loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 389 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

یک سبد یاس سفید تقدیم به تو بهترینم به خاطر قشنگترین روز دنیا که روز تولد توست

 

اس ام اس تبریک تولد رسمی

 


تاریخ تولد بهانه ای است تا فراموش نکنی آمدنت را

 

اس ام اس تبریک تولد ۹۲ 

 


اتل متل یه اردک
دوست دارم بی کلک
چه با پیام چه با تک
تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد خنده دار 

 

 

امشب ساقه تنهایی را وزش باد تکان خواهد داد!
و تو به دنیا خواهی آمد
تولّدت مبارک….

 

اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

 


ﺩﺭﺫﻫﻦ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﯼ ﻣﻦ
ﻣﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﮐﻮﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﭘﺮﺍﺯﺣﯿﺎﯼ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ بودن و در کنار این ابهت مردانه لوس شدن های کودکانه ی من
در ذهن زنانه ی من مرد یعنی تو محمودم
بهترین مرد دنیا تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد پدر 

 


مرد من که تو باشی زن بودن خوب است
از میان تمام مذکرهای دنیا فقط کافی است پای تو در میان باشد عشق ستوده شده ام
نمیدانی برای تو خانوم بودن چه لذتی دارد
ﺩﺭﺫﻫﻦ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﯼ ﻣﻦ….
ﻣﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻣﻦ
ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻮﺳﻪ هایی گرم ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ از عشق!

 

اس ام اس تبریک تولد  مادر

جز یکی دوتا بانک و همراه اول که بهم تبریک گفتن
خودمم تولدم یادم بود
تولدم مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد جدید 


یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد….
بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک دوست من!

 

اس ام اس تبریک تولد دوست 

 

 

زیبا تولدم گذشت اما نیامدی
حتی نیامدی بگی چرا به دنیا امدی

 

اس ام اس تبریک تولد زیبا 

 


عمرت به بلندای آفتاب گرمابخش وجود خانواده ات باد تولدت مبارک
 

 

اس ام اس تبریک تولد ۹۳ 

 


داره بارون میاد خوب که نگاه کردم
هوا که ابری نبود….
اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن
آخه یکی ازشون کم شده
مهربون ترین تولدت مبارک!

 

اس ام اس تبریک تولد  کوتاه


تورا اینگونه به یاد دارم با چشمانی پر از مهر با قلبی اکنده از امید با دستانی از جنس وفا تورا با عشق به یاد دارم تورا نه از میان مردم بلکه تورا از اسمان؛ تو را فرشته به یاد دارم سالروز زمینی شدنت مبارک فرشته مهربانم (جوجو من)
 

 

اس ام اس تبریک تولد روز 

 


هر روز برایت رویایی باشد در دسن نه دوردست
عشقی باشد در دل نه در سر….
و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی!
تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد خنده دار 

 


حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم تولدت مبارک عزیزم

 

اس ام اس تبریک تولد  عاشقانه

 


تو که جوون منی عمر منی کویرم و انگار که بارون منی همسر عزیزم تولدت مبارک!

 

اس ام اس تبریک تولد پدر و مادر 


باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم امشب اما همه جملات فرار کرده اند همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

 

اس ام اس تبریک تولد 


زندگی مانند دوچرخه سواریست
برای حفظ تعادل باید همیشه در حرکت باشی….
روزگارت پر از موفقیت
تولدت مبارک
 

اس ام اس تبریک تولد جدید 

 

 

شب تولد منه ببین کنارمن همه
امشب نگاه تو فقط اینجا کنار من کمه
چشامو باز میبندمو شمع هارو خاموش میکنم
هرچی که بین ما گذشت امشب فراموش میکنم!
میگذره امشبم ولی من که ازت نمیگذرم….
به گریه هام نگاه نکن من از تو بی وفا ترم
تولدم مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد زیبا 

 


تبریک تولد:
مرغ و خروس و اردک تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد عاشقانه 

 


ﻭﺟﻮﺩ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﻫﺪﯾﻪ ﯼ ﮔﺮﺍﻧﺒﻬﺎﯾﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺮﺍ ﻻ‌ﯾﻖ ﺁﻥ ﺩﺍﻧﺴﺖ ﻭ ﻫﺪﯾﻪ ﯼ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﺎﺯﻧﯿﻦ ﻗﻠﺐ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﻣﯿﺘﭙﺪ
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻭ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﺍﺯ ﺗﻪ ﻗﻠﺐ ﻟﻤﺲ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﻭ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻣﯿﮕﻢ

 

اس ام اس تبریک تولد ۹۳ 

 

 

همه ی بهشت من شده شنیدین طنین دل نواز ضربان قلبت
تولدت مبارک ای بهشت جاویدان من

 

اس ام اس تبریک تولد ۹۲ 

 

 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق!
خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم….
تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد ۲۰۱۴ 

 


امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم!
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی
تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد روز 

 


وتو
در هیاهو
چه شادمانه اخرین شمع را فوت کردی!
ومن
در سکوت
چه عاشقانه گفتم :تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد رسمی 

 

 
تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه
عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه

 

اس ام اس تبریک تولد  دوست


تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد
آن را به تو تقدیم میکنم
تولدت مبارک عزیزم

 

اس ام اس تبریک تولد پدر و مادر 


گلهای بهشت سایبانت یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ پر از گلهای نرگس تقدیم به قلب مهربانت
تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد جدید   

 


تقدیم به کسیکه شکفتن هیچ گلی
زیباتر از لبخند او نیست
جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر!
کردن به تو و به یاد آوردن تمام خوبیهایت است
سالروز تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد ۹۳  

 


من شهریوری
کاربرد ریاضی روی آدمارو
خوب بلدم همون جوری
که خودم به توان رسوندمت….
خودمم بلدم ببرمت زیر رادیکال
عاشقانه تبریک تولد

 

اس ام اس تبریک تولد  عاشقانه  

 


امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود!
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من دادی
تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد رسمی   

 


سو سوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست
آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی
تنها ستاره آسمان دلم تولدت مبارک….

 

اس ام اس تبریک تولد  دوست  

 


یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد….
تولدت مبارک عقشم

 

اس ام اس تبریک تولد  پدر  

 


روز تولدتو میلاد عشق پاکه
برای شکر ای روز پیشانیم به خاکه!

 

اس ام اس تبریک تولد  مادر  

 


وقتی به دنیا اومدی فرشته ها گریه میکردند چون یکی ازشون کم شده بود
عزیزترینم تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد خنده دار   

 


بازم شده تولد  تولده یه اسکل
دست بزنید براش چون  تازه شده یه شاسکول
تولدت مبارک….

 

اس ام اس تبریک تولد زیبا   

 


چه لطیف است حس آغازی دوباره
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز
روز میلاد
روز تو
روزی که تو آغاز شدی….
تولدتون و تولدم مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد  2014  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها