loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 747 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

استاتوس های سری جدید

--------------------------------------------------

نوشتنم را بهانه ای نیست جز گفتن این که "من" بعد از "تو"
به هیچ "او"یی اجازه ی "ما" شدن نداده ام هنوز !! مطمئن باش!!!!!
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
نتیجه اعتماد ب بعضیا یه عمر پشیمونیه
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
وقتی پایت به زندگی ام باز شد فکر میکردم "تو" همدردی... اما امروز میدانم "تو" هم دردی
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
دیگه خوش نمی گذره ... تنها خوشیم اینه که بگذره
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
من بـهمنــــی ام... از بـــدتــرین شرایــــط بهتـــرین شــرایـــطو می ســـازم... اما اگه بخــوام تو فــــاز خـــودم بمونم ، حــالا اون فـــاز هرچی که باشه؛ ... اینقــدر فــــــرو میرم که راه بـــرگشتــــو گــــم کنم. تنهــــا کسی که میتونه فـــازمــــو عوض کنه خــــودمم ... ولـــی ... وای به روزی که با خودم رو دنـــده لــــــج بیفتـــم..
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
حال همه ی ما خوب است،اما تو باور نکن...! میدانی هر قلبی دردی دارد فقط نحوه ی ابراز آن متفاوت است! برخی آن را در چشمانشان پنهان می کنند و.... برخی در لبخندشان!!!!
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
چــ " تلــخ " است: "علـآقه" ای کـ "عاנت" شوנ. . .! "عـآנتی" کـ "باور" شـوנ. . .! "باوری" کـ "خـاطره" شـوנ . . .! و "خـآطره" ای کـ "נرנ" شـوـנ . .!!!!
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
خــوبــیــامــم کــم نــبــوده
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
هیچی نمیگم. ظاهرو باطن همینیه ک میبینی حالا خوب یا بدش پای تفکر خودت اما یه نصیحت کوچولو از من ب تو هیچ وقت بخاطر جنس مخالف ، جنس موافق رو ارزون نفروش ضرر میکنی . . . . . . !ﻃﺮف ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﯾﺎﺭﻩ… ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺁﺭﻩ… ﺍﺩﻋﺎﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ..!
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
ســخــتـــ استـــ غــــرق شُدטּ ، בَر روزهـــــاےِ پُـــــر از تـِــــکـــرار ، و تفـکـراتے کـِ جُـز خستگے چـــیـــزے بــرایـــتــــ نــבارב... !
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
همدم تنهایی من تیک تیک ساعتمه
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﺼﻮﺻﯿﺎﺕ ﺧﻮﺑـــــــﻢ ﺍﯾﻨﻪ: . . . . . ﻫﺮﮐﯽ ﻣﻨــــﻮ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ،ﭘﯿﺮ ﻧﻤﯿﺸﻪ ... ﯾﺎ ﺩﻕ ﻣﺮﮔــــــﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ،ﯾﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺟَـــﻮﻭﻥ ﻣﺮﮒ ﻣﯿﺸﻪ
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
همچو عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
 در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.
از چی بگم برات؟؟؟؟؟؟
.
.
.
استاتوس سری جدید
.
.
.

مشکل از خود ماست


واسه کسی که دو 


قدم واسمون برمیداره


دو کیلومتر پیاده راه میریم

.

.

.

استاتوس سری جدید

.

.

.

هرکه شد محرم دل در حرم یار بماند و آنکه این کار ندانست در انکار بماند

.

.

.

استاتوس سری جدید

.

.

.

یه آدم معمولیم ......... اما .......... به سلامتی مامعمولیا که نه آرزوی کسی هستیم نه آویزون کسی..........!!!

.

.

.

استاتوس سری جدید

.

.

.

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد! عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد! آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه ی تلخی در آغوشت کنم اما نشد..! نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم که فراموشت کنم اما نشد!

.

.

.

استاتوس سری جدید

.

.

.

به هر قیمتی پادشاه باش حتی اگر قلمروات به اندازه عرض شانه هایت باشد!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها