاچهاروم

.

.

.

جوک چالش سطل آب یخ

.

.

.

عاغا مورد داشتیم مرگ یارو مشکوک بوده
..
تحقیق کردن دیدن محل حادثه یه سطل آب پیدا شده!!!

.

.

.

جوک پروفایل فیسبوک

.

.

.

شهرداری تهران برای چندمین بار از فیسبوکی های عزیز درخواست کرد
که در قسمت محل سکونت پروفایلشون دیگه ننویسن نیاوران،
نیاوران دیگه جا نداره



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها