loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 185 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

اس ام اس های جدید و عاشقانه 94

رنج دوری یاد خوبان کار ماست …
یک پیام هم حکم دیدار ماست
این نفس فردا نمی اید به دست
پس به شادی بگذرانش تا که هست
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت
که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف
و من از دور ببینم که پر از لبخند است :
چشم و دنیا و دلت !
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
لـب‌ هایـت را با بـوسه‌ ای می‌بـندم
بـاور کـُن بـوسه نمی‌فـهمد , آزادی بـیان یـعنی چـه …
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
تمام دنیا را گشته ام
کنار تو اما ، دنیای دیگریست !
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
دنیا خیال تو نیست اما بیرون از خیال تو هم دیگر دنیا برای من نیست !
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
بی کلام اینجا باش
بودنت با دل من ، بی صدا هم زیباست !
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
یا تو را باید دوست داشت
یا باید تو را دوست داشت
شرط سومی ندارد احوالات من …
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
تو که می‌خندی ، اشتهای لبانم به بوسه باز می شود !
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
من با همه فرق دارم
چون من تــــــــو را دارم …
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
تو همانی که دلم لک زده لبخندش را / او که که هرگز نتوان یافت همانندش را
منم ان شیخ سیه رو که در اخر عمر / لای موهای تو گم کرده خداوندش را
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
اُسکُل ها نشسته اند در شورای امنیت
و زرت و زرت قطعنامه صادر می کنند؛
غافل از این که تمام سلاح های کشتار جمعی در آن دو تیلۀ رنگیِ چشم هایِ توست …!
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند

”همه چیز” زیر سر من است…
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
کاش می شد تا افق پرواز کرد
حل مشکل را به عشق آغاز کرد
کاش می شد شعرماندن را سرود
با ظهورت یک غزل اعجاز کرد
کاش می شد لحظه های عشق را
بی ریا و با نگاه ابراز کرد …
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد
آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد
دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه
چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد !
.
.
.
اس ام اس های جدید و عاشقانه 94
sms love 1394
.
.
.
وقتی کنارمی ، جایی برای هیچ شتابی نیست
مقصد همین حضور من و توست !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها