loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 211 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

جملات عاشقانه | دلتنگی | احساسی

 

دلگیرم از تمام الفبای بی کسی

به خصوص این پنج حرف : ف  ا  ص  ل  ه
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
می دونی مترسک به کلاغ چی گفت؟

گفت: هر چی می خوای نوک بزن ولی تنهام نذار
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت بی آنکه ذره ای به یادم باشی !!!
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
صد دفعه گفتم لباساتو جلوم تکون نده

دکتر گفته به گرد گلها حساسیت دارم !!!
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
زندگی آن قدر ابدی نیست که بتوان مهربان بودن را به فردا انداخت
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
قدر یاران قدیمی را بدان ای نازنین !

فرش های کهنه را مردم گران تر می خرند !!!
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
غزل غزل بیاد تو

قدم قدم فدای تو

نفس نفس برای تو

منم همش بیاد تو
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
دوباره فال حافظ می گیرم

دوباره توی فالمی

همیشه در خیالتم

اگر چه بی خیالمی
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
نفس بده که برایت نفس نفس بزنم

نفس به جز تو نخواهم برای کس بزنم

مرا اسیر خودت کرده ای دعایی کن

که آخرین نفسم در این قفس بزنم
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
کاش میشد قصه رفتن را وقت گفتن بی صدا تغییر داد

کاش میشد سرنوشت خویش را خود نوشت و بر کف تقدیر داد
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
خدایا

آنکه در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت

خواهشی دارم تو در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نذار
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
بی ” تــو ”
هر شب
از خوابهایـم
صدای گریه می آید ..!
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
دلــــم یــــک دیــدار غیــــر منتظــــره می خواهــــد …

مــــن باشـم و یـک دنیــــا تــــو … ♥ ♥
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
خــــــواســتـــــــن ….

تـــــــوانــــستـــن نیــــــسـت !

هــر چــقــــــــدر فــــــراموش کــــردنِ تـــو را خــــواستــــــم ….

نـــــــتـــــوانـســتــــــــــم … !!!
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
در سکوتم تو همیشه حاضرى و من همیشه به یادت سرشار از سکوتم!
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
تو اگر بی خبر از قلب پریشان منی / با همه بی خبری ، هم نفس و جان منی
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
میدونی توی دنیا کی عشق منه؟ نه عزیزم! تو نیستی!

عشق من خداست چون گلی مثل تو بهم داده!
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
میگویند :
به زن نباید بال و پر داد ؛
میپرد !
اما ….
زنان فقط پرواز های عاشقانه را دوست دارند ،
بی دلیل نمیپرند …
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
عشق اگه عشق باشه …
پسوورد فیسبوکم که سهله…
قسمتِ کِرِم دارِ بیسکوئیتمم بهش میدم…. D:
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
وقتی یه دختر به خاطر یه پسر اشک میریزه ینی واقعن عاشقش ِ ، اما
وقتی یه پسر به خاطر یه دختر اشک بریزه ینی هیچ وقت دیگه نمیتوونه دختر دیگه ای رو مثل اون دووس داشته باشه !
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
خراب اون چشاتم عاشق اون صداتم بادبون کشتیاتم دیونه ی نگاتم روانیه اداتم بخوای نخوای فداتم …
.
.
.
جملات عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
یادت پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر . . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
شعبده نیست

اصلن دست من نیست

چال که می افتد گونه اَت

بوسه

خودش بروز می کند . . .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
پیله کرده ام به تو !

نمی دانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
گره بزن

ازین گره های کور

که بختِ مرا به روزهای شومِ بی تقویم می بندند،

من این نحسیِ بی تو را

کجا دَر کنم؟
.
.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
sms love new
.
.
.
سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها