loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 315 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

 

اس ام اس های جدید عاشقانه و احساسی

 

مــــنــم ؛ درخــتـی کـه بـرگ هــایــش را ریــخــت تـا، تــــــو مـاه را از مـیـان شـاخـه هـایـش تـمـاشـا کـنـی
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
دلم تقدیم آنکه به رسم جاده ها دور است،اما به رسم دل فاصله ای نیست
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
نـمـی آیــی
و مـــن هــمـیـشـه گــمـان مـی کـنـم
دلـیـل تـمـام دلــشـوره هـای غــروب هـای ایـن شـهـر لـعـنـتـی
تـــو هــسـتـی
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
دریــا و کــوه و آسـمـان را نــــه! جـــای خـــــــالـــی تـــو را تــمـاشـا مــیـکـنـم
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
من عقابی بودم که نگاه یک مار
سخت آزارم داد
بال بگشودم و سمتش رفتم
از زمینش کندم
به هوا آوردم
آخر عمرش بود که فریب چشمش سخت جادویم کرد
در نوک یک قله آشیانش دادم که همین دل رحمی چه بروزم آورد
عشق جادویم کرد
زهر خود بر من ریخت
از نوک قله به زمین افتادم
تازه آمد یادم من عقابی بودم
بر فراز یک کوه آشیان خود را به نگاهی دادم
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
مثل قالی نیمه تمام…ب دارم کشیده ای!!!یا ببافم…یا بشکافم…اول و آخر که به پای تو می افتم
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
کویــــر… سـرگذشت دریاییست که به آفتـاب دل بسته بود
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
کودک درونم هرچند بازیگوش باشد با احساس کسی بازی نمیکند
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
اگـر گـفـتـی چـگـونـه مـی شـود مُـرده ای را زنـده کـرد ؟! فـرض کـن مـن مُـرده ام، حـالا بـخـنـد
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
تمام غمهایت را به جان میخرم،تو فقط صدای خنده هایت را به کسی نفروش
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
از ییلاق قشلاق دلت شعبه ی خزر شد چشمانم… لنگر بینداز ! می خواهم از بوسه هایت پیاده شوم.
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
با تمام غــــرور پسرانه ام مینویسم :
گاهی دلـــــم برای صدای دخترانه ات ،
"عزیزم" گفتـــــن هایت
تنگــــــ میشود ...!!!
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
در کلبه ای که فانوسش نگاه تو باشد...
هزاران زمستان پشت درش میمانم!
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
کلافه کرده ای مرا...
چرا همیشه لبخندهایت از نوشته های من زیباتر است؟
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
هیچگاه دل آنان که بیصدا گریه میکنند را نشکنید...
اینها کسی را
برای پاک کردن اشک هایشان نـــدارند...
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و پر احساس سری جدید
sms love
.
.
.
دیـــدن عکـستـــــــ تمـام سهـم مـن است
از تــــــــــــــو...
آن را هــم جیــره بـندے کــردم
تــا مـبـادا
تــوقعـش زیــاد شــود!!
دل استـــــ دیگـــــــــر...
ممــکن استــــــــ فــردا خودتـــــــــ را از مــن بخـــواهـــد. . .!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها