loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 178 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه در

آرشیو


اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393



من بلد نیستم از عاطفه خالی باشم

بگذارید که مجنون و خیالی باشم

تو به نو بودن خود فکر کن و راحت باش

دوست دارم که قدیمی و خیالی باشم
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

من به مهر تو چنان رام شدم

که خدا می داند

من به زلف تو چنان خام شدم

که خدا میداند

من چنان جادوی این دام شدم

که خدا میداند
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

فاصله ها در عین کوتاهی

چه بلند خلق شده اند

کجاست دستی که به درازی فاصله ها باشد
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393


.
.
.

امشب هوای سوختنم ساختنی نیست

باید بمیرم و دل من ساختنی نیست

سوزم به شب و سوختنم باشد روز

دیگر دل من با نفست ساخننی نیست
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

غافل است از غم من یار نمی دانستم

دل نهاد است به اغیار نمی دانستم

همچو مجنونمو سرگشته در این ویرانه

این چنین گشته دلم زار نمیدانستم
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

دیدمت شبی به خواب و سر خوشم

وه مگر به خواب ها ببینمت
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

خوشا رها کردن  و رفتن

خوابی دیگر به مردابی دیگر

خوشا ماند ابی دیگر به ساحلی دیگر

به دریایی دیگر خوشا پر کشیدن خوشا رهایی
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

گستاخی  خیالم را ببخش

که حتی لحظه ای یادت  را رها نمی کند
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

خط عابر پیاده ندارد

دست مرا بگیر و از آن رد کن

قرار دیدار ما

هر نیمه شب

خیالت که نمی گذارد بخوابم
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

شهیدت می کنم

تا نام کوچه دلم شوی
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

عشق یعنی حسرتی در یک نگاه

عشق یعنی غربتی بی انتها

عشق یعنی فرصت اما کوتاه

عشق یعنی مرگ اما بی صدا
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

در عشق توام مرا پند چه سود

زهر آب چشیده ام ، مرا قند چه سود

گویند مرا که بند بر پایش نهید

دیوانه دل است ، پای در پند چه سود
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

دریای شورانگیز چشمانت چه زیباست

آنجا که باید دل یه دریا زد

همین جاست !
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

تو عشقی نه یه عادت

که از دل میره راحت

تو محکم کردی جاتو تو قلبم تا قیامت
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

.
.
.

دست من کوتاه

از دیدار توست

قلب من اما همیشه یاد توست
.
.
.
اس ام اس های عاشقانه جدید و نایاب 1393
SMS Asheghaneh va nab 1393

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها