loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 166 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید

 

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم

که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم

چون کودکى هیچ وقت دروغ نمى گوید
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
این روزها همه میگن بیخیال شو

چه میدونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد

خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
با تمام احترامی که برای شما قائلم

اما تو را دوست دارم !

من با همه فرق دارم

چون من تــــــــو را دارم
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
بودن تو دلیل نمی خواهد

تو خودت دلیل بودنی

بودن من را دلیل باش
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه

درست مثل فراموش کردن تو
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا

یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
ببین گوش کن :

فرقی نمی کنه من و تو متولد کدوم برج سالیم

مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
در مسابقه زندگی گل زدن مهم نیست

گل شدن مهم است !

تقدیم به سرور گل ها
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد

ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
هیچ کجا هم جاییست !

همانجاییست که بی تو می شود بود
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
دنیا به من نیاموخت که در غیابت صبور باشم

اما وفا به من آموخت که فراموشت نکنم
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
اگر دستانم را بشکنند با اشک چشمانم

اگر چشمانم را کور کنند با نفس هایم

اگر نفسم را ببرند با قلبم و اگر قلبم را پاره پاره کنند

با خون جگرم خواهم نوشت : دوستت دارم !
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
عشق یعنی وقتی که قلب تو رو می شکنه

تو با قطعه قطعه قلب شکستت هنوزم دوستش داری
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و زیبا سری جدید
sms asheghaneh
.
.
.
دوریت را چه کنم ای سراپا همه راز ؟

ای سرا پا همه ناز ؟

به که گویم غم خویش ؟

به گل پرپر یاس ؟

تو بگو گریه کنم یا نکنم ؟

دوریت را چه کنم ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها