loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 362 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

متن های عاشقانه و زیبا 94

 

می خواهمت …

این خلاصه تمام حرف های عاشقانه دنیاست
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
لحظه لحظه در دلم ‏عشق‬ تو غوغا می کند

کی خدا رحمی به حال این دل ما می کند
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
(پای) رفته را میتوانیم برگردانیم

اما ‫‏دل‬ رفته را هرگز
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
آرام باش ‫‏دل‬ من،

دیگر تو را به هیچكس نمیدهم
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
عشق یعنی …

خونه پر از نشونه های یه مرد/زن باشه
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
دانی که دلم چه از خدا می خواهد؟

بی پرده بگویمت “تو” را می خواهد
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
عشق‬

ادعا سرش نشد ،،،
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
بهترینها را نباید‬ دید و حتی لمس كرد

باید آنها را میان ‫‏قلب‬ خود احساس كرد
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
صندلی کنار صندلی ام بگذار…

همنشینی با تــــــــــو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها…
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
“وابستـگـے”

بِہ کَسے کِہ مُطعلـق بِہ تو نیـــسـ

یـَعنے مَرگــ تَدریجے
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
منم ، درختی که برگ هایش را ریخت

تا تــــو ، ماه را از میان شاخه هایش تماشا کنی …
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
سیل دریا دیده هرگز برنمیگردد به جوی

نیست ممکن هرکه عاشق شد دگر عاقل شود
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
کابـــــــوس یــــعنی:

خوابـــــی که “تــــــــو”در آن نباشــــی!
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
شب است و هوا منتظر باران است

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من

ماه پیشانی من دلبر بارانی من
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
مهم نیست چقدر طول بکشد

عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد …
.
.
.
جملات عاشقانه زیبا و جدید 94
sms asheghaneh
.
.
.
من و تــــــــو

برای رسیدن به هم

هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها