loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 200 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)
 ساکت الهامي، مربي صبايي ها در گفت و گو با "ورزش سه" معتقد است نبايد با توجه به شرايط دو تيم درباره اين بازي قضاوت کرد و مطمئنا هر دو تيم براي ارايه بازي حساس به ميدان مي‌روند.

مربي صبايي ها معتقد است شکست هفته گذشته‌شان به تراکتورسازي را عجيب نبوده است: تيم در حال حاضر شرايط خوبي دارد و با تمرينات مناسبي که پشت سر گذاشته مهياي ديدار با پرسپوليس شده است. باخت 4 بر دو هفته گذشته‌مان مقابل تراکتورسازي اصلا عجيب نبود و کاملا فوتبالي باختيم. بچه‌هاي ما يادشان رفته بود که بازي 90 دقيقه است. وقتي 2 بر صفر جلو افتاديم همه چيز را فراموش کردند و در چند ثانيه دو گل خورديم تا شيرازه تيم از هم بپاشد. فوتبال همين است."

الهامي ديدار اين هفته تيمش مقابل پرسپوليس را متفاوت مي‌داند: پرسپوليس هميشه نياز به برد دارد. فرقي نمي‌کند در چه بازه‌اي باشد. گاه براي قهرماني مي جنگد و پيروزي مي‌خواهد و گاهي خوب نبوده و تنها براي دل‌ هوادارانش. اين پرسپوليس شايد از نظر فني خوب نباشد اما انگيزه مضاعفي مقابل ما دارند تا نتايج گذشته‌شان را جبران کنند."

مربي صبايي‌ها ادامه داد: بازي سختي براي هر دو تيم خواهد بود و هر تيمي برنده شود سخت‌ترين امتياز فصلش را کسب کرده است.

صبا در قم هميشه مقابل پرسپوليس نتايج خوبي کسب کرده و ميزباني اين تيم نقش پررنگي داشته است، هرچند الهامي با اين قضيه مخالف است: شرايط در قم به گونه‌اي است که انگار پرسپوليس ميزبان است. فردا هم پرسپوليس ميزبان است. به هرحال به نظرم اين بازي از نظر فني بتواند همه را راضي کند.

الهامي در مورد محرومان و مصدومان تيمش هم گفت: محروم و مصدومي نداريم و کاملا براي اين ديدار آماده هستيم. مصدوميت حسن زاده هم جدي نيست و او را احتمالا در اين ديدار خواهيم داشت. فقط مي توانم اميدوار باشم تيمي که مستحق برد باشد بتواند پيروز زمين شود و ان‌شاالله همينطور است!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها