loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 331 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند

 ای کاش می توانستم با کسی درد دل کنم تا بگویم که

 من دیگر خسته تر از آنم که زندگی کنم. تا ابد غم شبهایم را

 تا بفهمد درد تن خسته و بیمارم را

 قانون دنیا “تنهایی” من است و “تنهایی” من قانون عشق است

و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
روزگار بدیست

درست وقتی تو در آتش میسوزی ، همه به بهانه یافتن آب میروند !
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
زیاده از حد ، خود را تحت فشار نگذار !

بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد ، که انتظارش را نـــــداری ...
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
بزرگی روحت را میان دستانت پنهان کن

که بزرگ بودن میان مردم کوچک سخت است
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
کرم دندانهایم را خورد ... 

از بس در قاب زندگی گفتم

: سیب !
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
گاهی می بینم و می گذرم ...

بگذار فکر کنند نمی فهمم ...
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
همانقدر که مسخره می کنیم احترام نمی گذاریم
 
همانقدر که اشتباه میکنیم تفکر نمیکنیم
 
همانقدر که عیب میبینیم برطرف نمی کنیم
 
همانقدر که از رونق می اندازیم رونق نمی بخشیم
 
همانقدر که کینه به دل می گیریم محبت نمی کنیم
 
همانقدر که حرف میزنیم عمل نمی کنیم
 
همانقدر که می گریانیم شاد نمیکنیم
 
همانقدر که ویران میکنیم آباد نمیکنیم
 
همانقدر که کهنه میکنیم تازگی نمی بخشیم
 
همانقدر که دور میشویم نزدیک نمی کنیم
 
همانقدر که آلوده میکنیم پاک نمیکنیم
 
همیشه دیگران مقصرند ما گناه نمیکنیم
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
تنهایی یعنی:

 

نه خودش هست که ازتنهایی درت بیاره

 

نه فکرش اجازه میده تنهاییت روباکسی دیگه پرکنی!!
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
کفشهایم را نده ،پابرهنه میروم تا در حریم تنهایی خود ،با نگاه به زخم های پایم عبرت بگیرم ...من کجا..عاشقی کجا...؟....
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
 انقدر دلم میگیرد این روزها

که یادم میرود

این همه بی کسی

این همه تنهایی

دلیلش یک بیمعرفت است
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم تنهایی را دوست دارم چون بی وفا نیست

اما حالا مینویسم از تنهایی بیزارم چون تنهایی یاداور لحظات بی تو بودنم است
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
نه من دستهایش را رها میکنم

نه  او دلش می اید از من جدا شود

همیشه و همه جا با همیم منو تنهایی
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
تنهایی قشنگ ترین حس دنیاست

چون برای داشتنش نیاز به هیچکس نداری
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
سخت می شود

دوستش داری و نمی داند

دوستش داری و نمی خواهد

دوستش داری و نمی اید

دوستش داری و سهم تو از بودنش فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت

دوستش داری وسهم تو از این همه تنهایی است
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
بیا تا بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
تو حق داشتی مرا ببینی و نشناسی

هیچ عابری در پیاده رو به تنهایی کسی خیره نمیشود
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
تنهاییم را با تو قسمت میکنم سهم کمی نیست

گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
تنهایی همین است.تکرارمنظم من بی تو...بی آنکه بدانی برای تونفس میکشم..
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
به فکر تنهایی مباش که تنهایی خودش تنهاست

تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه!
این نیست که با کسی دوست نباشی!
این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی!
این نیست که کسی باهات حرف نزنه!
این نیست که هیچوقت نتونی خوشحال باشی!
این نیست که کسی دوستت نداشته باشه!
تنهایی، یه حس درونیه!
تنهایی یعنی "هیچکس نمیفهمه حالت بده
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
درد دارد کسی تنهایت بگذارد که به جرم با او  بودن همه تنهایت گذاشته اند
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
تلخ است همه فکر کنند




سرت شلوغ است.

و تنها خودت بدانی چه قدر

تنهایی
.
.
.
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

.
.
.
فصل ها پشت سر هم می آیند می روند و تمام می شوند

اما تمام شدنی نیست فصلِ رفتن تو و تنهاییِ من …
عاسقانه های ناب و احساسی جدید
sms asheghaneh nab va jadid 93

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها