loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 493 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

فال روزانه | یکشنبه 3 اسفند 1393

 

فال روزانه متولدین فروردین

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز انرژی زیادی برای تعمیرات منزل دارید. در واقع، همان انرژی برای بحث های خانوادگی هم کاربرد دارد. اصولاً شما روی دنده تعمیرات و ارتقا هستید و می خواهید همه چیز های زندگی شخصی خود را درست کنید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز تمایل شما به شناختن فرد خاصی افزایش می یابد. در حال حاضر نگران این نیست که آیا او فرد درستی برای شماست و آیا رابطه شما ادامه می یابد یا خیر. فقط آرزو می کنید که در اسرع وقت خودتان را در رابطه گرم و نزدیکی ببینید.

پیش بینی شغل شما: امروز گشتن به دور مسائل شما را به جایی که می خواهید نمی رساند. بهتر است با آهنگ موجود هماهنگ شوید. فرصت های شغلی و کاری برایتان پیش می آید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز بطوری غیرعادی در مکالمات خود با افراد دیگر متقاعدکننده هستید. زیاد اصرار نمی کنید که کار درستی است. نه تنها روشن و با اعتماد به نفس صحبت می کنید، بلکه نوعی هوش و زیرکی در حرف های شما هست. از این به نفع خود استفاده کنید.

 

پیش بینی روابط شما: شما عموماً از عجله کردن در کارها متنفرید، به خصوص در رابطه شخصی و نزدیک خود و ترجیح می دهید زمان خود را به منتظر شدن برای چراغ سبز داخلی خود اختصاص دهید. ولی امروز اضطراب دارید تا زودتر چیزهای بیشتری بفهمید. شجاع باشید و سوالتان را بپرسید. شاید جواب عجیبی بشنوید. شاید هم جواب مثبتی باشد که انتظارش را نداشتید.

پیش بینی شغل شما: امروز به شدت سعی می کنید که قلمرو خود را حفظ کنید، ولی نیازی به این کار نیست. بهتر است که نظر و استدلال طرف مخالفتان را هم بشنوید. شما شانس خوبی برای رشد و یادگیری در پیش رو دارید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز در مورد پول در آوردن کمی شدت عمل به خرج می دهید، زیرا می دانید چه می خواهید و می دانید که برای بدست آوردن آن چه باید بکنید. آن دسته از شما که به خریدهای بزرگ فکر می کنید، بر روی پول خرج کردن هم تمرکز می کنید. به یاد داشته باشید که امروز تحت تأثیر قرار دادن رئیس برایتان آسان است.

 

پیش بینی روابط شما: امروز کسی بطور جدی دنبال شماست. این فرد خاص نمی خواهد از شما جواب نه بشنود و به نظر می رسد که شیفته شما شده است. جواب شما بستگی به این دارد آیا شما این موقعیت را زیاده روی می دانید یا خیر.

پیش بینی شغل شما: اگر امروز دیگران را عمداً تحریک کنید، به احتمال زیاد واکنش نشان می دهند. امروز قبل از آنکه با کسی که در طول روز با او برخورد دارید، مشاجره کنید، دوبار بیندیشید. اثرات بلندمدت این تعارض و برخورد ممکن است مخرب باشند.

 

فال روزانه متولدین تیر

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز از لحاظ جسمی پرانرژی هستید و اعتماد به نفس دارید. باید به دنبال ایجاد بهبود یا ورود به طرح های پولساز باشید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز شما پتانسیل ایجاد تغییرات مثبت در رابطه شخصی و نزدیک خود را دارید. اگر فکر می کنید که چیزی نیاز به دقت و توجه دارد، اکنون زمان آن است که گفتگو و صحبتی در مورد آن با هم داشته باشید. زیرا هر دوی شما حال و حوصله پایه ریزی شراکت هارمونیک را دارید. هر دوی شما متوجه می شوید که رابطه شما وارد سطح جدیدی شده است.

 

پیش بینی شغل شما: امروز از کاه کوه نسازید. نظر یکی از همکاران در شروع روز موجب شده که روز شما به کلی خراب شود، پس مراقب باشید. ذات حساس شما بسیار زودرنج است. با زره از آن مراقبت کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز نیروی خاموش زیادی دارید. شاید از آن آگاهی داشته باشید یا نداشته باشید. حس می کنید که لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کنید، به خصوص درباره اختلافات مربوط به اموال مشترک.

 

پیش بینی روابط شما: امروز در زندگی شما رابطه ای زنده می شود. اگر بیهوده امیدوار بودید که به فرد خاصی نزدیکتر شوید، شاید آرزوی شما برآورده شود. با آنکه دلتان برای یکدیگر تنگ شده بود، ولی بالاخره شانس دیدار با یکدیگر را پیدا می کنید و این تجربه خوبی برای هر دوی شما خواهد بود.

 

پیش بینی شغل شما: شاید دیگران اصرار کنند که شما باید سرعتتان را کمتر کنید، ولی لازم نیست به حرف آنها گوش دهید. شاید امروز کمی ناراحت باشید، ولی در کل وضعیت مثبت است. شما از مارپیچ صعودی موفقیت بالا می روید. توقف نکنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز گفتگوها با دوستان یا آشنایان خانم بسیار پرانرژی و مثبت و مفید خواهد بود. شاید یکی از آنها ایده ای درباره نحوه ایجاد بهبود در منزل یا بهتر کردن رابطه شما با فرد موردعلاقه تان داشته باشد.

 

پیش بینی روابط شما: اگر فکر می کردید به چیزی نیاز دارید که به شعله های عشق شما را بیشتر کند، امروز آن را بدست می آورید. این بدان معناست که هر دوی شما آماده بیرون رفتن و انجام کاری متفاوت را دارید. باید به دنبال ماجرایی بروید که به شما هدف و معنا تزریق کند.

 

پیش بینی شغل شما: از امروز به مؤثرترین نحو ممکن استفاده کنید. اکنون نقشه هایتان را بکشید. شما پتانسیل موفق شدن در کاری که دنبالش هستید را دارید. از اطمینانی که امروز دارید استفاده کنید، زیرا ممکن است فردا اینطور نباشید.

 

فال روزانه متولدین مهر

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز می توانید رئیس خود را تحت تأثیر قرار دهید، زیرا اعتماد به نفس دارید و قوی هستید. جزئیات خصوصی در مورد زندگی شخصی شما شاید عمومی شوند و این می تواند گارد شما را پایین بیاورد.

 

پیش بینی روابط شما: امروز توجه شما به فرد خاصی است و شما عموماً دوست دارید که زمانی مساوی برای چند فرد اختصاص دهید. ولی شاید نتوانید کمکی به خودتان بکنید، به خصوص وقتی این جذابیت بر روی جنبه های دیگر زندگی شما اثر بگذارد. شاید بهتر باشد که کار بنیادینی انجام دهید تا یک بار برای همیشه مسئله را حل کنید.

پیش بینی شغل شما: شما در دوره ای پر انرژی قرار دارید که در آن می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید. مطمئن شوید که شما این انرژی را بر روی اهدافتان متمرکز می کنید و آن را هدر نمی دهید. موفقیت شغلی قابل دستیابی است، اگر واقعاً آن را بخواهید.

 

فال روزانه متولدین آبان

یکشنبه 3 اسفند 1393

روز خوبی برای نقشه کشیدن برای سفر و برای این است که کجا می خواهید بروید و چه کاری انجام دهید. همچنین گزینه های مربوط به تحصیلات عالی، پزشکی، حقوق و مسائل مربوط به رسانه و چاپ را بررسی می کنید. آنطور که دوست دارید دنیای خود را گسترش دهید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز شور و حرارت زیادی در اطرافتان است. اگر از خودتان می پرسیدید که چطور می توانید توجه طرف را به خودتان جلب کنید، امروز راهی برای آن می یابید و نیت خود را روشن می کنید. لباس ای پر رنگ و لعاب قرمز یا مشکی نپوشید.

پیش بینی شغل شما: تنش و استرس کاری دائماً ایجاد می شود و گویی پایانی ندارد. برای خودتان وقت بگذارید تا سلامت تان حفظ شود. گیر کردن در درام های محل کار، در حال حاضر خطرناک است.

 

فال روزانه متولدین آذر

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز شک نکنید و درباره نحوه تقسیم اموال یا صحبت درباره امور بیمه یا امور مالیاتی، بدهی، رهن و وام صحبت کنید. شما در این بازی جلو هستید و می دانید که چه می خواهید و به طرف مقابل چه می خواهید بگویید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز متوجه می شوید که یک رابطه چقدر می تواند هیجان انگیز و ماجراجویانه باشد. اگر هنوز در حال آزمودن او هستید شاید بهتر باشد که کار شجاعانه و خلاقانه ای انجام دهید که شامل همه مهارت ها و نبوغ شما باشد.

پیش بینی شغل شما: امروز در مورد شغلتان به نقطه ای مهم می رسید. باید اطمینان حاصل کنید که شما و شغلتان همتراز هستید. باید چند تعدیل کوچک انجام دهید، ولی از گرفتن تصمیمات مهم و محوری اجتناب کنید.

 

فال روزانه متولدین دی

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز شاید افرادی قوی را به خود جذب کنید. یا شاید شرکا و دوستان نزدیک صحبت های پرشور و داغی با شما داشته باشند. از این گپ و گفتگو لذت ببرید. به نیروهای دیگران بپیوندید و در اطرافتان بهبود صورت دهید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز در گرفتن کنترل کارها بدست خود مشکل دارید. شما کسی نیستید که به راحتی و به سرعت بدون اطمینان از کسب منفعت از رابطه ای، خودتان را به شعله های یک عشق بسپارید. ولی این بار دوست دارید که شانس خود را امتحان کنید.

 

پیش بینی شغل شما: متأسفانه امروز نمی توانید تماس ها و روابطی که می خواهید برقرار کنید. افرادی که با آنها تماس می گیرید در دسترس نیستند و نمی توانید در جلسه ای که برایش برنامه ریزی کرده بودید حضور یابید. این را بپذیرید و به چیزهایی که برایتان اتفاق می افتد اعتماد کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز در محل کار خیلی چیزها را به انجام می رسانید زیرا پرانرژی، رک و راست هستید و می دانید که چه می خواهید. به خصوص از سازمان دادن به محل کارتان لذت می برید، به خصوص اگر در خانه کار می کنید. دوست دارید به کارهایتان شکل و شمایلی بدهید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز در درون شما شعله هایی ایجاد می شود که اصلاً نمی دانستید وجود دارند. اگر می خواهید وارد رابطه جدیدی شوید، شاید دریابید که با یادداشت ماجراجویانه و پرشوری آغاز می شود که تاکنون انتظارش را نداشتید. با آنکه این شروعی بنیادین از حالت رفتاری معمول شماست، ولی در نهایت از آن لذت خواهید برد.

پیش بینی شغل شما: امروز رویدادهای پر شور و خروشی در محل کار برایتان اتفاق می افتند و آخرین چیزی که رخ می دهد، آرامش است. باید بدانید که این فازی گذرا است و با کمی شجاعت می توانید از این فاز عبور کنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند

یکشنبه 3 اسفند 1393

امروز استراحت و تعطیلات از آن شماست. اصولاً شما از تفریح کردن لذت می برید. از امور رمانتیک، ناهارهای طولانی، رویدادهای ورزشی، تئاتر و بازی با کودکان لذت می برید. زنده بودن عالی است!

 

پیش بینی روابط شما: رابطه نزدیکی که در آن هستید شاید دچار دگرگونی عمده و بسیار مثبتی شود که نفس تان را ببرد. با آنکه فکر می کنید که سرعت رابطه خیلی افزایش یافته است، ولی می فهمید که فونداسیون آن در سطح عمیق تر و قویتری شکل می گیرد.

پیش بینی شغل شما: وقتی جوابی که دنبالش بودید را پیدا نمی کنید، سعی کنید که ناامید و ناراحت نشوید و عصبانیت تان را سر اطرافیان خالی نکنید. مطمئن باشید که جواب خود را خواهید یافت. شاید وقتی که می خواهید نرسد، ولی وقتی واقعاً به آن نیاز داشته باشید می رسد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها