loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 205 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه کوتاه سری جدید

 

بودنه آن هایى که بودنشان را با عشق میخواهم زمین را برایم زیباتر میکند...
همیشه باش "عشق من"
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید
Sms love
.
.
.
هــــــیچی تو دنیـــــــا ..
به اندازه بغل محکم و عاشقانه..
کـــسی کــه دوســــتش داری ..
به آدم آرامــــش و امنـــیت نمیــده !!
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید
Sms love
.
.
.
اگه خورشید میدونست زندگی ادمابه اون بستگی داره اگه نباشه ماهم نیستیم بازم غروب میکرد
.
.
.
ادما اگه بدونن بهشون نیاز داریم قاطی میکنن
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید
Sms love
.
.
.
باغ گل پژمرده کردی ، رو ز کس در هم نکش
من هم از غیرت گذشتم گو تماشایت کنند
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید
Sms love
.
.
.
آشوب ِ جهان و جنگ دنیا به کنار
بحران ندیدن تو را من چه کنم؟
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید
Sms love
.
.
.
و غم انگیز ترین لحظه ی عمر من ،
چند سال بغض سنگین گلویم بود که صادقانه ،
خنده ی احمقانه ی تو سنگین ترش می کرد...
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید
Sms love
.
.
.
روزهای بعدازتورا هرگز نخواهم شمرد....
تاهمیشه بگویم:
......همین دیروز بود......!!!!!
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه سری جدید
Sms love
.
.
.
❤ خـــراب شــود
کــافه ای که عــطرت را
سِـــرو می کنــد " هنــوز "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها