loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 496 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 

فال روزانه | شنبه 16 اسفند 1393

 

فال روزانه متولدین فروردین

شنبه 16 اسفند 1393

امروز توانایی شما برای پژوهش های موفق عالی است. اگر سعی می کنید پاسخ ها یا راه حل هایی برای مشکلات قدیمی بیابید، آنچه لازم است را دارید. منابع فراوان شما بر مسیر زندگی تان به نحو عمده ای تأثیر می گذارد. حتی ممکن است از سوی دیگران حمایت بگیرد.

 

پیش بینی روابط شما: اگر به نظر می رسد که شریک زندگی شما می خواهد امروز به شما اولتیماتوم بدهد، پس بهترین کاری که می توانید بکنید این است که انگار چیزی نشنیده اید. امروز احساسات پنهان زیادی رو می شود و به میزان زیادی درشت نمایی می شود. بهتر است از دردسر دور باشید.

پیش بینی شغل شما: هر صحبت مهمی با هر کسی امروز شاید زیاد واضح نباشد. هر چیزی که می گویید گویا سوءتعبیر می شود. بدون کتبی کردن چیزی، هیچ توافق رسمی انجام ندهید. در غیر این صورت، بعداً دچار دردسر می شوید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شنبه 16 اسفند 1393

امروز تماس های گروهی مهم می شوند زیرا فقط می توانید با تعامل با دیگران چه در کلاس، چه در جلسه ای معمولی چه در یک کنفرانس بزرگ، بهره مند شوید. حتی می توانید یک واحد کاری یا شراکتی با فردی مسن تر یا باتجربه تر تشکیل دهید. ورودی از سوی فرهنگی دیگر هم می تواند مهم شود.

 

پیش بینی روابط شما: امروز می توانید بر احساسات خود درباره کسی که بیشتر از تعهدش برایتان کار انجام داده تأثیر بگذارید. شاید احساساتتان شدت یابد و این بر خلاف نیت های آگاهانه شما باشد. شما می خواهید پیش بروید، ولی بخشی از شما می خواهد جایی که هست بماند. امروز نگران تصمیم ها نباشید. فقط از همنشینی هم لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: شاید این احساس را داشته باشید که کسی هست که بر ضد شماست. اولین واکنش شما این است که نسبت به او شدیداً انتقاد کنید. به یاد داشته باشید که این همه چیز را بدتر می کند. دیگران هم این انتقاد را تأیید نمی کنند.

 

فال روزانه متولدین خرداد

شنبه 16 اسفند 1393

شما امروز تأثیر فراوانی بر والدین، رئیس، و افراد بسیار مهم می گذارید. امروز دیگران تحت تأثیر توانایی عملی شما برای برنامه ریزی قرار می گیرند. در واقع شما ممکن است به خاطر رابطه رمانتیک با فردی مسن تر، دیگران را تحت تأثیر قرار دهید.

 

پیش بینی روابط شما: شاید فکر خوبی باشد که بگذارید مسائل رابطه شما تا مدتی همانطور که هست باشد. احساسات زیادی دور و بر شماست و شاید وسوسه شوید که آنها را به شدت ابراز کنید، چه مثبت باشند و چه منفی. تا فردا شاید نظرتان در مورد همه چیز عوض شود، پس خوش بگذرانید و ساکت بمانید.

پیش بینی شغل شما: قبل از آنکه اقدامی بنمایید انگیزه هایتان را توضیح دهید. اگر عجولانه و بدون هشدار قبلی اقدام کنید، دیگران در محل کار اقدامات شما را بد تعبیر می کنند و در محل کار آشفتگی ایجاد می شود.

 

فال روزانه متولدین تیر

شنبه 16 اسفند 1393

امروز روز بسیاری خوبی برای مطالعه یا یاد گرفتن چیز جدیدی است. شاید هم بخواهید سفر کنید، زیرا درک شما از زیبایی، افزایش می یابد. فرصت های خود را در چاپ، رسانه و تحصیلات تکمیلی امتحان کنید. رمانس هم امروز نتیجه می دهد.

 

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد رابطه مهمی با تعارض منافع روبرو می شوید. شاید مشکل در معمای بین زنده نگه داشتن رمانس و حل کردن مسائلی باشد که رابطه شما را خراب می کند. بگذارید مسائل روشن شوند و می بینید که همه چیز خیلی زود خودشان حل می شوند.

پیش بینی شغل شما: روزی عالی برای پیشروی در پروژه ای است که مدتهاست در ذهنتان است. منتظر چه هستید؟ شروع کنید. انرژی لازم برای برداشتن قدم های اول را دارید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

شنبه 16 اسفند 1393

روزی شگفت انگیز برای پرداختن به موضوعاتی در مورد برنامه ریزی مالی، بودجه بندی، وصیت نامه، میراث، مالیات، بدهی، و اموال مشترک است. شما صبر، دقت و تحمل لازم برای شروع کار را دارید. به علاوه، فردی مسن تر یا پولداتر شاید به کمکتان بیاید یا چیزی به شما بدهد.

 

پیش بینی روابط شما: یک لحظه شما در رویای همه چیزهایی هستید که با فرد مورد علاقه خود می توانستید انجام دهید، و لحظه بعد غرق ناامیدی می شوید. باید نقطه تعادل بین این دو انتها را بیابید. وقتی بفهمید که شکنجه کردن خود بدین نحو چقدر بیهوده است، سازنده تر خواهید شد. با خودتان مهربان باشید.

پیش بینی شغل شما: جو محل کار امروز کیفیت متفاوتی با دیروز دارد. افراد جدی تر و عاطفی تر هستند. این را در تعامل با دیگران در نظر بگیرید. آرام باشید در غیر این صورت دل کسی را خواهید شکست.

 

فال روزانه متولدین شهریور

شنبه 16 اسفند 1393

روابط با فردی که با شما اختلاف سنی دارد، امروز به کارتان می آید. شراکتی که ممکن است شکل گیرد رمانتیک یا کاری است یا شاید فقط رابطه ای عملی باشد. هرچه باشد، فردی مسن تر یا جاافتاده تر به نحوی عملی به شما سود می رساند.

 

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد رابطه بالقوه ای واکنش افراطی نشان می دهید. واقعاً نیازی به این کار نیست، زیرا فقط منجر به درام احساسی بزرگی می شود و شما کلی مشکل دارید که باید حل کنید. اگر بتوانید خودتان را کنترل کنید، از خیلی چیزها جلوگیری کرده اید.

پیش بینی شغل شما: امروز بجای انتظار برای تصمیم گیری عقلانی، باید روی حس ششم خود تکیه کنید. شاید دیروز ذهنتان پر از ایده های متضاد بود، ولی امروز جواب شما کاملاً مشخص است. با حس درونی خود تصمیم بگیرید.

 

فال روزانه متولدین مهر

شنبه 16 اسفند 1393

امروز می تواند روز بسیار پر بازدهی در کار شما باشد. به توصیه افرادی که با تجربه تر هستند گوش دهید. نه تنها شروعی عالی خواهید داشت، بلکه می توانید دوستان جدیدی بیابید و به احتمال زیاد، کسی را ملاقات می کنید که این ملاقات تبدیل به رابطه عاشقانه می شود.

 

پیش بینی روابط شما: یافتن تعادل درست بین نشان دادن احساساتتان به یک شخص و در نظر گرفتن موقعیت و نیازهای عملی امروز کار سختی می شود. اگر در هر کدام از اینها زیاده روی کنید، دردسر درست می شود. اگر یک بار هم که شده با حس درونی خود پیش بروید، راهنمایی های لازم برای بهتر شدن را می یابید.

پیش بینی شغل شما: اگر برایتان مقدور است، امروز از خانه کار کنید. اگر ممکن نبود، یک گیاه یا چند عکس روی میز کارتان بگذارید. امنیت محیط شخصی تان در انجام کارها کمکتان می کند.

 

فال روزانه متولدین آبان

شنبه 16 اسفند 1393

افرادی که در دنیای سرگرمی، هنر و ورزش کار می کنند، امروز کارهای زیادی را به انجام می رسانند زیرا آنها افرادی اهل عمل و آماده مذاکره هستند. ولی مهمتر اینکه، افراد و موقعیت های اطراف شما گرم و پذیرا هستند.

 

پیش بینی روابط شما: امروز بیشتر از همیشه مجذوب کسی می شوید که تابحال دوست خوبی برایتان بوده است. چه در رابطه ای دائمی باشید چه نباشید، این موجب مشکلی برای شما و او می شود. بهتر است اقدامی نکنید که خجالت آمیز باشید. زیرا فردا حس دیگری خواهید داشت.

پیش بینی شغل شما: نگرش مثبتی که حس می کنید را گسترش دهید. به مردم نشان دهید که نسبت به کارتان اعتماد به نفس دارید و می دانید چطور کارتان را انجام دهید. این کار نکات خوبی برای کارفرمایان شما دارد. نیازی به پنهان کردن نیرویی که دارید نیست.

 

فال روزانه متولدین آذر

شنبه 16 اسفند 1393

معاملات ملکی و صحبت های مربوط به تعمیرات منزل امروز عملی و موفق می شود. می توانید کاری کنید که محل زندگی شما را کاملاً دگرگون کند یا روابط شما با عضوی از خانواده را بهتر کند. هرکاری کنید برای بهتر شدن است.

 

پیش بینی روابط شما: امروز شاید دردسری غیرضروری برایتان پیش آید. شاید احساسات خاصی را ابراز کنید که تا حدودی افراطی باشند و تأثیر بدی بگذارند. بهتر است که این کار را نکنید و راه دیگری برای ابراز احساسات خود بیابید. راهی که موجب به خطر افتادن آنچه بدست آورده اید نشود.

پیش بینی شغل شما: یادتان باشد که رهبران با حساس بودن نسبت به افرادی که تحت رهبری شان هستند، در قدرت می مانند. هدف شما به عنوان یک رهبر این است که خدمت کنید و برای نفع شخصی خودتان کاری نکنید. مهربان بودن و حساس بودن نسبت به دیگران کلید موفقیت است.

 

فال روزانه متولدین دی

شنبه 16 اسفند 1393

امروز جدی فکر کردن درباره امور مهم آسان است. نیروی تمرکز و دقت شما عالی است و هیچکدام از جزئیات را جا نمی اندازید. از مرتب کردن محیط اطرافتان لذت می برید. امروز روز خوبی برای این نوع کارهاست.

 

پیش بینی روابط شما: امروز روابط کمی سنگین می شوند. امروز آزادی کامل برای ابراز احساساتی که در درونتان جاری است را دارید. می توانید از شور و اشتیاق فراوان خود برای انجام کاری سازنده استفاده کنید یا کاری نکنید. راه حل عاقلانه تر را انتخاب کنید.

پیش بینی شغل شما: در طول روز برای تمیز کردن و مرتب کردن محیط اطرافتان در محل کار وقت بگذارید. غرایز خانه داری شما شدت یافته اند و زمان خوبی برای مایه گذاشتن برای این انرژی است.

 

فال روزانه متولدین بهمن

شنبه 16 اسفند 1393

روز بسیار خوبی برای تجارت و کسب و کار است. می دانید که چه می خواهید و درباره دنبال کردن آن حساس هستید. افرادی که مسن تر یا پولدارتر هستند می توانند به کمکتان بیایند زیرا شما را قابل اطمینان، لایق و ماهر می دانند.

 

پیش بینی روابط شما: تصمیم گیری درباره اینکه آیا باید کسی را بهتر بشناسیم یا زیاد مزاحمش نشویم، همیشه سخت بوده است. امروز این مسئله برایتان رفع می شود. به نظر می رسد که شما در واقع انتخابی ندارید و باید با جریان رود پیش بروید. تا جایی که می توانید خوش بگذرانید.

 

پیش بینی شغل شما: امروز به مکالمه ای که با یک فرد دارید عمیق تر بنگرید. معناهای پنهانی در کلمات او وجود دارند که باید آنها را درک کنید. به مسائل سطحی نگاه نکنید. اگر سطحی نگاه کنید، قطعه مهمی از پازل را گم می کنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند

شنبه 16 اسفند 1393

روزی عالی برای بحث در مورد مشکلات عملی در روابط است. این می تواند به نحوه تقسیم هزینه ها یا تقسیم کار ربط داشته باشد. هیچیک از طرفین تقاضاهای غیرمنطقی از دیگری نمی کند. هر دو طرف می خواهند چیزی را به انجام برسانند. رابطه ای جدید که حالا شروع شده است، با افرادی مسن تر از شماست که محافظه کار و قابل اتکا است.

 

پیش بینی روابط شما: امروز شاید نتوانید در مقابل پیشنهادی که به شما می شود مقاومت کنید. شاید هزار و یک دلیل برای گریز از آن داشته باشید. قلب شما می داند که فردی که قرار است وارد زندگی تان شود، آفتاب و سعادت فراوانی با خودش می آورد.

پیش بینی شغل شما: غرایز شما امروز به هدف می زنند، پس نترسید و آنچه می دانید درست است را به زبان بیاورید. در مورد کار، در مسیر درست هستید. با اعتماد به نفس فراوان جلو بروید. اگر به دنبال شغلی هستید، زمان خوبی برای مصاحبه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها