loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 188 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)



اس ام اس دوست دارم 93
sms doost dashtan 93


به اندازه چای داغ شب های امتحان دوستت دارم ،
اما..... اضطراب نمی گذارد ،
 نه گرمایت را حس کنم ،
  نه آرامشت را


اس ام اس دوست دارم زیبا
sms doost dashtan 93


دوستت دارم
شاهدی ندارم جز
کوچه پس کوچه های خلوتِ دل!


اس ام اس دوست دارم عاشقانه
sms doost dashtan 93


دستمالی بیاور
هیچ می دانستی مهربانی ام دارد خاک می خورد؟
یا هیچ می دانستی دوستت که دارم زیباتری؟


اس ام اس دوست داشتن جدید
sms doost dashtan 93


گاهی چه اصرار بیهوده ایست اثبات دوست داشتنمان
چرا که دوست تر دارندمان وقتی دوستشان نداریم.


اس ام اس دوستی و محبت
sms doost dashtan 93


همه چیز از جایی شروع شد
که گفتی دوستت دارم.
گاهی برای یک عمر بلاتکلیفی
 بهانه ای کافیست!


اس ام اس دوست دارم احساسی
sms doost dashtan 93


یه قطره از اشکمو تو دریا می ریزم
تا پیدا شدنش
دوستت دارم


اس ام اس تو رادوست دارم
sms doost dashtan 93


این روزها ، دوستت دارم تورا داشته باشم
 تا اینکه ،تورا دوست داشته باشم


اس ام اس دوست داشتن آبان 93
sms doost dashtan 93

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها