loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 364 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

 

فال روزانه | چهارشنبه 13اسفند 1393

 

فال روزانه متولدین فروردین

چهارشنبه 13 اسفند 1393

امروز روز مبهم و عجیبی است. اگر بخواهیم صریح بگوییم هرچه روز به انتها نزدیک می شود عجیبتر هم می شود. شاید به افراد غیرعادی یا موضوعات عجیب علاقمند شوید. دوست دارید آزادی عمل برای کارهای جدید داشته باشید.

 

پیش بینی روابط شما: رویا به کجا ختم می شود و واقعیت از کجا شروع می شود؟ این سوالی است که شاید شما را درگیر کند. واقعیت گاهی با انتظارات شما همپوشانی ندارد، ولی در عین حال نمی خواهید رویاهای خود را نادیده بگیرید. در مورد رابطه فعلی خود باید واقع گرایانه تر فکر کنید.

 

پیش بینی شغل شما: امروز اطلاعات حول حقیقت می گردد. و این به نفع شماست. شما قهرمان حقیقت هستید و این برایتان امتیازات زیادی دارد. نترسید و در محل کار حقیقت را بازگو کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

چهارشنبه 13 اسفند 1393

امروز همه چیز پا در هواست، بنابر این سعی نکنید تصمیمات مهمی درباره ارث، بیمه، مالیات، بدهی یا اموال مشترک بگیرید. این مسائل را به روز دیگری موکول کنید. منافع خود را حفظ کنید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز یا باید روی عقیده خود بمانید یا غرورتان را بشکنید و عقب نشینی کنید و نظر فرد مقابل را بپذیرید. احتمالاً در این دو راهی دچار شک می شوید. پس شاید بهتر باشد کل مسئله را از دید دیگری ببینید.

 

پیش بینی شغل شما: شغل شما امروز چند کار برایتان ایجاد کرده است و باید از وظایفی که روال عادی شغلتان برایتان فراهم می کند بهره ببرید. سفرهای کوتاه شهری ایده های تازی ای برایتان دارد.

 

فال روزانه متولدین خرداد

چهارشنبه 13 اسفند 1393

گفتگو با شرکا شاید مانند دو کشتی شود که در شب حرکت می کنند. از آنجائیکه می دانید که سوء تفاهم ها محتمل هستند، باید منتظر ناامیدی باشید. چیزی را جدی نگیرید. شوخ طبعی تان کجا رفته؟

 

پیش بینی روابط شما: امروز رسیدن به یک تصمیم درست در مورد رابطه تان بسیار مشکل می شود. باید مسئله موجود را درک کنید و راهی برای حل آن بیابید. بگذارید راه حل و جواب این مشکل خودش ظاهر شود.

 

پیش بینی شغل شما: امروز برای کسب اطلاعات به دیگران فشار می آورید. هرچه اصرار می کنید دیگران بیشتر مقاومت می کنند. این روش کله شقی قطعاً نتیجه نمی دهد. باید زیرکانه تر رفتار کنید تا آن اطلاعات را بدست بیاورید.

 

فال روزانه متولدین تیر

چهارشنبه 13 اسفند 1393

شاید امروز سعی کنید نظمی به کارهایتان بدهید و یا سلامتی خود را ارتقا دهید. اگر این موضوع بدبینانه به نظر می رسد، فقط بدین علت است که هیچ کس دوست ندارد از برنامه خود عقب بماند. آنچه می توانید را به انجام برسانید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز هر چه بیشتر تلاش می کنید تا معنایی منطقی از رفتار او دربیاورید، کمتر موفق می شوید. شاید حالا زمان آن نباشد که بخواهید همه جواب هایتان را بگیرید، ولی حداقل می توانید ساکت باشید و ببینید که احساسات عمیق و درونی شما چه می گویند.

 

پیش بینی شغل شما: امروز با عملی بودن ایده هایتان دیگران را تحت تأثیر قرار می دهید. آنها را شگفت زده کنید و خصلتی از خود را نشان دهد که تابحال ندیده بودند. این در محل کار برایتان امتیازات زیادی به همراه دارد.

 

فال روزانه متولدین مرداد

چهارشنبه 13 اسفند 1393

با آنکه امروز روز پر بازده یا مؤثری نیست، ولی می تواند برای آنهاییکه کارهای هنری یا پروژه های خلاقانه انجام می دهند، یا در مورد ورزش یا کودکان فعالیت می کنند، روز خوبی باشد. امروز حس ششم و تخیل شما قوی است.

 

پیش بینی روابط شما: امروز جادوی خاصی در حیات عشقی شما وجود دارد. ولی اگر بخواهید برای اولین بار سر قرار بروید، نباید انتظار داشته باشید که تا آخر شب موضع تان مشخص شود. فقط خوش بگذرانید و انتظار نداشته باشید که از همان ابتدا جواب مثبت بگیرید.

 

پیش بینی شغل شما: امروز حافظه شما بسیار قوی می شود. اگر قرار است برای آزمون کاری آماده شوید، اکنون زمان مطالعه کتاب ها و جزوات است. حافظه شما و مغزتان بیش از همیشه به یاری تان می آید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

چهارشنبه 13 اسفند 1393

امروز در میان گفتگو با شرکا و دوستان نزدیک دقت کنید زیرا سردرگمی بسیار محتمل است. به علاوه انتظارات غیرواقع گرایانه داشتن هم آسان است و شما را ناامید می کند.

 

پیش بینی روابط شما: امروز غرور خود را کنار می گذارید و نرم تر می شوید و طرفتان را آزار نمی دهید. شما امروز در مرکز توجه او قرار می گیرید، و اگر نادیده گرفته شوید دیگر نمی درخشید. شاید آشفتگی هایی موجب سوء تفاهم شوند. زیاد جدی نگیرید.

 

پیش بینی شغل شما: از امروز به بعد، ارتباط میان شما و افراد در محل کار بسیار قوی تر از همیشه می شود. این روند خوب تا چند هفته ادامه می یابد. از آن به نفع خود استفاده کنید. دیگران هم روی طول موج شما هستند.

 

فال روزانه متولدین مهر

چهارشنبه 13 اسفند 1393

تلاش خود را بکنید تا به هنگام رانندگی، پیاده روی یا کارهای دیگر هشیار بمانید زیرا روز پر خطری است و ممکن است حادثه ای اتفاق بیفتد.

 

پیش بینی روابط شما: تلاش برای درک انگیزه های فرد مورد علاقه تان امروز کمی سخت می شود. با آنکه فکر می کنید آنها را درک می کنید، ولی متوجه می شوید که او مسیر عوض کرده و ساز دیگری می نوازد. به ندای قلبتان گوش دهید.

 

پیش بینی شغل شما: سعی بر کسب اطلاعات از دیگران امروز چندان هم آسان نخواهد بود. امروز زمان زیادی را برای جستجو و یافتن جواب می گذارید، ولی متأسفانه با مقاومت روبرو می شوید. صبور باشید و زیاد پافشاری نکنید تا موفق شوید.

 

فال روزانه متولدین آبان

چهارشنبه 13 اسفند 1393

روز خوبی برای خرید یا تصمیمات مهم نیست. امروز خیلی آسان در مورد مسائل مالی گیج می شوید یا انتظارات غیر واقع گرایانه ای می یابید. اگر چیزی زیادی خوب است که واقعی باشد، پس باید مواظب باشید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد کسی که به تازگی او را ملاقات کرده اید دچار سردرگمی می شوید. شاید از خودتان بپرسید که آیا می توانید به آنچه او می گوید اعتماد کنید، زیرا حرف های او خیلی خوب هستند که واقعیت داشته باشند. باید از منطق تان استفاده کنید و جوابتان را بیابید.

 

پیش بینی شغل شما: ایده هایی در مورد املاک یا خانه امروز به ذهنتان می رسند. اطلاعاتی درباره این موضوعات می یابید. قطعاً شما در این حوزه ها موفق خواهید شد، چه از طریق کار چه از طریق سرمایه گذاری.

 

فال روزانه متولدین آذر

چهارشنبه 13 اسفند 1393

روز پر هیاهو و آشفته ای است. ولی تا فردا شما احساس می کنید قویتر و با دقت تر هستید. تا فردا صبر کنید و بعد تصمیمات مهم خود را بگیرید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز هیچ نوری نمی تواند روابط تاریک بین شما دو نفر را روشن کند. شما فکر می کنید که می دانید رابطه شما به کجا می رود، ولی در واقع آشفته هستید. هیچ راه راحتی برای درک این مسئله وجود ندارد. فقط باید صبور باشید تا مشکلات خودشان حل شوند.

 

پیش بینی شغل شما: امروز اخبار مالی دریافت می کنید که زیاد مطلوب نیستند. در بهترین حالت شما شانس معکوس کردن این اخبار و بهره بردن از آنها را دارید. و در بدترین حالت باید با همین اخبار کنار بیایید.

 

فال روزانه متولدین دی

چهارشنبه 13 اسفند 1393

امروز بطور مبهمی برایتان گیج کننده است؛ ولی نگران نباشید زیرا همه گیج هستند. شما تنها نیستید. هر دو طرف شمع را روشن کرده اید و حالا می خواهید بدانید از کدام طرف پارافین بیشتری درمی آید! فقط صبر کنید و منتظر نتایج بهتر باشید.

 

پیش بینی روابط شما: اگر اخیراً نقشه ای برای جذب کردن طرفتان جهت عمیق تر کردن رابطه داشته اید امروز شرایط برایتان دیوانه کننده می شود. هیچ چیز طبق نقشه پیش نمی رود و شاید واقعاً در اشتباه باشید. مسئله را شخصی نکنید و فقط آرام باشید. در جهت رود حرکت کنید.

 

پیش بینی شغل شما: ارتباط با دیگران امروز برایتان واضح و شفاف است. می توانید به راحتی منظورتان را برسانید. گزارش بنوسید، تماس های تلفنی بگیرید و ایمیل بفرستید. هر نوع ارتباطاتی امروز نتیجه بخش است.

 

فال روزانه متولدین بهمن

چهارشنبه 13 اسفند 1393

با آنکه شما بر روی پول و مسائل مالی تمرکز دارید، ولی امروز روز خوبی برای پول خرج کردن بجز برای غذا نیست. بعد از امروز شما قطعاً احساس اجتماعی بودن و صحبت با دیگران خواهید کرد.

 

پیش بینی روابط شما: شاید امروز نتوانید از شرایط سر در بیاورید. احساس می کنید که با طرفتان در موقعیت موش و گربه هستید. اگر این بازی ها هدف داشته باشند اشکالی ندارد، ولی اگر هدفی نداشته باشید، فقط می رنجید.

 

پیش بینی شغل شما: تفکر شما دیگران را شوکه می کند و شاید حمایت آنها را از دست بدهید. به یاد داشته باشید که همه با دیدگاه شما موافق نیستند.

 

فال روزانه متولدین اسفند

چهارشنبه 13 اسفند 1393

امروز کار متفاوتی انجام دهید. چیز جدیدی بخوانید و فیلم متفاوتی ببینید. با افرادی از پس زمینه های متفاوت ملاقات کنید. جایی بروید که قبلاً نرفته بودید. چیزی را زیاد جدی نگیرید ولی افق های خود را گسترش دهید.

 

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد فرد خاصی دچار گیجی و سردرگمی می شوید. از احساساتی که در اثر ننتیجه ای اجتناب ناپذیر برایتان ایجاد می شود ناراحتید. نمی توانید از این موضوع بگریزید. ولی درس خوبی می گیرید تا خودتان را کنترل کنید.

 

پیش بینی شغل شما: مکالمات در محل کار امروز به بحث ها و مشاجرات وحشتناکی تبدیل می شوند و از کنترل خارج می شوند. انتهای دیگر ماجرا این است که دیگران سکوت می کنند و اطلاعات باارزش خود را در اختیار کسی نمی گذارند. هر دوی اینها مضر هستند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها