loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 249 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)


اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!


میگما یوخ زش نباشه
من با دودهه سال سن
هنوز نمیدونــــــــــــــــــــــــــم
اسم واکسنی که جاش رو بازوی سمت راستمه چیه؟

شما میدونید آیا؟

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

میگما یه وقت زشت نباشه ها

با مدرک ارشد عمران دارم کارگری میکنم تازه میخامم برم خواستگاری موندم بگم مهندسم یا کارگرم

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه رفیق دوران دبستانم نه تنها ازدواج کرد بلکه مادر بزرگم شد!!
اونوقت منم هنوز دارم پاندای کنگ فوکار دانلود میکنم:)
خوو چیکار کنم
چیزی نگو میزنم زیر گریه هاااا
فقط بده لایکو

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

عاقا یه وقت زشت نباشه دوست من میره ترم سوم دانشگاه هنوز به سیب زمینی میگه
دیب دمینی

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه دخترا برا جلب توجه ما اینقدر بلا سر خودشون میارن بعد ما براشون جوک میسازیم.؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

ميگم يه وقت زشت نباشه قيمت رينگ يه ماشين برابر قيمت ماشين ماست؟؟!!!!!

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

یه وقت زشت نباشه روز تولدم فقط سه تا بانک که توشون حساب دارم، پیامک زدن و تولدم رو تبریک گفتن!!

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

یه وقت زشت نباشه من تا دیروز فکر میکردم پرتقال خونی حاصل پیوند پرتقال با تمشک
من:^_^
معلم:o-0
بچه ها:*-*

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه بازیکنان پرسپولیس همیشه دست خالی برمیگردن رختکن
لاقل یه نیم امتیاز بهون بدن
زشته والا

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

میگم يه وقت زشت نباشه !!


به جاي " دست تقدير " همش " شصت تقدير " رو به ماست ...!! :|

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

.میگم یه وقت زشت نباشه ما آب یخ رو سرمون نریختیم

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه


ما نرفتیم شمال 

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

ميگم يه وقت زشت نباشه

همسر آيندم رو ميگم

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻮﻗﺖ ﺯﺷﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ .....


ﻣﺎ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﯾﻢ ﺷﻤﺎ ﻻﯾﮏ ﻧﻤﯿﺰﻧﯿﺪ 

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

یه وخت زشت نباشه من از بس گلم اتاقم همیشه شکله باغچس...

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

آقا یه وقت زشت نباشه من نمیدونم این چالش سطل آب چیه؟؟
آخه تابحال منو جز دستشویی رفتن چیزی به چالش دعوت نکرده!

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

میگــم
ی وخ زشـتــ نباشــه هیشــکی منــو دوس نـــداره :|

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

ميگما يه وقت زشت نباشه ما بچمون سه ماهشه هنوز فيسبوك نداره!

اگه زشته بگينها

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

یه وقت زشت نباشه من آثار باستانی های تموم شهرای ایران را چندین بار دیدم ولی هنوز آثارباستانی های شهر خودمو ندیدم

.

.

.

اس ام اس یه وقت زشت نباشه سری جدید

sms ye vaght zesht nabashe!

.

.

.

یه وقت زشت نباشه من هنوز گوشی نوکیای قدیمیمو دارم اونوخ بعضیا دغدشون اینه ک گوشی اپل 6 کی وارد بازار میشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها