loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 247 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)




همین خـــوبه کـــه غـیــر از "تــو" هـمه از خــاطـرم مــیــرن

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

هرگز هیچ حسرتی در دنیا
این چنین یکجا جمع نمی شود
که در این سه واژه ی کوتاه : « او دوستم ندارد! »

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014


.

.

.


هیچوقت تنهاییت رو به حراج نذار وقتش که برسه . . .

“به قیمت میخرنِش”

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

نه عوض شدم
نه سرم شلوغه
نه دلم جایی گیر کرده
نه دلیل خاصی دارم
فقط دیگه حوصلشو ندارم
یکی بیاد و گند بزنه و بره...!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

بدبیاری مال وقتیه که،بد بی یاری

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

همین برای "من"کافــــــی استــــــــ_

ک حس "تـــو" ب "من"واقعـــــی استـــــ

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

تو میدانی که من دوستت دارم ،
ینقدر خودت را به کوچه علی چپ نزن ، گم میشوی و این شهر آنقدر شلوغ است که شاید دیگر نتوانم پیدایت کنم . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

گاهی وقتا
یه نفر باعث میشه حس کنی
چیزی که تو رو روی زمین نگهداشته
جاذبه زمین نیست
بلکه آرامش بودن اونه

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

بانو…!
واژها میایند و میروند…!
تنها دلتنگی توست که پای ثابت همه نوشتهای من است…!!!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014


.

.

.


هیچوقت باکسی که دوسش داری طولانی قهر نکن
چون:
بی تو زندگی کردن و یاد میگیره!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

فراموش نکنیـم، که اگـر دلی را بردیـم ،شکستیـم ،گذشتیـم و رفتیـم…

روزگـار حافظه خوبـی دارد ، هـرگز فراموش نمیکند…

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

ﻧـﯿـﺎﯼ ﻋـﺠـﯿـﺒـﯽ ﺍﺳــﺖ ..
ﺗــﻮ ﻫـﻤــــــــﻪ ﭼـﯿــﺰ ﻣــﻦ ﺑـﺎﺷـﯽ
ﻭﻟــﯽ
" ﻧــﺒـﺎﺷـــﯽ " ...

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

يادمان باشداگر خاطرمان تنها ماند گله عشق به هر بي سرپانکنيم

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

دستم بگیر

دارم به یادت
می افتم

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

ادم ها ک دارن از احساسشون حرف میزنن...

اول جمله هاشون یک ( فعلا ) بزارید!!

اینطور شاید بشه باور کرد .

البته با تاکیــــد روی "شاید"

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺗﻮ
ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻣﻌﯿﺎﺭﻫﺎﯾﻢ ﻣﯽ ﺳﻨﺠﯿﺪﻡ !
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ
ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺳﻨﺠﻢ
ﺣﺘﯽ ﻣﻌﯿﺎﺭﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ !…

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014


.

.

.


وسعت ياد كردن هميشه گفتني نيست.
پس به وسعت ناگفته ها بيادتم.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

ببین گوش کن :
فرقی نمیکنه من و تو متولد کدوم برج سالیم ،
مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

"كل دنيا را هم كه داشته باشي...
باز هم دلت مي خواهد...
بعضي وقتها...
فقط بعضي وقتها...
براي يك لحظه هم كه شده...
همه ي دنياي يك نفر باشي..."

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014

.

.

.

مى روی
و من،
نقشه هاى جغرافیایى را
مچاله مى کنم؛
شاید جاده ات،
سمت من،
کج شود…

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014


.

.

.


دنیای آدم برفی دنیای ساده ایست ،

اگر برف بیاید هست اگر برف نیاید نیست،

مثل دنیای من ،اگر تو باشی هستم،اگر نباشی…

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014


.

.

.

دنیا فهمید خیلی حقیر است
وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014


.

.

.


هروقت بغضت گرفت صدام کن..
قول نمیدم خوبت کنم ولی قول میدم پابه پات گریه کنم

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014


.

.

.


افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم
دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014


.

.

.


نیاز که  تو باشی

تمام من میشود “نیازمندیها”

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014


.

.

.


آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد

وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی …

.

.

.

اس ام اس عاشقانه سری جدید 103

sms love 2014


.

.

.


قلب توبه زیبایی همه گلهای دنیااست

خوش به حال کسی که قلب توبراش می زنه



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها