loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 515 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

جوک های جدید و خنده دار بهمن 93


هر کی مارو ول کرد...





راحت شد بدبخت!
بس که من روانیم.
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
استقلال است دیگر ...

.

.

.

.

.

.

گاهی که نه ، همیشه به لطف شانس دقه ی نود گل می زند ...
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
راستی نتیجه اون تحقیقاتی که درباره ماهیت در هم تنیدگی کوانتوم داشتیم چی شد؟
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلن اینجا محیط علمیه، هممونم الاف نیستیم!!!
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
دوستانی که مازراتی دارن مراقب فیلترهای روغن تقلبی عربی باشن فقط اصلی استفاده کنید.

لطفأ اطلاع رسانی کنید تا دوستان دیگه ام مثل بنده متحمل ضرر نشن
.
.
.
الکی ...مثلا منم مازاراتی دارم...
.
.
.
جک جدید
jok
.
.
.
واااااااااى اين غذا هاى جرب و جيل جيه ميخورين؟
‏.

‏.

‏.

‏.

‏.

‏.

الكى مثلا من گياه خوارم
.
.
.
جوک های جدید بهمن 93
sms jok
.
.
.
خیلی سخته شبا بالشتتو دندون بگیری که کسی صدای هق هق گریه هاتو نشنوه...
.
.
.
.
.
.الکی مثلا من شکست عشقی خوردم!
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
زندگى یَعنی شادی ، یَعنی خنده




يعنى داشتن بــَــــــــــنده ㄟ(ツ)ㄏحرفم نباشه هیییییس حرف نباشه^-^
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
ميگن "پول چرك كف دست"
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ما كه از همون اول استريل به دنيا اومديم-_-
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
سلاااااااام به همه دکتر مهندساااااااo_O

الـــــــــــــــکی
مثلا من نمیدونم شما یه مشت بیکار بیشتر نیستید
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
کى منو دوس داره ؟
.
.
.
.
.
.
الکى مثلا من نميدونم شما کشته مرده ى منيد.....!!!!!!!!
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.

دزده ميره تو يه دارو خونه ميگه همه بخوا بيد رو زمين پيرمرده ميگه ساعت چهار منو بيدار كنين دارومو بخورم...!
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
پسره از باباش ميپرسه بابا فرق حادثه با بدبختي چيه؟
باباش ميگه پسرم فکر کن ما رفتيم شمال يه موج بزرگ مياد و مادرتو ميبره تو دريا، به اين ميگن حادثه.
حالا اگه يکي پيدا بشه مادرتو نجات بده بهش ميگن بدبختي
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
مردم خيلي خلاق شدنا . . . . طرف تو لاين اسمشو گذاشته بود (نرسيده به دريا) گفتم يعني چي؟ گفت :خيلي بي سوادي يعني ساحل ديگه
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
ع?قه ا? که از رو? عکس پروفا?ل به ?ه نفر پ?دا م?کن?د مثل انتظار غذا بر اساس عکس رو?منو? رستورانه، ?مصب چ?ز? که سفارش داد? ه?چ شباهت? با چ?ز? که گ?رت م?اد نداره گفتم در جر?ان باش?د
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
يارو عکسشو بذاري رو پاکت سيگار همه سيگارو ترک ميکنن. حالا عکسشو گذاشته رو پروفايلش زيرش نوشته وابسته ام نشو من موندني نيستم...! يعني اگه اعتماد به نفس اينو درخت کاج داشت الان هلو صادر ميکرد به کشورهاي اروپايي!!!!
.
.
.
اس ام اس خنده دار
jok
.
.
.
دختره پست گذاشته :

دوست پسرم بهم گفت يه دو راهي جلوي پات ميذارم..

يا اين سوسک زنده رو بخور يا رفاقتمون همينجا تمومه...

فکر ميکرد ميتونه قبل ولنتاين منو بپيچونه.

فقط يکم تلخ بود همين!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها