loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 276 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

اس ام اس های بسیار زیبا و قشنگ

تقدیم به شما


مـا ســر تــا پــا دافــعه

شمـا همـش جـاذبـه

اینکـه تـو فـکـرِمونـے جـالبـه
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
از عارفی پرسیدند:روی نگین انگشترم چه حک کنم ک وقتی شاد شدم
 ب آن بنگرم و وقتی غمگین شدم ب آن نظر کنم؟ گفت حک کن "میگذرد"...!!
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
گاهی باید بزرگی گناه کسی را به کوچکی دلش بخشید اما نباید بزرگی دل کسی را به خاطر یک اشتباه کوچک فراموش کرد....
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
خَـستــــه کُننـــده میشــــه بَـرات هَمــــه چــــیز ,

وقتـــی روُحِــــت بـا جِـسـمِــت " اِختِـــلاف سِنــــی " داشـــــته بـاشـــه
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
بزرگترین نامردی
این است که مردی شعله های عشق را درون زنی روشن کند .
بدون آنکه قصددوست داشتنش را داشته باشد.
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
اصلا تو بگو طلاس ...

وقتى از چشم افتاد ،

ديگه قاطى آشغالاس ...
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
لقمان حکیم گفت : من سیصد سال با داروهای مختلف مردم را مداوا کردم، در این مدت طولانی به این نتیجه رسیدم ، که هیچ دارویی بهتر از محبت نیست.
کسی از او پرسید : واگر این دارو هم اثرنکرد چه؟
لقمان حکیم لخندی زد و گفت : مقدار دارو را افزایش بده.!!
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
میگن : هر وقت دلت تنگ شد برو کنار ساحل ، دریا آدم رو آروم میکنه
اما بعد فهمیدم معرفت بعضی آدما حتی دریارو هم آروم میکنه ...!
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند تا که ندانی غم چیست
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
كمي كه با خودم رو راست ميشوم؛ميفهمم كه او هنوز هم بخشي از دنيا كه نه...تمام دنياي من است...
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
رفیق رو دو جا میشه شناخت ...
1. تو جمعی که جنس مخالف حضور داشته باشه ...
2. تو جمعی که رفیقای رفیقت باشن ...
تو این دو جمع اگه تنها نموندی رفیق خوبی داری ... اگه تنها موندی بــــــــــنـــــــداز دور ...
.
.
.
اس ام اس زیبا سری جدید
.
.
.
کاش پایگاهی بنام پایگاه اهدای جوانی وجود داشت,
تا جوانیم را به کسی اهدا کنم که جوانیش را به پای من ریخت...
شرمندتم مادر.......


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها