loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 197 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

 

.

.

.

اس ام اس سری جدید سرکاری

sare kari

.

.

.

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﭼﯽ ﺧﯿﻠﯿﯿﯿﯽ ﺁﺩﻣﻮ
ﻣﯿﺴﻮﺯﻭﻧﻪ ؟

 

 

 

 


ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺧﯿﯿﯿﯿﯿﯿﻠﯿﯽ ﺩﺍﻍ ﺑﺎﺷﻪ.
ﮐﺎﺭﯼﻧﺪﺍﺭﯾﺪ؟
ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺳﺮﺍﻍ ﺍﮐﺘﺸﺎﻓﺎﺕ ﺑﻌﺪﯼ......!!!

.

.

.

سرکاری جدید مرداد 93

sare kari jadid

.

.

.

میدونم بیداری داری ستاره ها رو میشماری ولی یکیشون کمه چون داره بهت اس میده!!!
من هم خوابم نمیبره دارم گوسفندها رو میشمرم ولی یکیشون کمه چون داره اس میخونه!!!

.

.

.

اس سرکاری جدید

.

.

.

فامیل دور : راه رفتـنـی را ، باید رفت ! در بستنی را ، بــــاید بست !

پسر عمه زا : در بستنی رو باید لیسید ! =))

.

.

.

اس ام اس جدید کلاه قرمزی

.

.

.

آفرین ..
خوشم اومد ...
دیدم ظرفیت علم آموزیتون بالاس واسه همین نتیجه یکی دیگه از تحقیقاتمو در اختیارتون میذارم...
آمازون با تمام درختاش…
آسمون با تمام ستاره هاش…
دنیا با تمام آدمهاش… بارون با تمام قطراتش ....


خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!

.

.

.

اس ام اس سرکاری امروز

.

.

.

اين نصيحت دوستانه رو از من داشته باش:


"بهتره سكوت كنى و ديگران فكر كنن كه احمقى تااينكه حرف بزنى و همه ى شك هارو از بين ببرى"

خخخخخ

.

.

.

اسمس جدید

.

.

.

زنـدگـي خـيلـي قـشنـگـه؛ (^_^)


الـبـتـه بـستگـي داره چـقـد خــودتــو بــه خـريـت بـزنـي

.

.

.

اس ام اس جدید سرکاری نیمه شب

.

.

.

تا حالا نيمه شب ديدي؟؟؟؟؟

 


ميدونستم نديدي واسه همين بيدارت كردم ببيني خيلي قشنگه...

.

.

.

اس ام اس خنده دار بازی پو

.

.

.

فداش بشم...
نفسمه ینی...
یه دونس برام...
قربون اون مچ مچ کردنت بره مامی
فقط pouخودمی
30 سالگیتم مبارک ایشالا عروسیت پسرم:)

خخخخخخخخ

.

.

.

پیامک خنده دار

.

.

.

ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﮊﺍﭘﻦ
1 朣琴执执
2 浻牡楧硰执
3 执浻牡楧
4 敬 瀰絸朣杢
5 执獧捡杫
6 湵 潣潬
7 昣昸昸慢正
9 敷止瑩慲楤
10 楬敮牡晥
11 瑦潴牦
12 浯 捥捥浩条
13 穯氭湩慥牧
14 摡敩瑮灯捥
15 捥 慢正
16 牧摮椭慭敧
17 湩慥牧摡
18 敩瑮琨灯
19 捥捥正
20 畯摮椭慭
21 楬敮散散汩
22 整 杯瀻
23 瑩潩敲慬
Coach: 楴敶执搴筮.
ﺧﺎﮎ ﺑﺮﺳﺮﺷﻮﻥ
敩瑮琨灯
ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﮑﺮﺩﻥ!!!

.

.

.

جوک جدید ایرانی

.

.

.

میدونی بی نمک ترین فرد روی زمین کیه؟ تویی
آخه عسل که نمک نداره

.

.

.

اس ام اس مسخره

sms jok

.

.
.

یادش بخیر اون روزا دو تا دستاتو میگرفتم و با هم تو خیابونا میچرخیدیم...
تمام عشقت من بودم...

 


قربانت فرغون

.

.

.

اس ام اس جدید جوک 93

sms jok

.

.

.

همیشه لازم نیست کار بزرگی کنی و الگو بشی،میتونی هیچ کاری نکنی و درس عبرت بشی :|

.

.

.

جوک سری جدید 23 مرداد 93

.

.

.

من اگه فامیلیم نیا بود اسم بچمو میزاشتم
وِلکام تو دِ هُتل کَلیفُر


اصن من اولش یه گوله خلاقیت بودم بعدش دست و پا در آوردم
هاهاهاها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها