loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 293 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)




اس ام اس تنهایی و حسرت سری جدید
sms hasrat va tanhai




نگران نباش
من میدانم چگونه
با حسرت نبودنت تا کنم
فقط برایم بنویس
هنوز میخندی

.
.
.

اس ام اس حسرت دیدار سری جدید
sms jadid

.
.
.
 
بساط کرده ام و تمام نداشته هایم را به حراج گذاشته ام
بی انصاف چانه نزن
حسرت هایم به قیمت عمرم تمام شده

.
.
.
اس ام اس حسرت گذشته سری جدید
sms hasrate gozashte

.
.
.
من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس
بند، بندم همه در حسرت یک پرواز است
من به پرواز نمی اندیشم، به تو می اندیشم
که زیباتر از اندیشه یک پرواز است
.
.
.
اس ام اس حسرت گذشته سری جدید
sms hasrate gozashte

.
.
.
چه نسل غم انگیزی هستیم
دنبال یک اتاق خالی
که موزیک گوش کنیم
و چایی بخوریم
و حسرت
همین
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.


امشب ازدفترعمرم صفحاتی خواندم، چون به نام تورسیدم لحظاتی ماندم، همه ی دفترعمرم ورقی بیش نبود، همه دردفترمن حسرت دیدارتوبود
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
عاقبت پیرم میکند یاد و خاطره ی جوانی که دلش پیر بود

هرگز طعم جوانی را در دل پیرش نچشید
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
خدا پرسید میخوری یا میبری
من گرسنه جواب دادم میخورم
چه می دانستم حسرت ها را میخورند و لذت ها را میبرند
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
عشق یعنى شب نخفتن تاسحر/ عشق یعنى سجده ها با چشم تر/عشق یعنى سربه دار آویختن/عشق یعنى اشک حسرت ریختن/عشق یعنى سوختن یاساختن/عشق یعنى زندگى را باختن
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
همه در حسرت یک پروازند من به پرواز نمی اندیشم به تو می اندیشم که تو زیبا تر از اندیشه هر پروازی
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
یکی در آرزوی دیدن توست
یکی در حسرت بوسیدن توست
ولی من ساده و بی ادعایم
تمام هستیم خندیدن توست
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
زندگی یعنی نخواسته به دنیا آمدن مخفیانه گریستن و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمی پذیرد سوختن
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
داغ حسرت سوخت جان آرزومند مرا
آسمان با اشک غم آمیخت لبخند مرا
در هوای دوستداران دشمن خویشم رهی
در همه عالم نخواهی یافت مانند مرا
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
هیچ وقت حسرت سه چیز رو نخور! تیپ, قیافه, شخصیت, ما که داریم به کجا رسیدیم
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
حسرت
یعنی روبه رو یم نشسته ای و باز خیسی چشمانم را ان دستمال خشک وبی احساس پاک می کند
حسرت
یعنی شانه هایت دوش به دوشم باشه اما نتوانم از دلتنگی به ان پناه ببرم
حسرت
یعنی نبودن تو در عین بودنت
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
دیر امدی باران تمام وجودم در حسرت نداشتنت خشکید دیر امدی
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
خدایا
کودکیم را گرفتی به من جوانی دادی
عقلم را گرفتی به من عشق دادی
عشقم را گرفتی به من تنهایی دادی
خنده هایم را گرفتی به من غم دادی
آرزوهایم راگرفتی حسرت را به من دادی
خدایا برگرد
من هنوز نفس میکشم یادت رفت نفسم را بگیری
.
.
.
جدیدترین پیامک های حسرت عاشقانه سری جدید
payamak jadid hasrat

.
.
.
روزها به سرعت میگذرند و من همچنان در حسرت دیدار تو هستم کاش میشد روزها را متوقف کرد
.
.
.
بروز ترین اس ام اس ها
sms

.
.
.
در حسرت یک ناله ی مستانه بمردیم
ویران شود این شهر که میخانه ندارد
در حسرت یک عشق صمیمانه بمردیم
ویران شود این دل که معشوق ندارد
.
.
.
بروز ترین اس ام اس ها
sms

.
.
.
دلم بهانه میکند طلوع دیدن تو را
تا به کجا دلم کشد حسرت دیدار تو را
.
.
.
بروز ترین اس ام اس ها
sms

.
.
.
حسرت یعنی تو
یعنی با اینکه کنارم هستی داشتنت را ارزو میکنم
.
.
.
بروز ترین اس ام اس ها
sms
.
.
.
او رفت و من در حسرت نگاهی پر راز ماندم ماندم تا بیاید و پاسخ دهد چرا چرا تنهایم گذاشت در حسرت پرسیدن این سوال هم ماندم
.
.
.
بروز ترین اس ام اس ها
sms

.
.
.
مردم از حسرت آهو روشان و رمشان
من ندانم به چه تدبیر به دام ٱرمشان
نیک رویان جهان را چو سرشتند ز گل
سنگی اندر گلشان بود همان شد دلشان
.
.
.
اس ام اس های جدید حسرت
sms jadid
.
.
.
پیش از آنکه باخبر شوى, لحظه ى عزیمت تو ناگزیر مى شود,
آه اى دریغ و حسرت همیشگى
ناگهان چقدر زود, دیر مى شود
.
.
.
اس ام اس های جدید حسرت
sms jadid
.
.
.
تو زن شدی نه برای در حسرت ماندن یک بوسه، برای خلق بوسه ای از جنس آرامش، تو زن نشدی که همخواب آدمهای بیخواب شوی، تو زن شدی که برای خواب کسی رویا شوی، زن شدی تا آغوشی در تنهایی عشقت باشی. قدر زن بودن را بدان
.
.
.
اس ام اس های جدید حسرت
sms jadid

.
.
.
آه  را بگویید رهایم کند
حسرت هایم را خورده ام
تصمیم هایم را هم گرفته ام
در روزهایی که او نیست و میدانم که باز نمی گردد
میخواهم بمیرم
.
.
.
اس ام اس های جدید حسرت
sms jadid

.
.
.
گناهش گردن خودت اما آن روز روزه بودم که حسرت بودنت را خوردم
.
.
.
اس ام اس های جدید حسرت
sms jadid

.
.
.
ای عشق پس از تو نان من آجر نیست بی تو دلم از دریغ و حسرت پر نیست تو قسمت من نه مال مردم بودی قربان دلم که مال مردم خور نیست
.
.
.
اس ام اس های جدید حسرت
sms jadid

.
.
.
سالهاست کنار همیم
یادت هست؟
گاهی زندگی را از چهارچوب نگاه تو می دیدم
چه زیبا بود دنیای پیش چشمانت
روزگارانی داشتیم
زیبا، شیرین و گاهی هم تلخ
حسرت هیچ کدام را نمی خورم
جز آن شب بارانی
که حسابش از کل زندگیمان جداست
.
.
.
اس ام اس های جدید حسرت
sms jadid

.
.
.
حسرت نبرم به خواب آن مرداب کارام درون دشت شب خفته است دریایم و نیست بکام از طوفان دریا همه شب خوابش آشفته است
.
.
.
اس ام اس های جدید حسرت
sms jadid
.
.
.
باز من ماندمو خلوتی سرد
خاطراتی تلخ ز بگذشته ی دور
یاد عشقی که با حسرت و درد، رفت و خاموش شد در جای گور
.
.
.
اس ام اس تنهای و حسرت سری جدید
sms hasrat va tanhai

.
.
.
روزگاریست در این کوچه گرفتار توام
با خبر باش که در حسرت دیدار توام
گفته بودی طبیب دل هر بیماری
پس طبیب دل من باش که بیمار توام
.
.
.
اس ام اس تنهای و حسرت سری جدید
sms hasrat va tanhai

.
.
.
کسی ما را نمی پرسد کسی ما را نمیجویید کسی تنهایی ما را سراغی هم نمیگیرد دلم در حسرت یک دست دلم در حسرت یک دوست دلم در حسرت یک یار مهربان مانده است کدامین یار با خود میبرد ما را به جشن چلچراغ عشق ایا
.
.
.
اس ام اس تنهایی و حسرت سری جدید
sms hasrat va tanhai

.
.
.
وقتی کسی در کنارت هست، خوب نگاهش کن
به تمام جزئیاتش
به سبک ادای کلماتش
به لبخند بین حرفهایش
به شیوه راه رفتن ونشستنش
به چشمهایش خیره شو
گاهی آدم ها آنقدر سریع میروندکه حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند
.
.
.

اس ام اس تنهای و حسرت سری جدید
sms hasrat va tanhai

.
.
.
زندگی یعنی:
نخواستن به دنیا آمدن، مخفیانه گریستن، ودر عاقبت در حسرت آنچه که دل می خواهد و غل نمی پپذیرد، سوختن
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و حسرت 1393
sms hasrat 93

.
.
.
برآنچه گذشت
آنچه شکست
آنچه نشد
حسرت نخور؛
زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و حسرت 1393
sms hasrat 93
.
.
.
اونکه با نامردی از پشت خنجر زد، در حسرت یک دیدار روبرو به ماتم نشسته
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و حسرت 1393
sms hasrat 93

.
.
.
شاید امروز دست هایت را به من ندی اما یه روز رو قبرم دست می کشی
شاید امروز سکوت کنی اما یک روز سر قبرم بهم التماس می کنی که باهات حرف بزنم
شاید امروز آغوشت بر من حروم باشه اما یک روز با حسرت سنگ قبرمو بغل می گیری
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و حسرت 1393
sms hasrat 93

.
.
.
حرفهای ما هنوز ناتمام
تا نگاه می کنی:
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی
پیش از آن که با خبر شوی
لحظه ی عزیمت تو ناگزیر می شود
آی
ای دریغ و حسرت همیشگی
ناگهان
چقدر زود
دیر می شود
.
.
.
اس ام اس عاشقانه تنهایی سری جدید 130
asheghaneh tanhai jadid
.
.
.
زندگی دفتری از خاطره هاست!

یک نفر در دل شب یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست!

یک نفر همسفر سختی ها!

چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد!

اما همه همسفر و رهگذریم!

انچه باقیست فقط خوبی هاست
.
.
.
اس ام اس تنهای و حسرت سری جدید
sms hasrat va tanhai

.
.
.
درد من تویی درد دنیا که غمی نیست

من ازت خاطره دارم خاطره درد کمی نیست



اس ام اس تنهایی و حسرت سری جدید
sms hasrat va tanhai



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها