loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 425 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فال روزانه پنجشنبه 1394/2/17

 

فال روزانه فروردین

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

یک تماس تلفنی شما را از مشکلاتی در منزل آگاه می کند که شما باید شخصاً به آنها رسیدگی کنید. این چیزی نیست که نگرانش باشید، فقط باید توجه همه را به سمت دیگری جلب کنید. شاید فقط یک وسیله خانگی خراب شده باشد. آن را درست کنید تا همه سر کارشان برگردند. در محل کار با کسی برخورد مستقیم دارید و راهی برای اجتناب از آن نیست. این فرد با شما طوری صحبت می کند که به نحوی شما را گیج کند. گول او را نخورید و از مسیر اصلی خارج نشوید. به موضوع جاری بپردازید. امروز در رابطه خود متوجه می شوید که چرا گاهی در نه گفتن به نزدیکان خود و حتی عشقتان مشکل دارید. این نشانه صداقت عاطفی شماست نه تأثیرگذاری بر طرفتان. غیرممکن است که بتوانید همه را راضی نگه دارید. ولی حداقل می توانید با خودتان احساس راحتی کنید.

 

فال روزانه اردیبهشت

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی شما امروز از راه دوری تماس می گیرد و شاید بخواهد به دیدنتان بیاید. شاید الان برایتان مقدور نباشد که مهمان بپذیرید و نمی دانید با آمدنش موافقت کنید یا خیر. در نهایت تصمیمتان را می گیرید چون این فرد برایتان بسیار مهم است و خیلی دوست دارید او را ببینید. قبل از بله یا خیر گفتن خوب فکر کنید. امروز در محل کار شرایط برای کار کردن شما مناسب نیست و نمی توانید وظایفتان را انجام دهید. بپرسید که آیا می توانید این کارها را در خارج از آنجا انجام دهید. یک چاره دیگر بیابید. اگر امروز با عشقتان مشکل دارید، شاید زیاد متوجه نبوده اید که برای او واقعاً چه اتفاقی افتاده است. امروز باید سعی کنید که نیازهای او را شناسایی کنید. کورکورانه جلو رفتن نتیجه بخش نیست.

 

فال روزانه خرداد

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

کاغذبازی مالی امروز شما را سر در گم می کند. شاید چارچوب فکری شما در حال حاضر درست نباشد، پس اگر کارتان ضروری نیست، یکی دو روز صبر کنید. اگر لازم است که حتماً و فوراً به آن رسیدگی کنید، خجالت نکشید و مشورت بگیرید. بعداً از این کارتان خوشحال خواهید شد. از زوایای مختلف حمایت فراوانی دریافت می کنید و این شما را تشویق می کند که در مسیر حرفه ای خود ترقی زیادی بکنید. شما در مسیری مارپیچ رو به بالا هستید، پس هدف تان را گم نکنید. در این مسیر شما حمایت بیشتری دریافت می کنید. امروز شاید همون روزی باشد که شما کمک لازم برای گسترش گزینه های خود را دریافت می کنید. اگر اخیراً پژمرده و ناراحت بودید، و فکر می کردید نمی توانید شریک زندگی تان را پیدا کنید، امروز روز شماست. بالاخره رویداد یا مناسبتی پیش می آید که خوشحالتان می کند. وقتی در میان دوستان هستید، به شما خوش می گذرد.

 

فال روزانه تیر

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

شما و عشقتان امروز در فضای عجیبی قرار می گیرید. آگاهی فکری شما با تردیدهای عاطفی تان درگیر است. ارتباطات شما مبهم می شود و دیگران حرف های شما را سوء تعبیر می کنند. پس کلمات خود را با دقت انتخاب کنید. رابطه شما باید امروز را دوام بیاورد، ولی اگر مراقب نباشید درک شما از یکدیگر مخدوش می شود. در محل کار حس می کنید بین شما و دیگران اصطکاک وجود دارد. این اجتناب ناپذیر است. خبر خوب این است که این اصطکاک باعث می شود که در کارتان پیشرفت کنید. زیرا باعث می شود که بیش از آنچه فکر می کردید به انجام برسانید.

 

فال روزانه مرداد

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

حس ششم شما امروز در بالاترین سطح کارایی خود است، ولی نمی توانید معنای اثرات روانی که دریافت می کنید را دریابید. عواطف، تصاویر و نمادهایی که از دیگران برداشت می کنید، کمی مبهم است و به راحتی سوءتعبیر می شود. این از اهمیت بالایی برخوردار است. آنها را یادداشت کنید و روزی یک بار نگاهی به آنها بیندازید. باید بتوانید معنای آنها را درک کنید. گفتگویی که بعد از مشاجره ای صورت می گیرد ممکن است تبدیل به رابطه ای عمیق شود. فردی که امروز ملاقات می کنید شاید کمی آزارتان دهد، ولی وقتی با او صحبت عمیقی می کنید، متوجه می شوید که این خصلت او سطحی است. بر خلاف ظاهرش، او کسی است که شما منتظرش بودید.

 

فال روزانه شهریور

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

انرژی خلاقانه امروز بالاست، ولی شما قادر نیستید که از آن به نحو دلخواه استفاده کنید. شاید پروژه ای ندارید که روی آن کار کنید. ایده هایی به ذهنتان می رسد، ولی نمی دانید با آنها چه کنید. شاید بهتر باشد آنها را یادداشت کنید. این یادداشت برداری باعث می شود که درهای بسته به رویتان باز شوند. حداقل افکارتان را روز دیگری بررسی می کنید. قبل از هر اقدام بزرگی خوب فکر کنید و مشورت بگیرید. امروز رابطه شما وارد فاز دراماتیکی می شود. با آنکه هدف هر دوی شما یکی است، ولی ایده ها و نظرات متفاوتی درباره نحوه رسیدن به آن دارید و مشکل تان همینجاست. باید با منطق در مورد آن حرف بزنید.

 

فال روزانه مهر

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

یکی از اعضای خانواده کم کم از شما دور می شود. این فرد در بحران عاطفی قرار دارد و نمی تواند در حال حاضر به شما اعتماد کند. شاید به او فشار بیاورید، ولی این اشتباه است. به او فرصت بدهید تا در زمان مناسب مشکلاتش را با شما در میان بگذارد. گاهی لازم است که مشکلاتمان را خودمان حل کنیم. صبور باشید. انرژی امروز برای رابطه شما جالب و هیجان انگیز است. اگر شما و عشقتان دوره کسل کننده ای را می گذرانید، به کمی ماجرا نیاز دارید. باید با صداقت در مورد آنچه هر یک می خواهید حرف بزنید. در محل کار یکی از مافوق های شما احتمالاً شما را در جمع خجالت زده می کند. بعداً این فرد را کنار بکشید و برایش توضیح دهید که این نمایش او اصلاً درست نبود.

 

فال روزانه آبان

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

شاید امروز تماس های تلفنی عجیبی دریافت کنید. شاید کسی زنگ بزند و قطع کند یا شماره اشتباهی بگیرد یا دوستانی زنگ بزنند و یادشان برود چرا زنگ زده اند. ارتباطات امروز خوب پیش نمی رود. پس باید کلماتتان را درست انتخاب کنید. در غیر این صورت ممکن است اوضاع کمی پیچیده شود. در مورد رابطه شخصی تان، شاید تصمیمی که امروز می گیرید راحت ترین تصمیم عمرتان نباشد، به خصوص وقتی بحث صداقت و راستگویی در مورد احساسات تان باشد. اگر جسارت بیشتری داشته باشید، می توانید معجزه کنید. لازم نیست کارهایی که انجام می دهید استرس زا باشند، فقط باید از او بخواهید یک دفعه با شما بیرون بیاید. در محل کار مشخص است که کسی سعی می کند شما را از مسیرتان خارج کند. شاید او از شما بخواهد بیشتر از معمول کار کنید. گول او را نخورید.

 

فال روزانه آذر

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

مسائل پولی امروز برایتان مهم می شوند. مثل همیشه اهل عمل نیستید. این باعث می شود که مضطرب و عصبانی شوید، ولی باز هم کاملاً می توانید به امور مالی خود رسیدگی کنید. نگران نشوید. این ابهام تا فردا محو می شود. کمی کمک بگیرید و اگر نگرانی های شما زیاد ضروری نیستند، یکی دو روز صبر کنید. به خودتان استراحت بدهید. در محل کار شما قدرت و اراده انجام کاری با ایمان کامل را دارید و مهارت های ارتباطی و فصاحت کلام شما برای رساندن منظورتان قوی است. این ترکیب حتماً به دردتان می خورد. در گفتن آنچه باید به عشقتان بگویید هم اراده و جسارت کافی دارید. حتماً احساسات خود را به وضوح برایش بگویید، اینها چیزهایی نیستند که از گفتن شان خجالت بکشید.

 

فال روزانه دی

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

شاید با شریکی وسط پروژه خلاقانه هیجان انگیزی باشید و از پیشرفت کار اضطراب داشته باشید. امروز حس می کنید حواستان پرت است و نمی توانید روی کارتان تمرکز کنید. ناراحت نشوید. این چیزها پیش می آیند. صبور باشید و تا فردا صبر کنید. فردا همه چیز دوباره سرعت می گیرد. در محل کار بیقراری وجود دارد و نمی توانید کارتان را انجام دهید و پیش ببرید. بجای تمرکز کردن، شما از این شاخه به آن شاخه می پرید و هیچ کاری را تمام نمی کنید. سعی کنید دائماً نفس عمیق بکشید. عشقتان شما را به مکان های جالب و هیجان انگیزی می برد. نه تنها باید خودتان را آماده ماجراجویی کنید، بلکه باید آماده سفر عاطفی و هیجان انگیزی هم باشید. میزان اعتبار شما در همه سطوح به حداکثر می رسد.

 

فال روزانه بهمن

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

اگر برنامه ریزی کرده بودید که امروز را به فکر کردن اختصاص دهید، باید همین کار را بکنید. چارچوب ذهنی شما امروز عالی است. الهام هنری هم ممکن است به شما برسد. هر نوع تمرین و ورزشی اندورفین (هورمون آرامبخشی که توسط مغز ترشح می شود) لازم را برایتان به گردش می اندازد. ولی انتظار نداشته باشید که کار عملی انجام شود. امروز آنهایی که سعی می کنند شما را کنترل کنند متوجه اشتباهشان می شوند. اعتماد به نفس داشته باشید و نگذارید دیگران دست بالا بگیرند. زیرا می دانید که حق با شماست. عقب نشینی نکنید، حتی اگر فشار روی شما زیاد بود. از عشقتان امروز سوالاتی می کنید و جواب هایش را تحلیل می کنید. او احتمالاً در مورد موضوعی منظورتان را اشتباه فهمیده است و شما باید این مسئله را درست کنید. سعی کنید تظاهر نکنید.

 

فال روزانه اسفند

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

ارتباطات شما با دوستان و آشنایان امروز به عوامل عاطفی محدود می شود. شما به نظرات تصادفی و کاملاً معصومانه واکنش افراطی نشان می دهید. در نتیجه سر هیچ و پوچ دعوا می کنید و فشار خون و استرستان بالا می رود. امروز باید قبل از هر حرفی دوبار فکر کنید. نیروهای تشخیصی شما امروز به دردتان می خورند. کنترل موقعیت ها را بدست بگیرید. شما انرژی آن را دارید فقط باید تمرکز داشته باشید. می گویند عمل کردن بالاتر از حرف زدن است. امروز زبان بدن شما نشان می دهد که آیا می خواهید با کسی آشنا شوید یا به دلایل شخصی تظاهر می کنید که کاملاً به او بی اعتنا هستید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها