loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 186 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جملات عاشقانه زیبا | پیامک عاشقانه


چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی

جهانی عشق در من آفریدی

دریغا، با غروب نابهنگام

مرا در دام ظلمت ها کشیدی
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان !؟

بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
دیروز اومده بود دیدنم

با یه شاخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوش رو داشتم

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ، ولی من فقط نگاش کردم

وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
دیروز تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم

امروز هر چه می گردم خودم را پیدا نمی کنم
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
بغض کن اما نبار

خشک شو اما نریز

دیر کن اما بیا
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
این اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم

چون می دونم اسمم روی صفحه گوشیت افتاده

حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی

و این یک ثانیه برای من یک دنیاست
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
شوقی که چو گل دل شکفاند، عشق است

ذهنی که رموز عشق داند، عشق است

مهری که تو را از تو رهاند، عشق است

لطفی که تو را بدو رساند، عشق است
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
از خود خانه و کاشانه ای ندارم

اما در عمق آرزوی من این است

که در دل تو خانه ای داشته باشم

به مساحت یک قلب . . .
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
شبی پر کن از بوسه ها ساغرم

به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش

که فردا نیابند خاکسترم
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود

گاهی تمام من به تو تبدیل می شود
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
آن گاه که نگاه کردن به عقب حاصلی

جز شکست به دنبال ندارد و در آن هنگام که

از نگاه کردنبه جلو واهمه داری می توانی به یکی از دو طرف نگاه کنی

تا ببینی بهترین دوستت آن جا کنارت ایستاده . . .
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
عاشقی را از قلیان باید آموخت

آتشی بر سر ، آهی ز دل و اشکی ز دامن دارد
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
سخت است که دور از رخ دلدار بمیرم

از حسرت گل در صف گلزار بمیرم

درد است مرا ، کز غم هجران تو دلبر

باشی تو طبیب و من بیمار بمیرم
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.گل های بهشت سایبانت

یک دسته ستاره ارمغانت

یک باغ از گلهای نرگس

تقدیم وجود مهربانت
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو

تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو

یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود

می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
دستم از دستت جداست

این تمام ماجراست

دلخوشم شاید بیایی

فردا هم روز خداست
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود

جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
تو شعر و شور باران شمالی

دل انگیزی سراپا شور و حالی

به شالیزار قلبم باش باران

که می سوزد دلم از خشکسالی
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
در فراغت این دل من پیر شد

بله ای گو این دلم تبخیر شد

بر سرم دستی کشید آرام گفت

باز طفلک قرص هایش دیرشد
.
.
.
اسمس جدید عاشقانه سری 1394
sms asheghaneh
.
.
.
گفتم که فراق را نبینم

دیدم آمد به سرم از آنچه می ترسیدم

نوحی به هزار سال یک طوفان دید

من نوح نیم و هزار طوفان دیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها