loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 248 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)



جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و غمگین
sms ghamgin in daly


اس ام اس
درد یعنــــــــــی
دِلــَــمــــــ
براشـــ
خیلیــــ
تنگــ شده
اَمـــــا
هیچــــ غَلَطیـــــ
نمیـــــتونم بکنمـــــــ
.
.
.
عاشقانه های زیبا سری جدید
asheghane haye romantic

.
.
.
اوليـــن ديـــدآر عاشـــقآنه = استرســـي فرآتر از كنكور
.
.
.
اس ام اس عاشقانه رویا
sms roya

.
.
.
 حوالی رویاهایم که قدم میزنم،
میبینم خیابان را با بوی باران دوست دارم.
خودم را با بوی تو...   
.
.
.
اسمس عاشقانه جدید
sms romantic in daly

.
.
.
تو باشی کافیست...مگر من جز نفس چه می خواهم؟
.
.
.
عاشقانه های جدید پاییزی
sms asheghaneha

.
.
.
اس ام اس عاشقانه
 دلـم"
بهــانه ی "تـــو" را دارد!
تــــو می دانــی بهانه چیست؟!
بهــانه...
همان است که شب ها خواب از چشم من می دزدد...
بهــانه ...
همان است که روزها میـان انبـوهی از آدم ها،
چشمانم را پـــی تو می گرداند.
بهــــانه...
همان صبری است که به لبانم سکـــوت می دهد
تا گلایه ای نکنم از "نبـودنت"   
.
.
.
اس ام اس عاشقانه سری جدید 144
sms asheghane jadid 144

.
.
.
 خوش به حال ماهی ها
تکلیفشان معلوم است
هوایی که می شوند ، می میرند   
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و رمانتیک سری 144
sms romantic 144
.
.
.
 خـــودم خــواســـتم پــاےِ عشقـــت بمونــــــم
دیگـــه بــــے "تـــــــو" محـــاله،نمــــــے تونــــم
خـــودت خــواســـتــــے نـفـــس هــامـون یکــــے شــه
بـــــے اندازه "دوســـــتت دارم" همیــــــشه
خـــودم خواستـــــم بــه ایــن حــس مــُـبتــلا شـــم
از ایـــن بیشـــــتر بهـــت وابســـته باشــم
خــودت خواستــــــے تــو دنیـــام پــا بــذارے
همیــــشه تــوے قلــبم جـــاتو دارے،تـــو قلبـــــــم جـــاتو دارے....   
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و رمانتیک سری 144
sms romantic 144
.
.
.
اس ام اس
عشــــق " , تــــوی ایــن دوره و زمـــــونــه شــــده مثــلِ یــه
  بیــــل , کـــه افتـــاده دستـــــــ چنــــد تــا بچـــــه
. بــاهــاش زمیـــــنِ دلِ همــــدیگــه رو شُخـــم
میــــزنــــــن!!
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و رمانتیک سری 144
sms romantic 144

.
.
.
دلــــی را بــــه دریـــــ ــا زدم ...

مــــن هنــ ــوز بــــه یــــاد دارم ...

کــــه بــ ــرای داشتنـــــــت ...!

دلــــی را بــــه دریـــــ ــا زدم ...

کــ ــه از آبــــ واهمــــــه داشـــ ــت !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و رمانتیک سری 144
sms romantic 144

.
.
.
تمام آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست

ده‌ها کتاب می‌شود

اما

تمام چیزی که در دلم هست

فقط دو کلمه است

“دوستت دارم”
.
.
.
اس ام اس دوستت دارم جدید
sms doostat daram

.
.
.
تو که نباشی باران نمی بارد ...

فقط بعضی وقت ها زمین و زمان خیس می شود
.
.
.
اس ام اس دوستت دارم جدید
sms doostat daram

.
.
.
من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم

همین

چرا نگاه میکنی

تنها ندیده ای؟
.
.
.
اس ام اس دوستت دارم جدید
sms doostat daram

.
.
.
بوی دلتنگی میدهم…

حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید . .
.
.
.
اس ام اس دوستت دارم جدید
sms doostat daram

.
.
.
اس ام اس
می شنوی؟

دیگر صدای نفسم نمی آید...

به دار کشیده مرا،

بغض نبودنت...
.
.
.
اس ام اس دوستت دارم جدید
sms doostat daram

.
.
.
آﺩﻣﻬــــــﺎ ﻣﯽ ﺁﯾﻨــــــــﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﺠﺎﺟــــــﺖ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ :

ﺑﯽ ﺍﺣســـــﺎﺱ ﻧﺒـــــﺎﺵ . . .

ﺑﺎ تماﻡ ﻭﺟـــــﻮﺩ ﻋﺎﺷﻘــﺖ ﻣﯽ ﮐﻨـــــﻨﺪ و ﻣﯽ ﺭﻭﻧــــــد

ﻭﻗﺖ ﺭﻓﺘﻦ ﻣﯿﮕﻮﯾــند :

ﺍﺣﺴﺎﺳــــــﺎﺗﯽ ﻧﺸــــﻮ ...
ﮐﻤـــــــﯽ ﻣﻨﻄﻘـﯽ ﺑــﺎﺵ
.
.
.
اس ام اس دوستت دارم جدید
sms doostat daram

.
.
.
اس ام اس
گــــفته باشــــم !.!.!

مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛

تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !

سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !
.
.
.
اس ام اس دوستت دارم جدید
sms doostat daram
.
.
.
یه وقتـایی هـم هســت

که مزه ی بودن یکی
یه جوری رفته زیر دنـــدونت !!
که وقتی ازش دوری و كنارت نیست

همه چی میشه زهرمــــار!
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و غمگین
sms ghamgin in daly

.
.
.
دوتا صدا هست که خیلی دوسشون دارم :

صدای تو وقتی که هستی ، صدای اس ام اس هات وقتی که نیستی !
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و غمگین
sms ghamgin in daly

.
.
.
آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد .
شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش- دوست می دارد
حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد ،
چه قدر دوســتت دارد !
و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد !
.
.
.

.
.
.
اس ام اس
عضي زخــــم ها هســــــت كه هـــــــــر روز بــــايـــد روشونو باز كنــــي
و نـــــــــمـــــــــــــك بپـــــــــــاشــــــــــ ــــي …
تــــــــا يــــــــــادت نـــــــــــــره كه ســــــــــــــراغ بعضـــــــــــي آدمـــــــــــــا
نبــــــــــــــــــــايـ ـــــــد رفـــــــــــت ، نــــــــــــــبـايـــد! !
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و غمگین
sms ghamgin in daly

.
.
.
یـــک نقطـــــه . . .

یــک عــــالمـه بغض . . .

یــک دنیـــا حــرف . . .

یـــک دلِ شکـــستـــه . . .

و بــی نـــهایت خــــاطره . . .

کــــافیست بـــرایِ جـــوان مـــرگ شدن . . . !


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و غمگین
sms ghamgin in daly

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها