loading...
اس ام اس
message-fa بازدید : 159 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

فروردین

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

امروز نمی توانید به درستی روی کارهای خود تمرکز کنید و ارتباط برقرار کردن با همکاران نیز برایتان کمی دشوار به نظر می رسد. باید سعی کنید تعادل در رفتار و گفتار خود ایجاد کنید و از هر گونه واکنش هیجانی و افراطی بپرهیزید. بی تفاوتی به مسایل اطراف بهترین گزینه است که می توانید انتخاب کنید. البته این سیاست را در رابطه عاطفی خود پیاده نکنید. درست برعکس، با شریک عاطفی خود بیرون بروید و شادی و عشق را در کنار هم تجربه کنید. اجازه دهید احساسات عمیق شما خودشان را نشان دهند و حرارت عشقتان موجب نزدیکی بیشتر شما بشود.

 

اردیبهشت

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

شما دوست دارید به اطرافیان کمک کنید و این مساله گاهی موجب می شود تا به خود کمتر فکر کنید. مشورت یا راهنمایی دیگران فعل بسیار خوبی است اما در حد تعادل آن را انجام دهید. به پیشرفت مالی و ارتقا شغلی خود بیندیشیید و برای آنها نقشه بکشید. از خلاقیت خود بهره بگیرید تا بتوانید در این مسیر موفق شوید. ارتباطات در شغل شما حرف اول را می زنند. با انسان های جدید که کارشناسان خوبی هم هستند رابطه برقرار کنید و از صحبت های آنها به نفع اهداف خود کمک بگیرید. در مسایل عاطفی، رویاپردازی های بسیاری دارید. اما گاهی در ظاهر بسیار بی تفاوت خود را نشان می دهید. این رفتار را کنار بگذارید تا متوجه عمق عشق خود بشوید.

 

خرداد

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

امروز بهترین سیاست این است که به حرف اطرافیان و به ویژه مدیر خود گوش کنید و در مسیری که آنها می خواهند حرکت کنید. ایده های شخصی شما با مخالفت روبه رو می شوند و این امر نباید موجب دلسردی شما بشود. این نوع انتقادها خوب هستند زیرا موجب می شوند تا پیشرفت بیشتری در کار داشته باشید. در ضمن از پشتیبانی مافوق خود نیز بهره مند خواهید شد. در رابطه عاطفی، امروز مسایل جدیدی در مورد عشقتان کشف می کنید که برایتان بسیار جالب است. برای خوشحال کردن او برنامه ریزی کنید تا این رابطه را عمیق تر کنید و آرامش بیشتری در کنار هم حس کنید. همه کارهای عشقتان امروز برایتان جالب است و این فرصت بسیار خوبی برای هر دو شما است.

 

تیر

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

گاهی خوب است که تنها باشید و به همه مسایل زندگی و کار خود با دقت بیشتری فکر کنید. اما اجازه ندهید این حس تنهایی‌دوستی شما را در خود گرفتار کند. فکر زیاد موجب می شود از مسیر درست تفکر و برنامه ریزی دور شوید. از مشورت اطرافیان و انسان های قابل اعتماد استفاده کنید و در جمع های کاری یا دوستانه شرکت کنید. خلاقیت خود را بیشتر کنید و با کمک کارشناسان در حوزه کاری موجبات پیشرفت خود را فراهم بیاورید. امروز به فرد خاصی علاقه ویژه ای پیدا می کنید که حتی برای خودتان نیز بسیار عجیب است. خجالت را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس در این مورد با او صحبت کنید.

 

مرداد

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

امروز انرژی کائنات برای شما خوب است. ذهن باز و خلاقی دارید. می توانید با همفکری اطرافیان در حوزه کاری ایده های بسیار خوبی ارائه دهید. اگر با مخالفت روبه رو شدید، از این امر نترسید و بلکه از میان این نقدها نقاط ضعف خود را بیرون بکشید. این موجب می شود تا آنها را برطرف کنید و موفقیت سریع تر به سراغ شما بیاید. کمی حس شک و بدبینی به همه چیز در وجودتان هست که نباید به آن بها دهید. اگر مشکلی هست دنبال راهکار مناسب برای آن باشید و خود را گرفتار افکار منفی نکنید. در مسایل عاطفی نیز حس می کنید دوست دارید رابطه عمیق تری داشته باشید. این مساله را با عشقتان مطرح کنید و از او نیز کمک بگیرید.

 

شهریور

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

امروز در محل کار بسیار موفق هستید. می توانید نقش رهبر داشته باشید و در مسیر درست ارتباط های شغلی قرار بگیرید. از این فرصت طلایی به نحو احسن کمک بگیرید. کمی در مورد ظاهر خود دچار وسواس شده اید و احساس می کنید وزن کنونی شما ایده آل نیست. به جای ناراحت شدن، رژیم بگیرید. امروز می توانید با خرید هدیه یا یک وسیله زیبا برای خانه موجب خوشحالی شریک عاطفی خود بشوید. این هدیه شاید یک وسیله هنری باشد که خودتان نیز به آنها کشش بسیاری دارید.

 

مهر

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

امروز از منابعی غیرمعمول، اطلاعات ارزشمندی در حوزه کاری خود دریافت می کنید که بسیار خوشحال کننده هستند. از این اطلاعات برای پیشبرد کارهای خود استفاده کنید. از خلاقیت خود و همفکری و مشورت دیگران نیز بهره بگیرید تا روند موفقیت شما سرعت بیشتری به خود بگیرد. مسایل معنوی و ماورایی بیشتر ذهن شما را اشغال کرده اند. در زمینه آنها مطالعه کنید. در اینترنت یا کتاب های مرتبط اطلاعات خوبی می توانید به دست بیاورید. در مسایل عاطفی، علاقه و کشش روحی شما به فرد موردعلاقه تان بیشتر می شود. از این فرصت برای خوشحالی او استفاده کنید. مهربانی های امروز شما می تواند به رابطه تان عمق بسیاری ببخشد.

 

آبان

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

امروز بهتر است بیشتر مراقب خرج کردن های خود باشید. پول های خود را نباید بیهوده خرج کنید. هزینه های اضافی را تا حد امکان کاهش دهید. یکی از دوستان شما غمگین به نظر می رسد و این موجب نگرانی شما شده است. اما مطمئن باشید شما در ناراحتی او نقشی ندارید و نباید از این بابت خود را سرزنش کنید. در روزهای آینده رفتار او عادی خواهد شد و مشکلات از بین خواهند رفت. در رابطه عاطفی خود منتظر یک سوپرایز بزرگ باشید. احتمالا در مورد عشقتان چیزهایی متوجه می شوید که بسیار برایتان ارزشمند است و خوشحالی زیادی را به قلبتان جاری می کند. حتی شاید بخواهید به رابطه خود عمق بیشتری بدهید و برای آینده با هم مشورت کنید.

 

آذر

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

امروز در جلسه های کاری می توانید مهارت های خود را نشان دهید. ایده های خوبی در سر دارید. اگر چه، ممکن است ایده های شما با مخالفت روبه رو شوند. یا نقشه هایتان با موانع به ظاهر سخت روبه رو شوند. اما ناامید و دلسرد نشوید. انگیزه خود را از دست ندهید و به این نکته ایمان داشته باشید هر شکستی شروعی برای یک موفقیت تازه است. در رابطه عاطفی خود نیز شاید مشکلاتی را شاهد باشید که چندان خوشایند نیستند. اما ذهنتان را از منفی بافی دور نگه دارید اجازه دهید چند روز بگذرد تا حال هر دو شما بهتر شود. با عصبانیت و عجول بودن فقط اوضاع را بدتر می کنید.

 

دی

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

امروز خلاقیت شما به اوج خود می رسد. در مورد هر طرح کاری، یک ایده ناب در سر دارید و این حس بسیار خوبی به خودتان می دهد. از طرف مدیران نیز بسیار مورد حمایت قرار می گیرید. ایده های خود را یادداشت کنید تا در زمان مناسب برای اجرایی کردن آنها طرح‌ریزی کنید. در مسایل عاطفی، در روزهای اخیر شاید رابطه سرد یا مشکلاتی داشته اید که شما را ز هم دور کرده باشند. اما امروز این فرصت را دارید تا این دیوار فاصله را از بین ببرید و دوباره شادی را در کنار هم تجربه کنید. بهتر است با هم در آرامش حرف بزنید تا بتوانید رشیه این مشکلا را بیابید و از این پس آنها را دیگر تکرار نکنید. اعتماد به نفس و شهامت در این امر بسیار تعیین کننده هستند.

 

بهمن

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

کمی کلافه یا عصبی خواهید بود که می توانید با کمی ورزش یا پیاده روی آن را برطرف کنید. در محل کار همه حواس خود را روی پروژه کاری خود بگذارید. در جلسات نوت‌برداری کنید و همه نکته هایی که تصور می کنید در آینده به کارتان می آید را یادداشت کنید. باید بتوانید ذهن خود را از مسایل منفی خالی کنید تا خلاقیت های شما موجب پیشرفتتان شوند. در مسایل عاطفی با هم قرارهای دسته جمعی با دوستان بگذارید و از انرزی اطرافیان برای جان دادن دوباره به رابطه خود بهره بگیرید. این فرصت را دارید تا با هم به مکان هایی بروید که تاکنون نرفته اید. هیجان و شادی رابطه خود را بیشتر کنید.

اسفند

فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 1395

در این اواخر خیلی روی مسایل کاری خود متمرکز بوده اید و دایم به این فکر می کردید که چگونه یک کسب‌وکار جدید راه اندازی کنید. امروز فرصت این امر فراهم شده است. در این مسیر از مشورت دیگران غافل نشوید و درست و کامل در زمینه آن مطالعه کنید. با آدم های این کار آشنا شوید و ارتباط های خود را توسعه دهید. اگر در انتظار خط و خبری از عشقتان هستید، شاید با تاخیر به دستتان برسد. به هیچ عنوان امید خود را از دست ندهید و دلسرد نشوید. در انتهای روز حال بهتری خواهید داشت. اگر مجرد هستید، فرصت آشنا شدن با فرد جدیدی را دارید که برایتان ارزش بسیاری دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس های رسمی ، عاشقانه ،جوک ، فلسفی ، دل نوشته ، ورزشی ، محبت آمیز ، دل شکستن ، شب قدر ، دوری و جدایی و فال روزانه .....
اطلاعات کاربری
لینک ها