loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 455 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

سری اس ام اس های بسیار زیبا مرداد 93

قالب 

اس ام اس روزهای خوب

 

برای روزهای خوبت دعا میکنم...

روزهای خوب تو ربط عجیبی دارند به حال خوب من...

.

.

اس م اس های دوستت دارم زیبا

.

.

دوستت دارم

بهایش هم هر چه هست روی چشمانم …

.

.

اس ام اس قشنگ حسین پناهی

.

.

مشکلات راه مدرسه،در روزهای بارانی مجبورم کرد به خاطر پاها و کفشهایم،به باران با همه ی عظمتش بدبین شوم.(حسین پناهی)

.

.

اس ام اس فرزندانمان

.

.

به جای اینکه قصه هایی برای فرزندانمان بگوییم که به خواب بروند
سعی کنیم قصه هایی بگوییم که بیدار شوند . . .

.

.

اس ام اس زندگی

.

.

چه زیبا گفت پیرمرد خیاط:زندگی هیچوقت اندازه تنم نشد......

حتی زمانی که خودم بریدم و دوختم

.

.

اس ام اس چوپان دروغگو

.

.

گاهی دلم برای چوپـــــــــــان دروغگـــــــــو خیلی می سوزد....

بیچاره ۲ بار بیشــــــــــتر دروغ نگفت انگشـــــــــــت نما شد!!

ولی ما هنوز صــــــــــــــادق ترینیم...

.

.

اس ام اس نیکی وگذشت

.

.

نیــــــکی کن و خــــــوش باش.با آرامش وجــــــدان. بگذار بگویند فلانی بد است.....

.

.

اس ام اس مادرانه

.

.

تو نیستی و هراسی در دلم افتاده
حال مادر لالی را دارم که کودکش را
در انبوه جمعیت گم کرده است...

.

.

اس ام اس اخطار و سکوت

.

.

همه ﺍﺧﻄﺎﺭ ﻫﺎ “ﺯﻧﮓ” ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ

ﮔﺎﻫﯽ “ﺳﮑﻮﺕ ” ﺁﺧﺮﯾﻦ “ﺍﺧﻄﺎﺭ” ﺍﺳﺖ . . .

.

.

اس ام اس دوست داشتنی

.

.

دوستت دارم

گلایه از تکراری بودنش نکن

مشکل از من نیست تو زیادی دوست داشتنی هستی

.

.

اس ام اس جدید لیاقت

.

.

ﮔﺎﻫــــﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﺎﻥ ﻣﯿﺮﻭﺩ
ﺩﺍﺭﺩ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻟﻄﻒ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺍﻭ ﻓﻀﺎﯾﯽ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﻪ ﺟﺎ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﺩ
ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺁﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ
ﺑﺎﺷﺪ

.

.

اس ام اس سری جدید خوشبختی

.

.

خوشبختی یعنی
قلبی را نشکنی
دلی را نرنجانی
آبرویی را نریزی
ودیگران ازتو آسیبی نبینند
حالا برو ببین چقد خوشبختی!

.

.

اس ام اس جدید مادرانه برای فرزند

.

.

مادر است ديگر
گاهي...
نه !!!
هميشه دلش مي خواهد همه ي زندگي اش را به پاي فرزندانش بريزد ..

.

.

اس ام اس خدایا

.

.

خـدایـا می خـواهـم فـقـیری بـی نـیـاز بـاشم کـه جـاذبـه هـای مـادی زنـدگـی مـرا از زیـبـایـی عـظمـت تـو غـافـل نـگـردانـد. . .

.

.

اس ام اس شعر عاشقانه

.

.

میشه دنیا رو پرازحس تو کرد
میشه گرم شد حتی بادستای سرد
میشه گم شد تو نگاه عاشقت
مثل شبگردی و حس دوره گرد

.

.

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید

.

.

هر چه بیشتر نگاهت می کنم بیشتر غرق میشوم

راستش را بگو تو ماه شده ای !

یا من دیوانه !؟

.

.

اس ام اس بسیار زیبا سری جدید
.

.

کسی که برایت آرامش بیاورد...
مستحق "ستایش " است...
انسان ها را در زیستن بشناس نه در گفتن،
در گفتار همه آراسته اند...

.

.

اس ام اس جدید معبود

.

.

فقـــــــــــــــط
خـــــود خــــــــــــــــــداست که بین بنـــــدگانش فرقـــی نمیـــگذارد!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها