loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 414 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)



مینویسم د – ی – د – ا – ر، تو اگه بی من و دلتنگ منی، یک به یک فاصله ها را بردار

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
گاهی یک قدم  عقب نشینی  آنچنان فاصله ایجاد می کند,
که با یک عمر شتاب  هم جبران نمی شود

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها   
سلام به سکوت همیشگی
آمدم
که بنویسم
تابخوانی
شکوه های دل ارغوانیم را
در ترنم یک احساس
نه فاصله ای می گذاری و نه نقطه ای سرخط
برگرد

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری   
فرقی نمیکند بگویم وبدانی! یانگویم و بدانی
فاصله دورت نمیکند، در خوب ترین جای جهان جا داری
جایی که کسی دستش به تو نمیرسد

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی   
نالیدن از این فاصله ها کار قلم نیست
در خانه ی ما جز غم دوری تو غم نیست
افسانه نگو! چگونه دست از تو کشم من؟
من عاشق چشمان تو ام! دست خودم نیست

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
چه خوش خیال است! فاصله رامیگویم! به خیالش توراازمن دورکرده نمیداندت

.

.

.

.

اس ام اس فاصله پیامک فاثله   
با هم باشید
اما
بگذارید درباهم بودن شما فاصله ای باشد
وبگذارید
نسیم درمیان شما
بوزد

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی   
فاصله قدرت نداره که تو رو ازم بگیره
دستتو بذار تو دستم تا که فاصله بمیره
اگه فاصله بمیره تو رو تو آغوش میگیرم
تو آغوش قشنگت مثل فاصله میمیرم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
چشمانم را که روی هم میگذارم
خواب مرا نمی برد
تو را می آورد، از میان فرسنگها فاصله

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها   
شهر از بالا زیباست؛ و آدم ها از دور جذاب  فاصله مناسب رو حفظ کنیم تا دوست داشتنی بمونیم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله مسیج فاصله   
دو خط موازی همدیگ را میبوسند اگر پای عشق درمیان باشد
تو از فاصله چه میگویی

.

.

.

.

اس ام اس فاصله sms faseleh   
هرکه آید گوید:
گریه کن، تسکین است
گریه آرام دل غمگین است
چند سالی است که من میگریم
در پی تسکینم
ولی ای کاش کسی می دانست
چند دریا بین ما فاصله است
من و آرام دل غمگینم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
عمق نگرانی های ما
فاصله ی ما را از خدا نشان میدهد

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی   
برای داشتنت زمین و زمان رو یکی میکنم
فاصله ک چیزی نیست

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری   
روی این بلندی غم
وایسادم شایدبیفتم
بغض مرگ توی سینه ام
تومقصری عزیزم
گره ی کار دل من
هرچی هست از تو یامن؟
یکمی حوصله ازتو
یاکمی فاصله ازمن

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها   
فاصله ی بین دیدن خوب و خوب دیدن بسیار زیاد است
انسانهای زیادی هستند که بینایی ندارند
اما دنیا را بسیار زیباتر از من و تو می بینند

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
نفرین به تو فاصله
از اینجا تا ثریا هم باشی، من عاشق همانم که در ثریا معشوقش منم
ای فاصله
مرگ بر تو

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری   
امشب
آرزو دارم
فاصله نباشد میان تو و تمام احساس های خوبت
تو باشی و
شادی باشد و
یک دنیا سلامتی
و
امضای خدا پای تمام آرزوهایت

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی   
کاش فاصله ها اجازه میدادند
وقتی قلب ها به یا هم میتپند
در کنار هم باشند

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
ناراحتید؟
غمگینید؟
احساس دلتنگی میکنید؟
من فقط به اندازه ی یک دعا با شما فاصله دارم.
با من حرف بزنید
خدا

.

.

.

.

اس ام اس فاصله   
عطر را از فاصله ی دور بزنی
بویش ماندگارتر می شود
انسان ها را از دور دوست بداری
ماندگارترند

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها   
دور افتاده ام
دور از کسی که دوستش دارم
هیچ وقت فاصله را نمیبخشم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
دست به دامن خدا که میشوم
چیزی آهسته درون من به صدا در می آید که نترس
از باختن تا ساختن دوباره، فاصله ای نیست

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری   
عاشقم کن تا بیفتم عشق کشف اتفاقه وحشت از دوری ندارم فاصله یعنی علاقه
من دلم قرص هنوزم با تو ای ماه هلالی چشم شب روشن که حتی ابریم باشی زلالی

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی   
یه دنیا فاصله است بین دنیای کسی که
شبا با قرص میخوابه
با کسی که با اس ام اس دوست دارم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها   
نه این نگاه
نه این بغض
نه این سکوت
نه این کلمات نه این فاصله
نه این پنجره نه این دست ها
نه این تپش ها
هیچ کدامشان جرات ندارند که به تو بفهمانند
چقدر دلم برایت تنگ شده

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
به لحظه های بی توبودن سلام میکنم به سینه ام دلی هست به نام میکنم
تمام میشود این فاصله ها بی گمان به لحظه های با تو بودن سلام میکنم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها   
فاصله هیچ معنایی ندارد وقتی یک نفر معنای همه چیز باشد

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری   
آدمها آنقد رزود عوض
می شوند
که توفرصت نمی کنی به ساعتت
نگاهی بیندازی وببینی چنددقیقه
بین دوستی ه تادشمنی ها فاصله افتاده است

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
آرامش یعنی لمس حضور تو از میان فاصله ها
صدای خوش آهنگه تو بین همه پیام ها
رویای حضور تو  توی این بیداری ها
یادتو  فکر تو سط این همهمه ها

.

.

.

.

اس ام اس فاصله جدایی   
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد
هیچ فاصله ای دور نیست
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند
محکم ترین برهان عشق  اعتماد است

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
فاصله خط با خطا خطى کوچک است

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی   
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها   
فاصله ی ما خیلی زیاد است
چگونه عشقم را نشان دهم؟؟
تنها میتوانم به پرندگانی که
از سرزمین من به سرزمین تو
مهاجرت میکنند، آب و دانه بدهم
شاید یکی از آنها کنار پنجره اتاقت لانه ای بسازد

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری  
گفتی به عهد عشق خیانت نمیکنی
با یاد من به فاصله عادت نمیکنی
اما چه زود محو شدم از خیال تو
افسوس گشته حرمت دل پایمال تو
میریزد از درخت دلم ناله برگ برگ
من مانده ام درد غریبی و حس مرگ

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی   
فاصله دورت نمی کند
در امن ترین جای جهان جای داری
جایی که دست هیچکس به تو نمی رسد
دلم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
نگران نباش ، حال من خوب است ، بزرگ شده ام
دیگر آنقدر کوچک نیستم که در دلتنگی هایم گم شوم
آموخته ام که این فاصله ی کوتاه بین لبخند و اشک نامش زندگیست
آموخته ام که دیگر دلم برای نبودنت تنگ نشود
راستی  بهتر از قبل دروغ می گویم
حال من خوب است

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی   
هرگز سرود فاصله ها را
باور نمی کنم ویا
آمدنت راکه دیری است
پرکرده زمزمه های
شبانه ام را
بمن بگو آنک
آغاز این همه جنون
در کدام اقلیم خاک خفته بود؟
تمامی وجودم گویی
موج برمیدارد از خاطرات کهنه
و بغضم به تلنگری می شکند
در رخوت حسی آشنا

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنند؟میخوان به ما بفهمونن تو سکوت فاصله ها هم میشه گفت دوست دارم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری   
وحشت از عشق که نه،ترسم از فاصله هاست
وحشت از غصه که نه،ترسم از خاتمه هاست
ترس بیهوده ندارم،صحبت از خاطره هاست
صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست
کوله باری پر از هیچ،که بر شانه ماست

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن   
می‌ بینی‌؟
حتی نرسیدن به تو هم
داستان پر از رویای خودش را دارد
یادت باشد
عاشق را نه شب تهدید می‌‌کند، نه مرگ
فقط فاصله



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها