loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 473 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

 

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است :

چشم و دنیا و دلت !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
یا تو را باید دوست داشت

یا باید تو را دوست داشت

شرط سومی ندارد احوالات من …
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
میگویند زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار

کاش میدانستند که تو یک نفر نیستی ، تو یک “دنیایی” …
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
جای مرا خالی کن ، کنار مهربانیت !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
تو که می‌خندی

اشتهای لبانم به بوسه باز می شود !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
ببین چقدر در هم حل شده ایم ؟

تو قهوه میخوری ، من خوابم نمی برد !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
تمام دنیا را گشته ام

کنار تو اما ، دنیای دیگریست !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
چقدر به آغوشت وسوسه بدهکارم !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
اولین ها مهم نیستن

این موندنی ها هستن که مهم اند و تو ماندنی ترینی !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
دنیا خیال تو نیست

اما بیرون از خیال تو هم دیگر دنیا برای من نیست !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
سر و ته این حرفها را که بزنم

باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد

بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
بی کلام اینجا باش

بودنت با دل من ، بی صدا هم زیباست !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
پیامک عاشقانه
.
.
.
دو کلام حرف حساب باهات دارم :

” دوست دارم ”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها