loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 213 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)



خنده بر هر درد بی درمان دواست

غیر از اسهال !
.
.
.
اس ام اس جوک سری 120
sms jok 120

.
.
.
هیچ لذتی بالاتر از این نیس که بری مسافرت ، وقتی که برگشتی

بری دستشویی خونه خودتون!!
اصن دنیا رو انگار بهت میدن لامصب
.
.
.
اس ام اس جوک سری 120
sms jok 120

.
.
.
آقا ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﺳﺮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﻪ ﻋﺪﺩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﭘﻨﺞ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺩﺍﺩﻩ
ﻃﺮﻑ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﻗﻠﺒـــــــــــــــﻪ !!!!!

ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺸﻮ ﮐﻪ ﮔﻨﺪ ﺯﺩﻩ ﺍﺯ ﺫﻭﻗﺶ ﻫﯿﭻ...
ﺑﻌﺪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺑﻠﻪ ﺭﻭ ﮔﻔﺘﻪ!!! :|...
.
.
.
اس ام اس جوک سری 120
sms jok 120

.
.
.
بچه ها توي کلاس داشتند سر و صدا مي کردند که ناظم مياد تو با عصبانيت مي گه : اينجا طويله است؟

يکي از بچه ها مي گه : نه آقا اشتباهي اومديد! :))))))
.
.
.
اس ام اس جوک سری 120
sms jok 120

.
.
.
آﺧﺮﯾﻦ ﺑﺎﺭﯼ که مامان بابام ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ


ﻣﺎﻝ ﺯﻣﺎﻧﯿﻪ که ﺑﻨﺪ ﮐﻔﺸﻤﻮ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯽ ﺑﺴﺘﻢ !
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ دیگه ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ

.

.

.
اس ام اس جوک سری 120
sms jok 120


.

.

.

بعضی از این دخدراااا....


ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺭﻭ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﻗﻮﺭﺕ ﻣﯿﺪﻥ(دیدم که میگماااا)
ﺍﻣﺎ بیرون ﺗﻮ ﻣﻠﻊ ﻋﺎﻡ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﭼﯿﭙﺲ ﻧﺎﺯﮐﻮ
ﺑﺎ 8ﮔﺎﺯﻭ 2 ﺗﺮﻣﺰ ﻭ 3 ﺗﺎ ﻧﯿﻢ ﮐﻼﺝ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ! :||
.
.
.
اس ام اس جوک سری 120
sms jok 120

.
.
.
آبریزش بینی دارم رفتم داروخونه قرص ضد حساسیت بگیرم ......
تو عوارض جانبیش نوشته :

سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، اختلال در خواب،
نارسایی کبد، سکته ی قلبی، سکته ی مغزی، مرگ ناگهانی!!!
هیچی دیگه پشیمون شدم میکشم بالا امنیتش بیشتره...
.
.
.
اس ام اس جوک سری 120
sms jok 120

.
.
.
شامپو خریدم روش نوشته:

این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید!
من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خیرشون بده آگاهم کردن..

.

.

.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93


.

.

.

سوال امتحان رياضي زمان ما :
اکبر 8 سال دارد سن او 2 برابر سن صفدر است!
اگر صفدر نصف پولش راخرج کند!!
اکبر چند گردو دارد؟
وجعفر کیست؟؟

.

.

.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.

.

.

ﺗﻮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﯾﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ “ﺑﻤﺐ ﻭﺳﻂ”
ﯾﻪ ﺑﻤﺐ ﻭﺳﻂ ﻣﯿﺰﺍﺭﻥ و ﺗﺎﯾﻤﺮش و ﻓﻌﺎﻝ ﻣﯿﮑﻨﻦ
بعد ﻫﺮﮐﯽ ﺍﻭل ﺩﺭ ﺑﺮﻩ ﺧﺮه !

.

.

.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.

.

.

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم!

.

.

.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93


.

.

.


من يا سوتي نميدم يا وقتي سوتي ميدم ميزنم تخريب ميکنم :))

 اومدم به مهمونا شیرینی تعارف کنم گفتم: " بفرمایید دهنتونو سرویس کنید !! :|

.

.

.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.

.

.

دوتا از پر مصرف ترین جملات دنیا :


I LOVE YOU

MADE IN CHINA

.

.

.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.
.

.
به سلامتی پسری که وقتی عشقش ناراحته همه چی رو کنسل میکنه به عشقش میرسه.....

برگرفته ازکتاب تخیلی ماهی ها لپ تاپ تعمیر میکنند...
.
.
.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.
.
.
یکی از فامیلامون اومده خونمون نشسته پای گوشیم میگه خوب
بزار ببینم اینجا چی داری"بعدشم مثل شتر رفت تو پروفایل واتساپو...
هیچی دیگه ابروی چندین و چند سالم ریخت تو جوب رفت الانم
دو روزه تو کوچها ول میچرخم"هعییی امان از دست فک و فامیل
.
.
.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.
.
.
ی وقت زشت نباشه تا حالا3جارفتم خواستگاری همشون جواب نه دادن!
لامصبا لااقل میگفتین قصد ازدواج ندارم یا میخام درس بخونم و از این جور چیزا...
نه دیگه خیلی نامردیه خدایی0_o
.
.
.

.
.
.
چی به تو میرسه؟!

حال بهم زن ترین جمله حین دیدن فوتبال!
.
.
.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.
.
.
با دوستان درمورد اسم سال های شمسی بحث میکردیم دوستم ازم پرسید: سال چندی؟
منم گفتم : 76
میگه :76 سال گاوه میگماااااااا چقد گاوی به خاطر سال تولدته آخی پس تقصیر خودت نیس ذاتیه
من:(((((((
دوستم:))))))))))
من هیچی نمیگم فقط نفس عمییییییییییییییق میکشم و میرم متواری میشم نگرانم نشین
.
.
.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.
.
.
تاﺯﮔﯿﺎ ﯾﮑﯽ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻪ ﮐﻪ همش ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ^___^

ﺍﻭﻧﻢ ﻧﺎﻇﻤﻤﻮﻧﻪ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﻫﺮﺭﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﻣﯿﮕﻪ:
ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﻣﻘﻨﻌﺘﻮ ﺑﮑﺶ ﺟﻠﻮ
خانومم مقنعتو سر کن
ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﺷﻠﻮﻍ ﻧﮑﻦ
ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﭘﺎﯾﯿﻦ
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺤﺒﺖ :))
.
.
.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.
.
.
عاقا دیدین تو این تبلیغه مامانه سیب زمینی سرخ میکنه بعد بچهه فقط یدونه برمیداره

من بعد از دیدن این تبلیغ به طور کامل به فوتوشاپ ایمان آوردم
.
.
.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.
.
.
دقت کردین قیمت های تبلیغات تو تلویزیون چجورین؟؟؟
به خدا من حتی نود نه هزار و نهصد هزار تومن هم دیدم(99/900)o_O
د لامصب چرا رندش نمیکنی هااان؟
اگه ی زمااااانی ازشون خرید کردم،وقتی اوردنش در خونه نگهشون میدارم نهصد تومن به صورت سکه های 250تومنی بهش میدم!!!
تا اینا باشن از این کارا نکنن
.
.
.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.
.
.
كارتون
باب اسفنجى
بهم
ياد داد
هر چى اسكل تر
زندگى
بهتر
.
.
.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.
.
.
دوستتون دارم به اندازه درصدالان شارژموبایلتون
0
دیگه هرکی وشانسش=))))
.
.
.
اس ام اس خنده دار سری جدید آبان 93
sms fun 93

.
.
.
به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغو ببند گفت:بچرخونمش؟ گفتم: پ ن پ تو نگهشدار من نردبونو میچرخونم
اس ام اس جوک سری 120
sms jok 120
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها