loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 179 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

جملات عاشقانه و زیبا سری جدید

میترســـم روزی بچم بگه :

“مامان، جوون بودی عاشــــق کی بودی !؟ “

اونوقت من اســـــــم کسـی رو بیارم که باباش نیست . . . !
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
دستی نباشد
هم قد تنهایی تو …!!!
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
میگفتی سیگار نکش، زودتر میمیری
نمیدونستی که بعد رفتنت
روزی دو “بسته” میمیرم…
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
عشـــــــــقو باید بـــــــــاور کرد..

بوســــــــــــه رو باید حس کرد..

احســــــــــاسو باید لمس کرد..

امـــــــــــــــــــا…

دوست داشــــــــتن رو باید ثابـــت کـــــــــرد !
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
عــاشقــانـه هــایـم
تــمـامـی نــدارنــد !
وقــتـی تــــــ ـــــو
بــــــــــــــهـتـریـن
“اتــــــفـاق”زنــدگـی ام هستی
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
جون؟

چیه؟

فکر کردی حرفی، جکی، چیزی برات دارم؟

نه عزیزم. نه حرفی دارم، نه جکی، نه چیزی

ولی تا دلت بخواد دوست دارم
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
مــیــدونم !
کــــار داری !
ســَرَت شـــلوغه !
مــیــــدونم!
امــا اینکـــه موقع خـــواب
روی تخـــتت … چند ثانیه …
فقط لحــظه ای بــه ذهــنت خـــطور کنه
کـــه یکی جــایی … کـــسی … روی تخــتش …موقع خــوابـــش …
واس خاطر “تـــــــــو” اشـــک مــــی ریزه !
همیـــن هــم بــرا مـــن کــافیه !
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
تو نباشی…

نه آسمان به زمین میرسد

و نه زمین از حرکت می ایستد!!

فقط بر کتابهای نخوانده ام…

شعرهای دفترم،

افکار پریشانم،،

اشکهای چشمانم,,

و زخم های دلم اضافه میشود!
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
دلـــم یک شــب ِآروم میخــــواد … بــا آهنگــــی رومــــــانتیک…
چنــــد تا شمــــــع … و یک عالمــــــه تــــو…
که بــه دنیــــا بگـــــــم … خــــداحـــــافـــــــظ …
دنیــای مــن کســــی ست…
که در آغـــــوشش جــان میدهــــم…
یعنـــی « تــــــــــ♥ــــــو »
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
عاشقانه با من باش
عشق فقط کنار هم بودن نیست
عشق فقط حرف عاشقانه نیست
عشق فقط ظاهر نیست
عاشق که باشی
حتی اگر نباشم
تو عاشقانه با منی
عشق یعنی من و تو ….

ماورای تمام فاصله ها
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
برای پیری …
عصا نمی خواهم..
تو را می خواهم..
عصایم باش …
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
وقتی یکیو دوست داری…

ناخودآگاه از بقیه آدمایی که دورت هستن فاصله می گیری…

آخرش یه جایی به خودت میای می بینی…

نه اون آدما واست موندن نه اون یه نفر….!!!
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
باران امسال را من به عهده گرفته ام
آنقدر بغض در گلویم تلنبار شده

و اشک درون چشمانم در کمین نشسته که فکر کنم
پر باران ترین پاییز روزگار را من رقم بزنم . . . !
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
“من و تو “خیلی کارها به دنیا بدهکاریم…!
مثل یک عکس دو نفره…
یا چرخ زدن بی دلیل در خیابان…
یا بستنی خوردن در یک روز برفی…!
حتی….
چاپ کردن عکس دو نفره…

مریض شدن و گلودرد به خاطر بستنی روز برفی…!
بیبن…!
من و تو خیلی کار داریم…
من و تو حتی اشناییمان را به دنیا بدهکاریم…
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
عاشقانه هایم را سرودم
و تو هرگز نخواندی و نخواهی خواند…
اینجا شب من کوتا ست
باور کرده ام
بی تو آسمان ابریست . . .
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
گفته باشم …

من درد میکشم اما تو چشمهایت را ببند،

سخت است بدانم میبینی

و بی خیالی …

تویی که روزگاری برایم درمان بودی ..
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
دلــم یــک رمــان می خــواهد…

اولــش “مـــن” و “تـــــو” بـاشیــم…

آخــرش “مـــــا”…
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
عشـــــق تــــــــو…

تنهــــا سرمـــایــــه ی…

زندگى مـــنه…
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
نمی بخشمت

بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی

و بخاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
اگر کسی را یافتید که حاضر بود برای

حفظ رابطه تان از بدترین شرایط عبور کند ،

هرگز عشقش را دست کم نگیرید !
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
چرا با آنکه میدانم
نصیب من نخواهی شد
چنان با تار و پود دل
برایت خانه میسازم؟؟؟؟؟
همین امروز یا فردا
تو را از دست خواهم داد
چگونه بگذرم از تو
بگویم هر چه بادا باد ؟؟؟!!!!!
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
خاطرات خیلی عجیبن

گاهی اوقات می خندیم
به روزایی که گریه می کردیم

گاهی گریه می کنیم به
یاد روز هایی که می خندیدیم…
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
بهانه هم اگر میگیری بهانه مرا بگیر
من تمام خواستن را وجب کردم
هیچکس…
هیچکس به اندازه من

عاشق تـو و بهانه هایت نیست…
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
ﻫﻤﭽﻮﻥ ﻗﻄﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﻭﺩﺵ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩﺩ
ﻣﻦ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ، ﺍﻣّﺎ ﺩﻟﻢ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺸﺖ
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
شعرهایم را میخوانی…

و میگویی روان پریش شده ام !

پیچیده است …

قبول …

اما من فقط چشمهای تو را مینویسم …

تو ساده تر نگاه کن …
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
برفــــــ باشد !
باران ..
یا آفتاب ..
چتر نم خواهم !
بگو معنی لغات را …
از نــو بنویسنـــــــد ..!
” امنیت ”
حصار دست های تــوست . . .
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
هیچ وقت در زندگی این دو را ابراز نکنید.
نخست انچه که نیستید
دوم همه ی انچه که هستید
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
پشتـــــ این چشمـــ ها …
ابرها درگــــیرند …
و منـــــ …
کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ …
در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ …
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
نمی دانم چرا هر چه عاشق و عاشق تر می شوم…

ترسوتر و ترسوتر هم می شوم…

شاید دلیلش ترس از روزیست که تو را از دست بدهم…

ترس از زمانیست که برایت بهترین نباشم…

ترس از لحظه ایست که دیگر دوستم نداشته باشی…
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
خوب که فکر می کنم …

می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار …

بیشتر میچسبد …

تـــــا …

عاشقانه های این عاشق های تو خالی !
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
وای که چه لذتی داره ؛

اونی که با همه وجودت دوسش داری
یهویی صدات کنه
عشقم ….

عاشقـــــتم
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست

گاه سکوت است و گاه نگــــــاه …

غـــــریبه !

این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم

در چشمهای یکدیگــر نگــــاه کنیم ..
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
هـــــوا دارد سرد می شود . . .

خوش به حـــــال آنـــــهایی که . . .

این روزها غـــــرق در گرم تـــــرین آغـــــوش هایـــــند
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
مـن تنــها . . .

مخلوق خـدا هسـتم کــه …

روز مـرگم را مـی دانــم . . .!

کـافـی است . .

” تـــــــ♥ــــــو ” نباشی . . .

آن وقت . . .
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
شنیده بودم ” پـــا “، ” قــلب دوم ” است

امّا باور نداشتــــــــم
تا آن زمــــان که فهمیــــدم
وقتـــــی دل مانـــدن ندارم …
پای ایســــتادن هــــــــــم نیست …!!!
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
سر به گوش من بگذار و بگو : دوستت دارم ؟!!!

از چه می ترسی…؟

فردا دوباره می توانی انکار کنی…
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
کاش میشد زندگیت وبرداری
یه خط بکشی روش
بعدش مچاله اش کنی بندازی سطل اشغال
.
.
.
پیامک عاشقانه و احساسی جدید
sms love
.
.
.
چه کسی میداند امروز چندبار فرو ریختم …
از دیـــدن کسیـــــ کـه تنــــها
لبــــاسش شبیـــه لباسـ تو بـود …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها