loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 192 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

جدیدترین جملات و اس ام اس های عاشقانه 94


من و تــــــــو
برای رسیدن به هم
هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه ...!!!
.
.
.
جدیدترین جملات و اس ام اس های عاشقانه 94
sms love 94
.
.
.
دیوانه ای را گفتند:چه خواهی از خدای خویش؟
دیوانه گفت:عقل سالم خواهم تا برای عشقم دوباره دیوانه شوم....
.
.
.
جدیدترین جملات و اس ام اس های عاشقانه 94
sms love 94
.
.
.
مهم نیست
چقدر
طول بکشد.
عشق واقعی
همیشه ارزش
انتظار را دارد…!!
.
.
.
جدیدترین جملات و اس ام اس های عاشقانه 94
sms love 94
.
.
.
این اولین زمستونه که دارمت
خیابونا قراره زیبا بشه
باید یه پالتو بخرم ک توی جیبش
دستای مردونه تو هم جا بشه ^_^
.
.
.
جدیدترین جملات و اس ام اس های عاشقانه 94
sms love 94
.
.
.
شب است و هوا منتظر باران است،
وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است،
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من،
ماه پیشانی من دلبر بارانی من........
.
.
.
جدیدترین جملات و اس ام اس های عاشقانه 94
sms love 94
.
.
.
مـن اگـر عـاشـقانه مـی نـویسم
نـه عـاشـقـم ، نـه مـعشوقِ کـسی !
فـقـط مـی نـویسم تـا عـشق یـاد قـلبم بـمانـد ...
در ایــن ژرفـای دل کنـدن هـا و عـادت هـا و هــوس ها
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم !
هـمیــن ...
.
.
.
جدیدترین جملات و اس ام اس های عاشقانه 94
sms love 94
.
.
.
عشق یعنی...
خونه پر از نشونه های یه مرررد باشه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها